Våre tester

Ååå jeg er tom for strimler og venter på flere tester i posten men det går så treeeigt :hilarious: Har ikke lyst å fyre av den siste digitale jeg har helt enda :p
 
Ååå jeg er tom for strimler og venter på flere tester i posten men det går så treeeigt :hilarious: Har ikke lyst å fyre av den siste digitale jeg har helt enda :p
Jeg dro for å kjøpe en ukeindikator nå i kveldingen, haha. Men han i kassa bare - denne trenger ikke du, for testen din er positiv, :happy:
 
Jeg håper det skal sitte nå og at utviklingen går bra :) I utgangspunktet har jeg jo verken dårlige egg eller livmor, manglet bare den sædcellen :p Så krysser alt for at testene blir sterkere :)

Det er nå litt av en runde du har vært på du også ❤️ Jeg ble anbefalt av klinikken å heller gå rett over på IVF i forhold til det økonomiske aspektet :) Det er jo grisedyrt å gjøre det alene og privat :o
Ja, samme her, ikke noe galt med systemet, som jeg vet om, heldigvis!

Ja, det tok sin tid første gangen! Men ble kraftig overstimulert begge gangene med ivf så nå var ikke det aktuelt for meg å gjøre igjen, heldigvis ser det ut som det gikk uten :happy093
 
Hvilken dag er du på som fikk 2-3 uker? ☺️ Prøvde i dag på 4+0 og den var fremdeles 1-2
Jeg tok midt på dagen først 4+1 og fikk 1-2. Tok igjen i dag 4+2 med morgenurin og fikk 2-3 :happy:

Kjente jeg ble så stresset av alle sine supersterke streker her, så nå tror jeg bare jeg må la testingen ligge etter jeg fikk 2-3 :laughing002
 
På urin nr to. Men streken på strimmlene var jo nesten usynlig iforhold til nå når jeg fikk gravid 1-2.
Da kan det jo være at urinen var for utvannet. Evt. at testen bare var defekt. Man ser jo at strimlene har økt i styrke.
Ville i alle fall tatt de digitale på morgenurin neste gang, de er litt for dyre :smiley-ashamed004
 
Da kan det jo være at urinen var for utvannet. Evt. at testen bare var defekt. Man ser jo at strimlene har økt i styrke.
Ville i alle fall tatt de digitale på morgenurin neste gang, de er litt for dyre :smiley-ashamed004
Tok den på samme urin som den siste fra makesure - veldig rart om den ikke skulle slått ut på den streken, eller?
 
4+0 og 3+ i dag på morgenurin? Kan ikke forstå at jeg er lenger på vei heller men blir jo usikker nå
 

Vedlegg

  • IMG_20240926_120236.jpg
    IMG_20240926_120236.jpg
    3,4 MB · Visninger: 10
Back
Topp