Våre tester

Prøver å bruke opp testene mine. Godt fornøyd med kveldens test på utvannet urin. 4+4 idag og det begynner virkelig å gå opp for meg at det er noe inni der, til tross for NULL symptomer i skrivende stund.. Og det som er litt gøy er at førstefødte på 3,5 år har begynt å si at hun vil ha flere babyer i huset. Hun har altså begynt å ønske seg flere småsøsken, og sa det til og med i barnehagen idag! Sa hun ville ha over 1000 søsken, men det blir uaktuelt tror jeg :hilarious:

IMG_6590.jpeg
 
20240829_065415.jpg

Test fra i dag tidlig. Markant stigning fra i går. I følge appen er jeg 4 +6, men det er sannsynlig feil, da syklusen var lang pga sykdom. Har ikke peiling på når EL var, fordi jeg ikke har prøvd å bli gravid. Dette kom egentlig som et stort sjokk..
kjøpte en pakke med tester i går for å følge stigning.
 
Såå gøy å se at det kommer inn fler og fler her med positive tester :love017 det gjør meg så glad! Håper vi blir en skikkelig god gjeng her inne.

Dagens 4+5 / 19 DPO :Heartred Det stiger sakte men sikkert, så det er positivt. Føler meg overhode ikke gravid, så greit å få en positiv test midt i fleisen i ny og ne :hilarious: har noen få MS tester igjen, og tenker å bruke CB digital ila helgen. Gir meg når jeg får 3+ på denne.
 

Vedlegg

  • IMG_1872.jpeg
    IMG_1872.jpeg
    273,5 KB · Visninger: 5
Såå gøy å se at det kommer inn fler og fler her med positive tester :love017 det gjør meg så glad! Håper vi blir en skikkelig god gjeng her inne.

Dagens 4+5 / 19 DPO :Heartred Det stiger sakte men sikkert, så det er positivt. Føler meg overhode ikke gravid, så greit å få en positiv test midt i fleisen i ny og ne :hilarious: har noen få MS tester igjen, og tenker å bruke CB digital ila helgen. Gir meg når jeg får 3+ på denne.
Eg har ein cb digital igjen også! Tenker å ta den lørdag eller søndag - mest for å vere sikker på at den 3+!

Einig at det kjekt med fleire og fleire inn!
 
Lurer på om jeg burde være bekymret for lite økning ? Fikk positiv test søndag, men svak linje. Tester HCG tirsdag = 67 og testen idag synes jeg er veldig svak til å være fire dager senere …

Rosa er søndag og grønn idag
 

Vedlegg

  • IMG_5125.jpeg
    IMG_5125.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 19
  • IMG_5057.png
    IMG_5057.png
    240,5 KB · Visninger: 19
Lurer på om jeg burde være bekymret for lite økning ? Fikk positiv test søndag, men svak linje. Tester HCG tirsdag = 67 og testen idag synes jeg er veldig svak til å være fire dager senere …

Rosa er søndag og grønn idag
Er den grønne fra Normal? Hørt de er veldig dårlige, slår ut sent og ar svært lite fargestoff. Babyplan er ofte veldig sensitive :) Så tipper den hadde vært en del sterkere om du tok BP test i dag også.
 
Back
Topp