Våre tester

Yey!! :love7 Offisielt ferdig med testing på strimler?
Bare 3 + igjen nå:happy: (ps hvem lot.nr du brukte den her)?

Jeg skal teste som deg, frem til streken er mørk som kontrollstreken, først da føler jeg meg mer tryggere :hilarious:


3 dager mellom oss! :joyful::Heartred
Jepp, eller jeg har en strimmel igjen da, så mulig jeg tar den når jeg tar den digitale bare for å bruke den :p

Det var batchen som sluttet på 53 jeg brukte her :)
 
Gratulerer :Heartred Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Oddsen er på din side. Ville for øvrig bedt legen om å måle hcg-stigning hvis du er veldig bekymret. Det er litt tidlig for UL enda, men det vet du sikkert :)
Ja skal be om det☺️ føler at jeg bare går å venter på at mensen skal komme, klarer ikke slå meg til ro med at det faktisk stemmer❤️
 
13 dpo
 

Vedlegg

  • Snapchat-1032715544.jpg
    Snapchat-1032715544.jpg
    473,7 KB · Visninger: 10
Steike, nå er teststreken faktisk sterkere enn kontrollstreken :wideyed:
Herlighet!! Da er du vel ferdig med test strimler :hilarious:
Håper jeg kommer etter deg igjen :angelic:
Om 1-2 dager tenker jeg.


Hva tenker dere om progresjonen? Stimlene ligger i rekkefølgen 11 dpo, 12 dpo og 14 dpo, mens testpinnene til monitoren ligger motsatt :) føler jeg ser økning :nailbiting:
Ser øking på alle egentlig :joyful:

Venter egentlig bare på mensen, men klarte ikke dy meg, måtte bare teste likevel... Antatt mens til fredagen, og tok disse testene i går og i dag (nederst). Er det for tidlig å tro på den siste...?
(Det er ikke tidlig-tester).

Vis vedlegget 444787
Du er helt klart gravid! :joyful:
 
Herlighet!! Da er du vel ferdig med test strimler :hilarious:
Håper jeg kommer etter deg igjen :angelic:
Om 1-2 dager tenker jeg.



Ser øking på alle egentlig :joyful:


Du er helt klart gravid! :joyful:
Woop woop:happy093.synes det er så forstyrrende at mange tidlig gravidsymptom er SÅ lik menstruasjonssymptom - så klarer liksom ikke tro på det før det har gått langt over forventa mens. Tror kanskje på strimlene neste uke :laughing002
 
Back
Topp