Våre tester

Dagens tester, 12 dpo. Hadde et lite håp om å se 2-3 siden jeg fikk det på 12dpo sist gang, men den gang ei. Syns strimlene er fine da, både bp tidlig og ms vanlig, så får heller prøve en digital igjen om noen dager :Heartpink

IMG_4660.jpeg

Søndag (øverst), mandag og i dag. Hadde helt sinnsyk stigning forrige svangerskap, så er uvant at den er så "svak" :bag: 4+1
Vis vedlegget 445182
Sniker!
Ser ut som Makesure tester.
Hvis det tilhører batch som slutter på 2032 er den blitt «kjent» for å ha dårlig fargestoff.
Uansett syns jeg stigningen din ser kjempe fin ut :love017

Sniker!
Ser ut som Makesure tester.
Hvis det tilhører batch som slutter på 2032 er den blitt «kjent» for å ha dårlig fargestoff.
Uansett syns jeg stigningen din ser kjempe fin ut :love017
Åh, det må jeg sjekke! Kanskje det er en dårlig batch ja..
Ok, det er godt å høre :joyful:

Dette stemte bedre syntes jeg :woot: Testet ikke etter EL, så har ikke snøring på når den var. Men opplever svakere tester denne gangen enn de to forrige svangerskapene… Får bare krysse fingrene:smiley-angelic001
IMG_9382.jpeg

Synes jo selv denne streken nærmer seg sterkere enn kontrollstreken. Vurderte digital i dag for 3+, men vil vente en dag til. Synes de er så dyre :dead: Er 5+2 i dag

Vedlegg

• IMG_8329.jpeg
    IMG_8329.jpeg
    348,2 KB · Visninger: 44
Ja! Fristende å kjøpe ny pakke fra annen batch, men det er jo så dyrt og føles litt unødvendig :bag: :laughing002
Skjønner deg så alt for godt… allerede vært flere ganger i butikken for å se om jeg fant annen batch selv om jeg har to ulike åpnede pakker fra den dårlige batchen liggende hjemme :hungry:

Mine tester så langt. Fikk første positiv 7 dager etter 5 dagers innsett. Nederste er i dag 12 dager etter 5 dagers.

Hadde hcg måling 10+5 og det lå på 301 (tok også en digital den morgenen og fik 2-3 uker)

Første graviditet etter over ett år med 3 insemineringer, egguttak og 4 innsett.

Vedlegg

• IMG_4957.jpeg
    IMG_4957.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 35
Mine tester! Litt redd for at det er kjemisk? Jeg skulle hatt mensen på lørdag, dvs at disse er 14-18 DPO ca. Er de ikke veldig svake med lite stigning?

Vedlegg

• IMG_1943.jpeg
    IMG_1943.jpeg
    330,3 KB · Visninger: 70
Back
Topp