Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine tester de siste dagene! Og helt sykt med testene 13-17dpo. Tenk at forskjellen kan være så stor.Kroppen prøver på en liten dye stealer her - satser på at den kommer for fullt i morgen! Mandag (5+0) ryker jeg nok på en CB med ukesindikator - er det for tidlig?
Vis vedlegget 444003
Jeg ler forresten hver gang jeg ser rekka. For en utrolig dårlig pakke med testen jeg brukte 13-17 dpo
Ååh jeg tør ikke enda, måå ha 3+ neste gang! Så jeg gir det til mandag tirsdag er et blodprøve og da kommer jo fasiten uansettSå fine tester de siste dagene! Og helt sykt med testene 13-17dpo. Tenk at forskjellen kan være så stor.
Mtp hvor langt du er på vei og hvor sterke testene dine er nå, ser jeg absolutt for meg at du kommer til å få 3+ hvis du tar en ny digital! Spennende!
Ser absolutt den. Krysser fingrene for å se 3+ her inne på mandag da! Lykke til!Ååh jeg tør ikke enda, måå ha 3+ neste gang! Så jeg gir det til mandag tirsdag er et blodprøve og da kommer jo fasiten uansett
Tenkte jeg også skulle prøve på ny digital på mandag 5+0 blir spennende!!Kroppen prøver på en liten dye stealer her - satser på at den kommer for fullt i morgen! Mandag (5+0) ryker jeg nok på en CB med ukesindikator - er det for tidlig?
Vis vedlegget 444003
Jeg ler forresten hver gang jeg ser rekka. For en utrolig dårlig pakke med testen jeg brukte 13-17 dpo
Hurra!4+0 / 15dpo og jeg dristet meg til ny digital. Veldig deilig å se 2-3!
Fineste testen! Hvor mange dpo?Ikke tatt noen digital test denne gangen, men satser på at jeg hadde fått det mtp hvor sterk denne testen er Gøy å ta test når teststreken lyser mot meg før kontrollstreken i det hele tatt er synlig Vis vedlegget 444066
Kjekt å vite, takk! Det hjelper faktisk! Fått sterke streker på strips, så håper jeg får se bankende hjerte om en drøy ukeJeg fikk 3+, 5+3. dagen etter fikk jeg 2-3. Fikk 3+ igjen dagen etter det. Ble bekymret og tok HCG blodprøve som var helt normal stigning på. Det handler bare om HCG utskillelsen i urinen. Er nå 8+3 med et foster med bankende hjerte.
5+4Fineste testen! Hvor mange dpo?