Våre tester

Oi så fin strek! Rart den digitale ikke slo ut da? Hvor mye hcg kreves for at den slår ut på 3+?
Ganske sikker på at den hadde slått ut på 3+ i dag, mest sannsynlig allerede dagen etter jeg tok den. Er 5+5 i dag. Var nok bare uflaks, men skuffende siden jeg fikk 3+ på den tiden med de to forrige.

Aner ikke hva hcg-verdien må være på, faktisk :bookworm:

Ganske sikker på at den hadde slått ut på 3+ i dag, mest sannsynlig allerede dagen etter jeg tok den. Er 5+5 i dag. Var nok bare uflaks, men skuffende siden jeg fikk 3+ på den tiden med de to forrige.

Aner ikke hva hcg-verdien må være på, faktisk :bookworm:
Usj ja man vil helst ha som man har hatt før <3
men jeg har lest både 2700 og 2000 rundt om, så har ikke klart å finne noe "fasit". Ser og at mange skriver på forum de har fått de ulike 2-3 og 3+ men at blodprøvene ikke stemmer overens i det hele tatt, så virker ikke helt til å stole på heller. Skulle kunne vært selvtester hjemme med stikk i fingen som en blodsukker måling, hadde vært kjekt :P

Dere gjør meg til ei verre testetøs enn jeg egentlig er! Kanskje jeg må kjøpe en 2pk med ukesindikator... Jeg hadde bare én og den røyk for å fortelle mannen om lille :Heartred i morgen skal jeg være 4+2, kanskje jeg får 2-3 da?

Dere gjør meg til ei verre testetøs enn jeg egentlig er! Kanskje jeg må kjøpe en 2pk med ukesindikator... Jeg hadde bare én og den røyk for å fortelle mannen om lille :Heartred i morgen skal jeg være 4+2, kanskje jeg får 2-3 da?
Jeg hadde heller ikke tenkt å teste flere ganger, men ble så nærvøs av all testingen alle gjør måtte se selv om det hadde økt på digital tester ❤️ jeg hadde kjøpt 2 pk med digital i dag, skal spare den andre til uke 5-6 lykke til ❤️❤️

Usj ja man vil helst ha som man har hatt før <3
men jeg har lest både 2700 og 2000 rundt om, så har ikke klart å finne noe "fasit". Ser og at mange skriver på forum de har fått de ulike 2-3 og 3+ men at blodprøvene ikke stemmer overens i det hele tatt, så virker ikke helt til å stole på heller. Skulle kunne vært selvtester hjemme med stikk i fingen som en blodsukker måling, hadde vært kjekt :p
Jaaq, enig!! Hadde vært helt nydelig!

Synes make sure sine er litt utydelige og flyter litt, men metode sine tidligtester viser så i alle fall stigning mellom de to nederste, 14 og 16 dpo.
IMG_3350.jpeg

IMG_1272.jpeg
5+6. etter gårsdagen litt kjipe UL er det hvertfall fint å se at gravidstreken er sterkere enn teatstreken nå. Det var den ikke i går. Tror dette blir den siste testen jeg tar. Mandag får jeg vite om HCG-stigningen :love017

Hahah ja gidder ikke å teste mer med makesure, sinnsykt dårlig! De skal ha for at de var sensitive til å oppdage tidlig strek, men ellers er de pyton nå :hilarious:
Jeg bytta batch midt i testinga, gav meg jo panikk.... Bra tester først, så krisedårlige :shifty: jeg blir å teste ut hele eska, men prøve å ikke få panikk over svake tester

Back
Topp