Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner hva du mener, jeg har også litt svakere tester enn sist. Men er jo uansett en god stigning og fine testerSøndag (øverst), mandag og i dag. Hadde helt sinnsyk stigning forrige svangerskap, så er uvant at den er så "svak" 4+1
Vis vedlegget 445182
Sniker!Søndag (øverst), mandag og i dag. Hadde helt sinnsyk stigning forrige svangerskap, så er uvant at den er så "svak" 4+1
Vis vedlegget 445182
Åh, det må jeg sjekke! Kanskje det er en dårlig batch ja..Sniker!
Ser ut som Makesure tester.
Hvis det tilhører batch som slutter på 2032 er den blitt «kjent» for å ha dårlig fargestoff.
Uansett syns jeg stigningen din ser kjempe fin ut
Er visst den batchen jeg har æsj..Sniker!
Ser ut som Makesure tester.
Hvis det tilhører batch som slutter på 2032 er den blitt «kjent» for å ha dårlig fargestoff.
Uansett syns jeg stigningen din ser kjempe fin ut
Da har du hvertfall en forklaring på hvorfor testene er så mye dårligere denne gangen sammenlignet med forrige gangEr visst den batchen jeg har æsj..
Ja! Fristende å kjøpe ny pakke fra annen batch, men det er jo så dyrt og føles litt unødvendigDa har du hvertfall en forklaring på hvorfor testene er så mye dårligere denne gangen sammenlignet med forrige gang
Kjedelig, men gravid er du jo uansett
Skjønner deg så alt for godt… allerede vært flere ganger i butikken for å se om jeg fant annen batch selv om jeg har to ulike åpnede pakker fra den dårlige batchen liggende hjemmeJa! Fristende å kjøpe ny pakke fra annen batch, men det er jo så dyrt og føles litt unødvendig
Synes de ser fine ut jeg!Mine tester! Litt redd for at det er kjemisk? Jeg skulle hatt mensen på lørdag, dvs at disse er 14-18 DPO ca. Er de ikke veldig svake med lite stigning?