Våre tester

Hadde HCG på 7197 igår (5+5) virker til å være grei stigning :happy: Noen flere som har fått målt HCG i det siste?
Har bare målt én gang denne gangen, 5+1. Tallet var høyt nok til at sykepleieren var happy, så da ble det ikke flere prøver her :happy:
 
5+0. Litt skuffet, men også forvirret.. «dye stealer» på strimmel, men likevel 2-3 uker på digital. Riktignok andregangsurin.. :nailbiting: Hadde forventet 3+, spesielt med den sterke strimmelen. Føler meg fortsatt gravid, så er ikke bekymret.
 

Vedlegg

  • IMG_7276.jpeg
    IMG_7276.jpeg
    613,7 KB · Visninger: 28
5+0. Litt skuffet, men også forvirret.. «dye stealer» på strimmel, men likevel 2-3 uker på digital. Riktignok andregangsurin.. :nailbiting: Hadde forventet 3+, spesielt med den sterke strimmelen. Føler meg fortsatt gravid, så er ikke bekymret.
Den der er nok på vippen, imorgen eller mandag står det nok 3+ :Heartred
 
Åå, så gøy Ellyy, og gratulerer! :Heartpink jeg syns det er så herlig at vi er helt likt på vei! Jeg skal prøve meg på en digital med ukeindikator idag jeg også.
Tusen takk! Helt enig, er så koselig at vi er like langt på vei! blir gøy å følge hverandre i svangerskapet :love7

5+0. Litt skuffet, men også forvirret.. «dye stealer» på strimmel, men likevel 2-3 uker på digital. Riktignok andregangsurin.. :nailbiting: Hadde forventet 3+, spesielt med den sterke strimmelen. Føler meg fortsatt gravid, så er ikke bekymret.
Er sikker på at den blir 3+ hvis du venter en dag eller to mtp hvor sterk strimmeltesten din er! Så prøv igjen på morgenurin, så sitter den nok:Heartred
 
5+0. Litt skuffet, men også forvirret.. «dye stealer» på strimmel, men likevel 2-3 uker på digital. Riktignok andregangsurin.. :nailbiting: Hadde forventet 3+, spesielt med den sterke strimmelen. Føler meg fortsatt gravid, så er ikke bekymret.
Du får sikkert 3+ veldig straks. Testet 5+3 og fikk ikke 3+ men testet noen dager senere og da kom den. Og på ultralyd 6+4 så så jo alt bra ut
 
Den der er nok på vippen, imorgen eller mandag står det nok 3+ :Heartred
Tusen takk! Helt enig, er så koselig at vi er like langt på vei! blir gøy å følge hverandre i svangerskapet :love7


Er sikker på at den blir 3+ hvis du venter en dag eller to mtp hvor sterk strimmeltesten din er! Så prøv igjen på morgenurin, så sitter den nok:Heartred
Du får sikkert 3+ veldig straks. Testet 5+3 og fikk ikke 3+ men testet noen dager senere og da kom den. Og på ultralyd 6+4 så så jo alt bra ut
Takk jenter :Heartpink Har en til digital som jeg tar ila neste uke. Faktisk er det bare 6 dager siden jeg tok den forrige med 2-3 uker på :laughing002
 
Følt meg generelt roligere denne gangen grunnet oppstart av cyclogest denne pp etter gjentatte kjemiske og sa dette året. Men når den nest nederste testen (4+5) for meg ser sterkere ut enn den nederste fra i dag (5+0) så blir jeg svært bekymret…
 

Vedlegg

  • IMG_1573.jpeg
    IMG_1573.jpeg
    108,9 KB · Visninger: 33
5+0. Litt skuffet, men også forvirret.. «dye stealer» på strimmel, men likevel 2-3 uker på digital. Riktignok andregangsurin.. :nailbiting: Hadde forventet 3+, spesielt med den sterke strimmelen. Føler meg fortsatt gravid, så er ikke bekymret.
Jeg hadde det akkurat helt likt sist svangerskap! Fikk 3+ 5+1❤️
 
Følt meg generelt roligere denne gangen grunnet oppstart av cyclogest denne pp etter gjentatte kjemiske og sa dette året. Men når den nest nederste testen (4+5) for meg ser sterkere ut enn den nederste fra i dag (5+0) så blir jeg svært bekymret…
HCG svinger utifra bl.a mat og væskeinntak. Vent noen dager mellom testene dine så skal du se den stiger :happy: :Heartpink Se på mine tester mellom 12-15 dpo for eksempel, de ble jo nesten svakere. Men så økte det omsider ordentlig. Jeg synes dine tester ser fine ut. Men forstår uroen når du har mistet før :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_7277.jpeg
    IMG_7277.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 30
Følt meg generelt roligere denne gangen grunnet oppstart av cyclogest denne pp etter gjentatte kjemiske og sa dette året. Men når den nest nederste testen (4+5) for meg ser sterkere ut enn den nederste fra i dag (5+0) så blir jeg svært bekymret…
Det kan også være forskjeller i fargestoff på testene :Heartpink :Heartpink
 
Back
Topp