Våre tester

29.09 fikk jeg 2-3 uker på digital clearblue. I dag fikk jeg 1-2. :(
Kan det bety at jeg holder på å miste?
Ihht befruktningsdato 11/9 skal jeg være 5+2 i dag.
Kan ikke ta fra mens, for har ikke hatt mens etter tidlig SA 28/8…
Så utrolig leit å høre… jeg har aldri opplevd akkurat din situasjon selv så skal ikke uttale meg om det, men sender deg uendelig varme klemmer og krysser fingrene for deg :Heartpink

Jeg blir sprø av at de ikke blir sterkere. Hva synes dere om denne stigningen? Er 4+5 i dag, men tirsdag viste digital 1-2 uker. Skal ta en ny en i morgen!

Vedlegg

• IMG_2029.jpeg
    IMG_2029.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 62
Er det bare meg eller er det en veeeeldig svak strek her? Er den positiv? Mindre tydelig på bildet enn i virkeligheten syntes jeg. Hva tenker dere?
Jeg tok babyplan sin i dag, (se siste post), og tok en clearblue ultra tidlig samtidig. Begge positiv Min var veldig lik din babyplan!

Jeg blir sprø av at de ikke blir sterkere. Hva synes dere om denne stigningen? Er 4+5 i dag, men tirsdag viste digital 1-2 uker. Skal ta en ny en i morgen!
Skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre - men jordmor sa til meg at overdreven testing ikke fører til noe annet enn stress og unødvendige bekymringer. En positiv test er en positiv test og stigningen av hcg avhenger av mange ting. For eksempel kan overvekt føre til at hcg stiger saktere hos noen. Det er jo ingen tvil om at testene du tar er positive! Få deg en legetime til uka så kan de forhåpentligvis betrygge deg :Heartpink

Hadde en MA i august. (Hatt negative tester etter dette) Nå etter dette har jeg fått positive tester og negative. Positive tidlig tester og vanlige tester 4 dager før mens. Men på mens dato så er vanlige testene negative, men de tidlige er fortsatt positive. Fortsatt ikke fått mens. Noen som har noe erfaring rundt dette? Tatt blodprøve i går

Når får folk 3+ på clearblue ukeindikator? Tok en nå (5+1) og var 2-3. Jeg er helt nervevrak, for føler jeg burde hatt 3+ nå :arghh:
4+0 denne gangen og rundt 5+4 i tidligere (vellykkede) svangerskap.

Tok denne testen nå i kveld (12 dpo):
IMG_1557.jpeg
Ble skikkelig nervøs for om det var dårlig stigning så måtte bla meg tilbake i bildene mine og sammenligne med torsdagens test (10 dpo):
IMG_1538.jpeg
Men stigningen er vel egentlig helt innafor?

Jeg syntes det er stigning ja :) Er det metode du bruker? Opplevde de som en del svakere enn MS da jeg testet i alle fall
Ja, dette er Metode.
Foretrekker også egentlig Makesure, men her jeg bor får jeg kun tak i tester fra den dårlige batchen :(
Helt sinnsykt dårlig fargestoff i de!

Back
Topp