15 dpo. Kunne kanskje fått 2-3 før, men tør ikke prøve meg for tidlig pga veldig dyre testerHvor mange dpo fikk du 2-3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15 dpo. Kunne kanskje fått 2-3 før, men tør ikke prøve meg for tidlig pga veldig dyre testerHvor mange dpo fikk du 2-3?
Sist svangerskap testet jeg en uke etter jeg fikk 2-3, da fikk jeg 3+. Men kan sikkert være man får det før det altså Så tar jeg ny digital blir det vel lørdag eller søndagBare å dra til apoteket å kjøpe CB
Men når har du tenkt eller at jeg bør teste for å få 3+?
Vi er nå 4 uker på vei ja?
Yey!! Offisielt ferdig med testing på strimler?Vis vedlegget 444711
Teststreken er sterkere enn kontrollstreken
3 dager mellom oss!17 dpo i dag etter mine beregninger
Jepp, eller jeg har en strimmel igjen da, så mulig jeg tar den når jeg tar den digitale bare for å bruke denYey!! Offisielt ferdig med testing på strimler?
Bare 3 + igjen nå (ps hvem lot.nr du brukte den her)?
Jeg skal teste som deg, frem til streken er mørk som kontrollstreken, først da føler jeg meg mer tryggere
3 dager mellom oss!
Ja skal be om det føler at jeg bare går å venter på at mensen skal komme, klarer ikke slå meg til ro med at det faktisk stemmerGratulerer Krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Oddsen er på din side. Ville for øvrig bedt legen om å måle hcg-stigning hvis du er veldig bekymret. Det er litt tidlig for UL enda, men det vet du sikkert
Jeg synes dette ser ut som en super økningHva tenker dere om progresjonen? Stimlene ligger i rekkefølgen 11 dpo, 12 dpo og 14 dpo, mens testpinnene til monitoren ligger motsatt føler jeg ser økning
Jeg ser strek på begge her, og at den har økt i styrke i dag. Du er nok gravidVenter egentlig bare på mensen, men klarte ikke dy meg, måtte bare teste likevel... Antatt mens til fredagen, og tok disse testene i går og i dag (nederst). Er det for tidlig å tro på den siste...?
(Det er ikke tidlig-tester).
Vis vedlegget 444787
Vanskelig å ta innover seg enda, så nervøs for om det "holder" Har 1 barn fra før, men også 1 SA før det igjen, som virkelig satte sine spor...Jeg ser strek på begge her, og at den har økt i styrke i dag. Du er nok gravid
Skjønner det veldig god. Hadde også en SA før jeg fikk sønnen minVanskelig å ta innover seg enda, så nervøs for om det "holder" Har 1 barn fra før, men også 1 SA før det igjen, som virkelig satte sine spor...
Herlighet!! Da er du vel ferdig med test strimlerSteike, nå er teststreken faktisk sterkere enn kontrollstreken
Ser øking på alle egentligHva tenker dere om progresjonen? Stimlene ligger i rekkefølgen 11 dpo, 12 dpo og 14 dpo, mens testpinnene til monitoren ligger motsatt føler jeg ser økning
Du er helt klart gravid!Venter egentlig bare på mensen, men klarte ikke dy meg, måtte bare teste likevel... Antatt mens til fredagen, og tok disse testene i går og i dag (nederst). Er det for tidlig å tro på den siste...?
(Det er ikke tidlig-tester).
Vis vedlegget 444787
Woop woopsynes det er så forstyrrende at mange tidlig gravidsymptom er SÅ lik menstruasjonssymptom - så klarer liksom ikke tro på det før det har gått langt over forventa mens. Tror kanskje på strimlene neste ukeHerlighet!! Da er du vel ferdig med test strimler
Håper jeg kommer etter deg igjen
Om 1-2 dager tenker jeg.
Ser øking på alle egentlig
Du er helt klart gravid!
Ja man skulle tro det. Men så fikk jo melding om at BP-testene var kommet i posten Så kanskje det blir noen fler på gøyHerlighet!! Da er du vel ferdig med test strimler
Håper jeg kommer etter deg igjen
Om 1-2 dager tenker jeg.
Ser øking på alle egentlig
Du er helt klart gravid!