Våre tester

Sniker litt her inne og håper jeg kan melde meg inn for fullt! Testet positivt i går på 9 DPO, men med litt brun utflod i dag ble det plutselig litt skummelt. Tok digital i dag for å sjekke, og den var positiv, så håper det går riktig vei. Kommer til å teste med strimmel igjen om noen dager. IMG_8588.jpeg

Sniker litt her inne og håper jeg kan melde meg inn for fullt! Testet positivt i går på 9 DPO, men med litt brun utflod i dag ble det plutselig litt skummelt. Tok digital i dag for å sjekke, og den var positiv, så håper det går riktig vei. Kommer til å teste med strimmel igjen om noen dager. Vis vedlegget 442662

Iiih - så gøy å se deg her ❤️

IMG_7182.jpegIMG_7184.jpegBegynner miste litt håp i grunn, de siste er dag 16.17 og 18 dpo. Jeg burde ha hcg på 5/600 nå og da burde de vell slått ut mer?

Dette er dagens, med andre toalettbesøk hehe! Jeg er ikke så bekymra for at den må stige mer, syns det er fint med strek for det betyr at den er positiv fortsatt :happy:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 28
Vis vedlegget 442711Vis vedlegget 442712Begynner miste litt håp i grunn, de siste er dag 16.17 og 18 dpo. Jeg burde ha hcg på 5/600 nå og da burde de vell slått ut mer?
Jeg syns det er stigning her jeg. Dagens er jo sterkere :Heartred Jeg er 17 DPO i dag, og min test i dag er tilnærmet lik som din i dag. Jeg testet to MS i dag i samme urin, ene kunne jeg se var svakere enn den andre. Så har MYE å si hvor mye fargestoff det er i testen :happy:

Vis vedlegget 442711Vis vedlegget 442712Begynner miste litt håp i grunn, de siste er dag 16.17 og 18 dpo. Jeg burde ha hcg på 5/600 nå og da burde de vell slått ut mer?
Jeg syns det er stigning her jeg. Dagens er jo sterkere :Heartred Jeg er 17 DPO i dag, og min test i dag er tilnærmet lik som din i dag. Jeg testet to MS i dag i samme urin, ene kunne jeg se var svakere enn den andre. Så har MYE å si hvor mye fargestoff det er i testen :happy:

Enig med @Svimla25 ❤️

Noen som har noen solskinnshistorier å komme med eller betryggende ord? Svake tester synes jeg. Mulig jeg stresser for mye, og tester for ofte. Men det er vanskelig å ikke gjøre det når dette betyr så mye for meg. Det å teste gir meg en bekreftelse, men samtidig en bekymring for om dette går veien. Har bare fått positiv graviditetstest 1 gang før, og det endte opp i en nå 2åring. Så har ingen erfaring som tilsier at det ikke skal gå bra, men likevel sitter jeg her å stresser og bekymrer meg....hadde jeg bare fått sterkere tester. Av symptomer har jeg litt murringer, og litt stikninger i brystene.

Vedlegg

• 20240828_122521.jpg
    20240828_122521.jpg
    855,7 KB · Visninger: 108
Noen som har noen solskinnshistorier å komme med eller betryggende ord? Svake tester synes jeg. Mulig jeg stresser for mye, og tester for ofte. Men det er vanskelig å ikke gjøre det når dette betyr så mye for meg. Det å teste gir meg en bekreftelse, men samtidig en bekymring for om dette går veien. Har bare fått positiv graviditetstest 1 gang før, og det endte opp i en nå 2åring. Så har ingen erfaring som tilsier at det ikke skal gå bra, men likevel sitter jeg her å stresser og bekymrer meg....hadde jeg bare fått sterkere tester. Av symptomer har jeg litt murringer, og litt stikninger i brystene.
Prøvd andre type tester? Eg svergar til cb sine testar!

Men altså; positiv test er positiv test!

Fikk den første i dag tidlig, vanlig test. Den andre kjøpte jeg på apoteket i lunchen, for måååtte se en tydeligere test. Den er en tidligtest. 3+6 i dag

Vedlegg

• 20240828_071647.jpg
    20240828_071647.jpg
    1,3 MB · Visninger: 47
  • 20240828_121814.jpg
    20240828_121814.jpg
    3,3 MB · Visninger: 48
Back
Topp