Våre tester

Kroppen prøver på en liten dye stealer her - satser på at den kommer for fullt i morgen! Mandag (5+0) ryker jeg nok på en CB med ukesindikator - er det for tidlig?
IMG_3395.jpeg
Jeg ler forresten hver gang jeg ser rekka. For en utrolig dårlig pakke med testen jeg brukte 13-17 dpo

Kroppen prøver på en liten dye stealer her - satser på at den kommer for fullt i morgen! Mandag (5+0) ryker jeg nok på en CB med ukesindikator - er det for tidlig?
Vis vedlegget 444003
Jeg ler forresten hver gang jeg ser rekka. For en utrolig dårlig pakke med testen jeg brukte 13-17 dpo
Så fine tester de siste dagene! Og helt sykt med testene 13-17dpo. Tenk at forskjellen kan være så stor.

Mtp hvor langt du er på vei og hvor sterke testene dine er nå, ser jeg absolutt for meg at du kommer til å få 3+ hvis du tar en ny digital!:love7 Spennende!

Så fine tester de siste dagene! Og helt sykt med testene 13-17dpo. Tenk at forskjellen kan være så stor.

Mtp hvor langt du er på vei og hvor sterke testene dine er nå, ser jeg absolutt for meg at du kommer til å få 3+ hvis du tar en ny digital!:love7 Spennende!
Ååh jeg tør ikke enda, måå ha 3+ neste gang! Så jeg gir det til mandag :love017 tirsdag er et blodprøve og da kommer jo fasiten uansett :Heartred

Vis vedlegget 444003
Tenkte jeg også skulle prøve på ny digital på mandag 5+0 :joyful::Heartpink blir spennende!!

Jeg fikk 3+, 5+3. dagen etter fikk jeg 2-3. Fikk 3+ igjen dagen etter det. Ble bekymret og tok HCG blodprøve som var helt normal stigning på. Det handler bare om HCG utskillelsen i urinen. Er nå 8+3 med et foster med bankende hjerte.

Ikke tatt noen digital test denne gangen, men satser på at jeg hadde fått det mtp hvor sterk denne testen er :gen014 Gøy å ta test når teststreken lyser mot meg før kontrollstreken i det hele tatt er synlig :smiley-ashamed004IMG_9607.jpeg

Jeg fikk 3+, 5+3. dagen etter fikk jeg 2-3. Fikk 3+ igjen dagen etter det. Ble bekymret og tok HCG blodprøve som var helt normal stigning på. Det handler bare om HCG utskillelsen i urinen. Er nå 8+3 med et foster med bankende hjerte.
Kjekt å vite, takk! Det hjelper faktisk! Fått sterke streker på strips, så håper jeg får se bankende hjerte om en drøy uke :smiley-angelic001

Dagens 4+6. Drister meg til en digital i morgen og håper på 3+ selv om det kan være en dag eller to for tidlig. Har blodprøve på tirsdag så da varer ikke skuffelsen så lenge hvis det "bare" blir 2-3.
IMG_3404.jpeg

Hei dere ❤️ Hva tenker dere om disse testene? Jeg syns jeg tester litt svakt ut fra hvor jeg er i uke. Øverste tørket test er tatt dagen etter jeg forventet mens, de to andre er tatt to dager etter forventet mens, men jeg vet ikke nøyaktig EL. Strimlene er fra MakeSure sin dårlige batch, men jeg syns CB sin er veldig svak den også. Ifølge menstermin er jeg når disse testene er tatt 4+2 og 4+3. Tok en CB digital på kveldsurin 4+2 som viste 1-2 uker gravid. Sammenlignet med min forrige graviditet hadde jeg mye sterkere tester rundt disse dagene og fikk 2-3 når jeg var 4+0. Til info så testet jeg negativt på Metode sin tidlig test 4 dager før den øverste testen

Last edited:
Back
Topp