Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Hvor mye dpo er det?Sniker meg forsiktig inn her med positiv ultratidlig digitaltest nå i kveld.
Vis vedlegget 445489
Vis vedlegget 445490
Måtte du klamre deg fast lille spire
Tusen takk!Gratulerer! Hvor mye dpo er det?
Så utrolig leit å høre… jeg har aldri opplevd akkurat din situasjon selv så skal ikke uttale meg om det, men sender deg uendelig varme klemmer og krysser fingrene for deg29.09 fikk jeg 2-3 uker på digital clearblue. I dag fikk jeg 1-2.
Kan det bety at jeg holder på å miste?
Ihht befruktningsdato 11/9 skal jeg være 5+2 i dag.
Kan ikke ta fra mens, for har ikke hatt mens etter tidlig SA 28/8…
Får bare ha tålmodighet. Tok blodprøver hos fastlegen i dag og skal ta igjen mandag.Så utrolig leit å høre… jeg har aldri opplevd akkurat din situasjon selv så skal ikke uttale meg om det, men sender deg uendelig varme klemmer og krysser fingrene for deg
Begynte å blø nå, så er nok en ny SA her da.Så utrolig leit å høre… jeg har aldri opplevd akkurat din situasjon selv så skal ikke uttale meg om det, men sender deg uendelig varme klemmer og krysser fingrene for deg
Jeg tok babyplan sin i dag, (se siste post), og tok en clearblue ultra tidlig samtidig. Begge positiv Min var veldig lik din babyplan!Er det bare meg eller er det en veeeeldig svak strek her? Er den positiv? Mindre tydelig på bildet enn i virkeligheten syntes jeg. Hva tenker dere?
Skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre - men jordmor sa til meg at overdreven testing ikke fører til noe annet enn stress og unødvendige bekymringer. En positiv test er en positiv test og stigningen av hcg avhenger av mange ting. For eksempel kan overvekt føre til at hcg stiger saktere hos noen. Det er jo ingen tvil om at testene du tar er positive! Få deg en legetime til uka så kan de forhåpentligvis betrygge degJeg blir sprø av at de ikke blir sterkere. Hva synes dere om denne stigningen? Er 4+5 i dag, men tirsdag viste digital 1-2 uker. Skal ta en ny en i morgen!
4+0 denne gangen og rundt 5+4 i tidligere (vellykkede) svangerskap.Når får folk 3+ på clearblue ukeindikator? Tok en nå (5+1) og var 2-3. Jeg er helt nervevrak, for føler jeg burde hatt 3+ nå
Jeg syntes det er stigning ja Er det metode du bruker? Opplevde de som en del svakere enn MS da jeg testet i alle fallTok denne testen nå i kveld (12 dpo):
Vis vedlegget 445550
Ble skikkelig nervøs for om det var dårlig stigning så måtte bla meg tilbake i bildene mine og sammenligne med torsdagens test (10 dpo):
Vis vedlegget 445551
Men stigningen er vel egentlig helt innafor?
Ja, dette er Metode.Jeg syntes det er stigning ja Er det metode du bruker? Opplevde de som en del svakere enn MS da jeg testet i alle fall