Våre tester

Daaa kan jeg gi meg :love7 5+5 ifølge menstermin, men er ganske sikker på at el var seinere enn den skulle vært så er nok noe kortere på veg :)

Vis vedlegget 445574
Det er åltså så tilfredsstillende å få 3+ på digital. Vurderer å prøve meg på en på mandag og håper jeg da får 2-3. Vil da være 4+0 så kan være den vil vise 1-2. Ideelt sett skulle jeg sikkert ventet til onsdag, men det skal godt gjøres at jeg klarer å vente så lenge :shy:

Det er åltså så tilfredsstillende å få 3+ på digital. Vurderer å prøve meg på en på mandag og håper jeg da får 2-3. Vil da være 4+0 så kan være den vil vise 1-2. Ideelt sett skulle jeg sikkert ventet til onsdag, men det skal godt gjøres at jeg klarer å vente så lenge :shy:
Jaa, ikke sant :Heartred
Spennende! Skjønner godt det er vanskelig å vente! Jeg har slitt med å spare den siste til nå :hilarious:

4+0 i dag og tok en test i dag for å sammenligne med test tatt for to dager siden ettersom jeg bekymrer meg for at det ikke går veien.
2 dager siden:
IMG_1557.jpeg
I dag:
IMG_1567.jpeg

Ble nok dessverre ikke mindre bekymret etter dagens test :(
Skal sies at testen for to dager siden ble tatt på ettermiddagen, så må nok ta en rundt samme tidspunkt … men virker ikke veldig lovende :sad010

4+0 i dag og tok en test i dag for å sammenligne med test tatt for to dager siden ettersom jeg bekymrer meg for at det ikke går veien.
2 dager siden:
Vis vedlegget 445637
I dag:
Vis vedlegget 445638

Ble nok dessverre ikke mindre bekymret etter dagens test :(
Skal sies at testen for to dager siden ble tatt på ettermiddagen, så må nok ta en rundt samme tidspunkt … men virker ikke veldig lovende :sad010
Jeg ville bestilt en time hos legen for å måle hcg!

Men her er min test dagen før 4+0:

IMG_4333.jpeg
Og dette er testen jeg tok 4+0:
IMG_4347.jpeg
(Jeg synes den var svakere) men fikk en sterkere strek to dager etter dette.

Så er en mulighet for at testen din snart blir litt sterkere!
Krysser fingrene for deg :Heartred

Her er mine fra i dag :love017 Jeg har også tatt EL tester bare fordi det er moro å se økningen i Premom.

Første positive g test var 30/9 og her er også økningen med EL tester:hilarious:

Vedlegg

• IMG_8972.jpeg
    IMG_8972.jpeg
    362,9 KB · Visninger: 45
  • IMG_8978.jpeg
    IMG_8978.jpeg
    529,1 KB · Visninger: 45
  • IMG_8980.png
    IMG_8980.png
    1,3 MB · Visninger: 44
Back
Topp