Våre tester

Klarer ikke å la testene ligge i fred jeg:angelic: Jeg måå liksom ta en test i ny og ne, og lurer sånn på når jeg kan forvente å få 3+ på en digital? Gidder ikke å svi av en bare for å få 2-3 liksom:laughing025
Dagens test på ettermiddag, 17 dpo

IMG_1234.jpeg
 
4+2 i dag og tok min første digitale. Fikk 2-3 som forventet, men måtte åpne for å se strek og den var overraskende sterk. Fikk 3+ da jeg var 5+4 sist, så at den var så sterk på 4+2 hadde jeg ikke forventet
IMG_8988.jpeg
 
Det er fremgang, selv om jeg skulle ønsket den var sterkere :nailbiting: 16 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_4791.jpeg
    IMG_4791.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 37
  • IMG_4790.jpeg
    IMG_4790.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 36
Da sier også jeg meg ferdig med testing :gen014 hadde ikke trodd 3+ skulle komme så raskt:Heartred
Jøss det gikk raskt! :hilarious: Herlig! :Heartred
Da burde jeg prøve ta ny digital også imorgen :angelic:
 
Endelig kom det flere tester i posten :hilarious: Måtte ta et par på en utvanna runde jeg egentlig ikke måtte tisse bare for å se :hilarious:
Usikker på dpo siden syklusen var litt rar denne runden, men tipper det er rundt 12-13 :Heartred
IMG_9611.jpeg
 
Fant ut den 26 september jeg er gravid men sliter nok litt mer med dato osv da jeg ikke har hatt noen normal syklus
 

Vedlegg

  • IMG_5457.jpeg
    IMG_5457.jpeg
    487,8 KB · Visninger: 38
Klør i fingrene etter å teste med den siste digitale jeg har, men prøver å vente til 5+noen dager, i håp om å se 3+ da :dance008
 
Klør i fingrene etter å teste med den siste digitale jeg har, men prøver å vente til 5+noen dager, i håp om å se 3+ da :dance008
Jeg også, svei av den siste i går, men da var jeg bare 4+6 og den viste fortsatt 2-3, ble litt skuffa selv om jeg visste det var for tidlig :banghead: Må kjøpe ny om et par dager……!
 
Back
Topp