Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gi det en dag eller to til, så kommer den!5+0. Litt skuffet, men også forvirret.. «dye stealer» på strimmel, men likevel 2-3 uker på digital. Riktignok andregangsurin.. Hadde forventet 3+, spesielt med den sterke strimmelen. Føler meg fortsatt gravid, så er ikke bekymret.
Såå fine testerDye-stealer og 3+ i dag 4+6. Såååå happy
Vis vedlegget 444554
Tatt på Samme tidspunkt og lik konsentrert urin?Følt meg generelt roligere denne gangen grunnet oppstart av cyclogest denne pp etter gjentatte kjemiske og sa dette året. Men når den nest nederste testen (4+5) for meg ser sterkere ut enn den nederste fra i dag (5+0) så blir jeg svært bekymret…
Nei, så må ta hensyn det også. Men så og si alle testene er tatt mellom 11 og 15. Mens morgenurin som er mer konsentrert gir som regel svakere tester.Tatt på Samme tidspunkt og lik konsentrert urin?
Tok hcg blodprøve når jeg var ca 4+6. Den var på 100. Er det for lavt? Tok ny hcg blodprøve i dag, ca 5+3 - venter på svar ..
Noen som bruker babyplan sine tester?
Jeg har bare brukt de.Noen som bruker babyplan sine tester?
Stort sett alltid brukt de i over ett år og tester myeNoen som bruker babyplan sine tester?
Det var litt lavt, men kan du ha hatt senere el enn du trodde kanskje? Når fikk du første pos test? Krysser fingrene for degTok hcg blodprøve når jeg var ca 4+6. Den var på 100. Er det for lavt? Tok ny hcg blodprøve i dag, ca 5+3 - venter på svar ..
Ser i følge babyverden så er det normalt med 100 i uke 4, så lenge det er ønsket stigning. Mine hjemmetester har iallefall stigning. Får høre hvordan jeg ligger an i morgen..Det var litt lavt, men kan du ha hatt senere el enn du trodde kanskje? Når fikk du første pos test? Krysser fingrene
Ja en ting jeg lærte når jeg stressa med lave verdier var hvertfall at det varierer ekstremt! Kjempe rart det er så store variasjoner på noe som er likt høres veldig bra ut med stigning på hjemmetestene, det lover nok godtSer i følge babyverden så er det normalt med 100 i uke 4, så lenge det er ønsket stigning. Mine hjemmetester har iallefall stigning. Får høre hvordan jeg ligger an i morgen..
En liten oppdatering fra meg: positiv beskjed om fin hcg stigningDet var ganske lavt, men hcg er individuelt, spent på var den var i
En liten oppdatering fra meg: positiv beskjed om fin hcg stigning
Bare å krysse fingre å glede seg til første tidlig ultralyd om 10 dager