Våre tester

Dette er mine tester 6+0, har hatt litt mellomblødninger så fortsetter å teste. Begge er fra nå i ettermiddag og har ikke veldig konsentrert urin. Syntes de er betraktelig svakere… Noen som kan komme med noen erfaringer? Føler også at noen av testene har dårlig farge på kontroll-linja, derfor jeg har tatt to på samme urin… Bildet er veldig snilt forresten, test linjen på den øverste er ikke så sterk irl
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    4,3 MB · Visninger: 63
Dette er mine tester 6+0, har hatt litt mellomblødninger så fortsetter å teste. Begge er fra nå i ettermiddag og har ikke veldig konsentrert urin. Syntes de er betraktelig svakere… Noen som kan komme med noen erfaringer? Føler også at noen av testene har dårlig farge på kontroll-linja, derfor jeg har tatt to på samme urin… Bildet er veldig snilt forresten, test linjen på den øverste er ikke så sterk irl
Er det ikke hook-effekten som slår til her da? Når hcg er så høyt at testene heller blir litt svakere? Det sagt så syns jeg ikke disse var svake i det hele tatt :Heartred
 
Dette er mine tester 6+0, har hatt litt mellomblødninger så fortsetter å teste. Begge er fra nå i ettermiddag og har ikke veldig konsentrert urin. Syntes de er betraktelig svakere… Noen som kan komme med noen erfaringer? Føler også at noen av testene har dårlig farge på kontroll-linja, derfor jeg har tatt to på samme urin… Bildet er veldig snilt forresten, test linjen på den øverste er ikke så sterk irl
Synes det er gode positive tester :Heartred
 
Fikk 3+ på digital igjen.:Heartred. Tro det bare er at symptomene plutselig ble så fraværende og utfloden om har ødelagt hodet haha.
 
Lister meg forsiktig inn her med disse 11dpo og en liten ivf-spire som gjør så godt den kan. Endte i tidlig SA sist så jeg er litt redd for det igjen, men akkurat nå er jeg i alle fall gravid :Heartred IMG_3316.jpegIMG_3326.jpeg
 
Her er mine tester :Heartred IVF spire som ble satt inn som 5dagers blastocyst. Fikk først en mer tydelig positivt test rundt 12dpo som dere ser. Tror dere det betyr at egget brukte litt tid på å feste seg? :) B7BF3A0D-E3D4-4F5C-B971-E3F736E89E13.jpeg
 
Vil gjerne være med her. Har så vidt begynt å tro på at det kan gå vegen nå! Har en IVF-kriger i magen som er blitt til ved hjelp av ICSI. Har testet meg ihjel de siste dagene og er 12dpo idag, og syns testen idag er markant sterkere enn de forrige. Håper den lille holder seg der inne!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240907_100748_Gallery.jpg
    Screenshot_20240907_100748_Gallery.jpg
    1.022,4 KB · Visninger: 58
IMG_1247.jpeg
Hei! Dette er i dag 5+2. Ble litt skuffet over at det ikke sto 3+ på digitaltest. Men det betyr kanskje bare at jeg hadde sen eggløsning?
 
Vis vedlegget 443480
Hei! Dette er i dag 5+2. Ble litt skuffet over at det ikke sto 3+ på digitaltest. Men det betyr kanskje bare at jeg hadde sen eggløsning?
Fikk 2-3 i dag, jeg og. 5+2. Skuffende, men håper og tror ikke det betyr noe. Hadde sikkert blitt 3+ i morgen eller noe :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 20240907_081409.jpg
    20240907_081409.jpg
    1,2 MB · Visninger: 18
Lurer på om jeg burde være bekymret for lite økning ? Fikk positiv test søndag, men svak linje. Tester HCG tirsdag = 67 og testen idag synes jeg er veldig svak til å være fire dager senere …

Rosa er søndag og grønn idag

Hvilken dpo var du på tirsdag?
 
IMG_8516.jpeg
Denne tok jeg på kundetoalettet på jobb. Ganske høy puls da. Hadde tatt en (strip) tidligere på dagen før en forelesning, og da den var positiv visste jeg at jeg måtte ta en til, og gjerne investere i noe dyrere.
 
Fikk 2-3 i dag, jeg og. 5+2. Skuffende, men håper og tror ikke det betyr noe. Hadde sikkert blitt 3+ i morgen eller noe :smiley-angelic001
Ja tenker det samme! Jeg hadde egentlig tenkt å vente til i dag, men var så nysgjerrig. Men nå skal jeg til legen på UL på tirsdag så da vet jeg for sikkert at utviklingen går som det skal. Spørs om man ser noe hjerteslag så tidlig da..
 
Back
Topp