Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så spent på våre vegne! Jeg må huske å drikke lite i kveld nå det er knallurin i morgenDagens test 4+6 spent på digital i morgen
Vis vedlegget 444080
Hihi ja, jeg tar alltid på 2 gangs morgenurin. Da den første alltid er utvannetJeg er så spent på våre vegne! Jeg må huske å drikke lite i kveld nå det er knallurin i morgen
Fantastisk!Sååå glad for denne digitale i dag 4+0!
Vis vedlegget 444103
Hurraaa!!! Gratulerer med to fine tester
Hurra for dere også
Hurra!! For dere også!!
Idag er jeg 5+1 og ble målt hcg på 9757
Jeg ser ikke noe bilder herHei dere Hva tenker dere om disse testene? Jeg syns jeg tester litt svakt ut fra hvor jeg er i uke. Øverste tørket test er tatt dagen etter jeg forventet mens, de to andre er tatt to dager etter forventet mens, men jeg vet ikke nøyaktig EL. Strimlene er fra MakeSure sin dårlige batch, men jeg syns CB sin er veldig svak den også. Ifølge menstermin er jeg når disse testene er tatt 4+2 og 4+3. Tok en CB digital på kveldsurin 4+2 som viste 1-2 uker gravid. Sammenlignet med min forrige graviditet hadde jeg mye sterkere tester rundt disse dagene og fikk 2-3 når jeg var 4+0. Til info så testet jeg negativt på Metode sin tidlig test 4 dager før den øverste testen
Jeg ser ikke noe bilder her