Ja enig! Krysser fingrene for at de fortsetter å øke uansett!Ja, dette er Metode.
Foretrekker også egentlig Makesure, men her jeg bor får jeg kun tak i tester fra den dårlige batchen
Helt sinnsykt dårlig fargestoff i de!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja enig! Krysser fingrene for at de fortsetter å øke uansett!Ja, dette er Metode.
Foretrekker også egentlig Makesure, men her jeg bor får jeg kun tak i tester fra den dårlige batchen
Helt sinnsykt dårlig fargestoff i de!
Det er åltså så tilfredsstillende å få 3+ på digital. Vurderer å prøve meg på en på mandag og håper jeg da får 2-3. Vil da være 4+0 så kan være den vil vise 1-2. Ideelt sett skulle jeg sikkert ventet til onsdag, men det skal godt gjøres at jeg klarer å vente så lengeDaaa kan jeg gi meg 5+5 ifølge menstermin, men er ganske sikker på at el var seinere enn den skulle vært så er nok noe kortere på veg
Vis vedlegget 445574
Jaa, ikke santDet er åltså så tilfredsstillende å få 3+ på digital. Vurderer å prøve meg på en på mandag og håper jeg da får 2-3. Vil da være 4+0 så kan være den vil vise 1-2. Ideelt sett skulle jeg sikkert ventet til onsdag, men det skal godt gjøres at jeg klarer å vente så lenge
Jeg ville bestilt en time hos legen for å måle hcg!4+0 i dag og tok en test i dag for å sammenligne med test tatt for to dager siden ettersom jeg bekymrer meg for at det ikke går veien.
2 dager siden:
Vis vedlegget 445637
I dag:
Vis vedlegget 445638
Ble nok dessverre ikke mindre bekymret etter dagens test
Skal sies at testen for to dager siden ble tatt på ettermiddagen, så må nok ta en rundt samme tidspunkt … men virker ikke veldig lovende
Oi! Det var tidlig Er det to som klamrer seg fast, kanskje?I dag 4+6
Vis vedlegget 445548
Det hadde vært spennende...og skummeltOi! Det var tidlig Er det to som klamrer seg fast, kanskje?
Jeg fikk 2-3, 4+1 Jeg besvimer om det finnes to der inne. Men det er vel ikke unormal hcg-nivå på den tiden?Oi! Det var tidlig Er det to som klamrer seg fast, kanskje?
Det er jo store variasjoner i hCG fra kvinne til kvinne, så det trenger ikke å bety noeJeg fikk 2-3, 4+1 Jeg besvimer om det finnes to der inne. Men det er vel ikke unormal hcg-nivå på den tiden?