Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg dro for å kjøpe en ukeindikator nå i kveldingen, haha. Men han i kassa bare - denne trenger ikke du, for testen din er positiv,Ååå jeg er tom for strimler og venter på flere tester i posten men det går så treeeigt Har ikke lyst å fyre av den siste digitale jeg har helt enda
Ja, samme her, ikke noe galt med systemet, som jeg vet om, heldigvis!Jeg håper det skal sitte nå og at utviklingen går bra I utgangspunktet har jeg jo verken dårlige egg eller livmor, manglet bare den sædcellen Så krysser alt for at testene blir sterkere
Det er nå litt av en runde du har vært på du også Jeg ble anbefalt av klinikken å heller gå rett over på IVF i forhold til det økonomiske aspektet Det er jo grisedyrt å gjøre det alene og privat
Hvilken dag er du på som fikk 2-3 uker? Prøvde i dag på 4+0 og den var fremdeles 1-2Synes strimlene mine ikke blir i nærheten av like sterk som kontrollstrekem enda, men den digitale ser ut til å melde at hcg et på passende nivå ihvertfall
Jeg tok midt på dagen først 4+1 og fikk 1-2. Tok igjen i dag 4+2 med morgenurin og fikk 2-3Hvilken dag er du på som fikk 2-3 uker? Prøvde i dag på 4+0 og den var fremdeles 1-2
Aldri opplevd det nei.. Tok du den digitale på morgenurin? Og har du fått positiv digital tidligere?Noen som har opplevd lignende? Testene her øker men fikk plutselig negativ digital
Vis vedlegget 444871
På urin nr to. Men streken på strimmlene var jo nesten usynlig iforhold til nå når jeg fikk gravid 1-2.Aldri opplevd det nei.. Tok du den digitale på morgenurin?
Fikk jo positiv digital på den 10.dpo. Streken er ganske usynlig iforhold til nåAldri opplevd det nei.. Tok du den digitale på morgenurin? Og har du fått positiv digital tidligere?
Da kan det jo være at urinen var for utvannet. Evt. at testen bare var defekt. Man ser jo at strimlene har økt i styrke.På urin nr to. Men streken på strimmlene var jo nesten usynlig iforhold til nå når jeg fikk gravid 1-2.
Tok den på samme urin som den siste fra makesure - veldig rart om den ikke skulle slått ut på den streken, eller?Da kan det jo være at urinen var for utvannet. Evt. at testen bare var defekt. Man ser jo at strimlene har økt i styrke.
Ville i alle fall tatt de digitale på morgenurin neste gang, de er litt for dyre
Jo, den burde jo det. Kan som sagt være det bare var en dårlig testTok den på samme urin som den siste fra makesure - veldig rart om den ikke skulle slått ut på den streken, eller?
Begynner og tro at dette er en kjemiskJo, den burde jo det. Kan som sagt være det bare var en dårlig test
Kanskje du kan få målt HCG-stigning hos legen? Da får du i alle fall et svarBegynner og tro at dette er en kjemisk
Oi, det var tidlig ja. Da er du sannsynligvis lengre på vei, eller kanskje det er tvillinger?!4+0 og 3+ i dag på morgenurin? Kan ikke forstå at jeg er lenger på vei heller men blir jo usikker nå