Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt her inne og håper jeg kan melde meg inn for fullt! Testet positivt i går på 9 DPO, men med litt brun utflod i dag ble det plutselig litt skummelt. Tok digital i dag for å sjekke, og den var positiv, så håper det går riktig vei. Kommer til å teste med strimmel igjen om noen dager. Vis vedlegget 442662
Kor langt er du i dag?Fikk denne nå i kveld Da er jeg offisielt tom for tester, så nå får det bare gå sin skjeve gang
Vis vedlegget 442696
5+0Kor langt er du i dag?
Så fin! Jeg får ikke sterkere på make sure jeg4+3 - sier meg godt fornøyd med denne testen Gøy å bruke opp strimlene Tenkte å ta en test igjen om to dager for å se om jeg får sterkere kontrollstrek Dette er forresten Make Sure
Vis vedlegget 442703
Jeg syns det er stigning her jeg. Dagens er jo sterkere Jeg er 17 DPO i dag, og min test i dag er tilnærmet lik som din i dag. Jeg testet to MS i dag i samme urin, ene kunne jeg se var svakere enn den andre. Så har MYE å si hvor mye fargestoff det er i testenVis vedlegget 442711Vis vedlegget 442712Begynner miste litt håp i grunn, de siste er dag 16.17 og 18 dpo. Jeg burde ha hcg på 5/600 nå og da burde de vell slått ut mer?
Vis vedlegget 442711Vis vedlegget 442712Begynner miste litt håp i grunn, de siste er dag 16.17 og 18 dpo. Jeg burde ha hcg på 5/600 nå og da burde de vell slått ut mer?
Jeg syns det er stigning her jeg. Dagens er jo sterkere Jeg er 17 DPO i dag, og min test i dag er tilnærmet lik som din i dag. Jeg testet to MS i dag i samme urin, ene kunne jeg se var svakere enn den andre. Så har MYE å si hvor mye fargestoff det er i testen
Jeg syns det er stigning her jeg. Dagens er jo sterkere Jeg er 17 DPO i dag, og min test i dag er tilnærmet lik som din i dag. Jeg testet to MS i dag i samme urin, ene kunne jeg se var svakere enn den andre. Så har MYE å si hvor mye fargestoff det er i testen
Takk jenter! Jeg stresser nok litt usedvanlig myeEnig med @Svimla25
Gratulerer så mye!!Fikk denne idag! 9 dpo Håper det varer helt til mai, drømmetermin Vis vedlegget 442774
Prøvd andre type tester? Eg svergar til cb sine testar!Noen som har noen solskinnshistorier å komme med eller betryggende ord? Svake tester synes jeg. Mulig jeg stresser for mye, og tester for ofte. Men det er vanskelig å ikke gjøre det når dette betyr så mye for meg. Det å teste gir meg en bekreftelse, men samtidig en bekymring for om dette går veien. Har bare fått positiv graviditetstest 1 gang før, og det endte opp i en nå 2åring. Så har ingen erfaring som tilsier at det ikke skal gå bra, men likevel sitter jeg her å stresser og bekymrer meg....hadde jeg bare fått sterkere tester. Av symptomer har jeg litt murringer, og litt stikninger i brystene.
Nei, har bare babyplan i strimmel. Har flere CB digitale liggende, men er for tidlig å smelle av de enda synes jeg.Prøvd andre type tester? Eg svergar til cb sine testar!
Men altså; positiv test er positiv test!