Våre tester

5+0. Litt skuffet, men også forvirret.. «dye stealer» på strimmel, men likevel 2-3 uker på digital. Riktignok andregangsurin.. :nailbiting: Hadde forventet 3+, spesielt med den sterke strimmelen. Føler meg fortsatt gravid, så er ikke bekymret.
Gi det en dag eller to til, så kommer den!
 
Følt meg generelt roligere denne gangen grunnet oppstart av cyclogest denne pp etter gjentatte kjemiske og sa dette året. Men når den nest nederste testen (4+5) for meg ser sterkere ut enn den nederste fra i dag (5+0) så blir jeg svært bekymret…
Tatt på Samme tidspunkt og lik konsentrert urin? :pompus:
 
Det var litt lavt, men kan du ha hatt senere el enn du trodde kanskje? :) Når fikk du første pos test? Krysser fingrene
Ser i følge babyverden så er det normalt med 100 i uke 4, så lenge det er ønsket stigning. :) Mine hjemmetester har iallefall stigning. Får høre hvordan jeg ligger an i morgen..
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240925_091920_Chrome.jpg
    Screenshot_20240925_091920_Chrome.jpg
    430,2 KB · Visninger: 16
Last edited:
Ser i følge babyverden så er det normalt med 100 i uke 4, så lenge det er ønsket stigning. :) Mine hjemmetester har iallefall stigning. Får høre hvordan jeg ligger an i morgen..
Ja en ting jeg lærte når jeg stressa med lave verdier var hvertfall at det varierer ekstremt! Kjempe rart det er så store variasjoner på noe som er likt :) høres veldig bra ut med stigning på hjemmetestene, det lover nok godt ❤️
 
Back
Topp