Det er så godt!!Endelig en «dye stealer»
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godt!!Endelig en «dye stealer»
Hvordan går det med deg nå?Det jeg frykter, men er ingen tegn på blødning så langt. Har litt murringer og stikninger og ømme bryster, så noe graviditetssymptomer har jeg jo.
Mine tester var også veldig svake i starten, men de tok seg veldig opp etterhvert. Noen får bare treg økningTakk for at du spør synes det er litt økning i dag, faktisk. Og har heller ingen blødning eller noe. Så gir ikke opp håpet helt enda, selv om økningen er treg. Har bestilt legetime for blodprøve på tirsdag, så får vi se etter det Vis vedlegget 442912
Takk, gir meg håpMine tester var også veldig svake i starten, men de tok seg veldig opp etterhvert. Noen får bare treg økning
Ja det er det absolutt ja dette kan godt gå braTakk for at du spør synes det er litt økning i dag, faktisk. Og har heller ingen blødning eller noe. Så gir ikke opp håpet helt enda, selv om økningen er treg. Har bestilt legetime for blodprøve på tirsdag, så får vi se etter det Vis vedlegget 442912
Takk, gir meg håp
Jippi så bra!! Og gratulererVis vedlegget 442964Begynner nærme seg dye stealer, og 3+. Da er det nok testing for denne gang.