Våre tester

Prøver å bruke opp testene mine. Godt fornøyd med kveldens test på utvannet urin. 4+4 idag og det begynner virkelig å gå opp for meg at det er noe inni der, til tross for NULL symptomer i skrivende stund.. Og det som er litt gøy er at førstefødte på 3,5 år har begynt å si at hun vil ha flere babyer i huset. Hun har altså begynt å ønske seg flere småsøsken, og sa det til og med i barnehagen idag! Sa hun ville ha over 1000 søsken, men det blir uaktuelt tror jeg :hilarious:

IMG_6590.jpeg

20240829_065415.jpg

Test fra i dag tidlig. Markant stigning fra i går. I følge appen er jeg 4 +6, men det er sannsynlig feil, da syklusen var lang pga sykdom. Har ikke peiling på når EL var, fordi jeg ikke har prøvd å bli gravid. Dette kom egentlig som et stort sjokk..
kjøpte en pakke med tester i går for å følge stigning.

Såå gøy å se at det kommer inn fler og fler her med positive tester :love017 det gjør meg så glad! Håper vi blir en skikkelig god gjeng her inne.

Dagens 4+5 / 19 DPO :Heartred Det stiger sakte men sikkert, så det er positivt. Føler meg overhode ikke gravid, så greit å få en positiv test midt i fleisen i ny og ne :hilarious: har noen få MS tester igjen, og tenker å bruke CB digital ila helgen. Gir meg når jeg får 3+ på denne.

Vedlegg

• IMG_1872.jpeg
    IMG_1872.jpeg
    273,5 KB · Visninger: 14
Såå gøy å se at det kommer inn fler og fler her med positive tester :love017 det gjør meg så glad! Håper vi blir en skikkelig god gjeng her inne.

Dagens 4+5 / 19 DPO :Heartred Det stiger sakte men sikkert, så det er positivt. Føler meg overhode ikke gravid, så greit å få en positiv test midt i fleisen i ny og ne :hilarious: har noen få MS tester igjen, og tenker å bruke CB digital ila helgen. Gir meg når jeg får 3+ på denne.
Eg har ein cb digital igjen også! Tenker å ta den lørdag eller søndag - mest for å vere sikker på at den 3+!

Einig at det kjekt med fleire og fleire inn!

Lurer på om jeg burde være bekymret for lite økning ? Fikk positiv test søndag, men svak linje. Tester HCG tirsdag = 67 og testen idag synes jeg er veldig svak til å være fire dager senere …

Rosa er søndag og grønn idag

Vedlegg

• IMG_5125.jpeg
    IMG_5125.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 80
  • IMG_5057.png
    IMG_5057.png
    240,5 KB · Visninger: 80
Lurer på om jeg burde være bekymret for lite økning ? Fikk positiv test søndag, men svak linje. Tester HCG tirsdag = 67 og testen idag synes jeg er veldig svak til å være fire dager senere …

Rosa er søndag og grønn idag
Er den grønne fra Normal? Hørt de er veldig dårlige, slår ut sent og ar svært lite fargestoff. Babyplan er ofte veldig sensitive :) Så tipper den hadde vært en del sterkere om du tok BP test i dag også.

Jeg hadde samla alle testene og bare putta de i en boks, ser jo at jeg er helt gal, haha. Men jeg er så himla redd.
De to siste gangene jeg har blitt gravid siste året har det vært mye «sterkere» test fra 9 dpo så jeg har trodd det har vært en kjemisk, men i går kveld 12 dpo ble den sterkere i løpet av dagen så jeg fikk litt mer håpet. Men jeg tørr absolutt ikke tro noe enda… Håper så inderlig for vi har bestemt å ikke prøve lenger enn til jul så går ikke dette her vil det av tidligere erfaring ta lang tid å komme i syklus igjen så da er nok dette siste sjanse. Vanskelig å konstant gå rundt med denne redselen…

Vedlegg

• IMG_3869.jpeg
    IMG_3869.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 104
Jeg hadde samla alle testene og bare putta de i en boks, ser jo at jeg er helt gal, haha. Men jeg er så himla redd.
De to siste gangene jeg har blitt gravid siste året har det vært mye «sterkere» test fra 9 dpo så jeg har trodd det har vært en kjemisk, men i går kveld 12 dpo ble den sterkere i løpet av dagen så jeg fikk litt mer håpet. Men jeg tørr absolutt ikke tro noe enda… Håper så inderlig for vi har bestemt å ikke prøve lenger enn til jul så går ikke dette her vil det av tidligere erfaring ta lang tid å komme i syklus igjen så da er nok dette siste sjanse. Vanskelig å konstant gå rundt med denne redselen…
Ser jo ut som fin stigning fra 10-12 dpo da :smiley-bounce012

Kjempe fin stigning på to døgn :D :Heartpink

Syns det er skikkelig fin stigning jeg! Så over mine tester fra samme tid, og vil si du ligger helt likt på økning slik som jeg gjorde ❤️ Håper dette er din terminspire :love017

Back
Topp