Våre tester

Strimlene må brukes opp :hilarious: 4+1 :Heartred og endelig fikk jeg økningen jeg ventet på, på strimmel
 

Vedlegg

  • IMG_1824.jpeg
    IMG_1824.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 38
  • IMG_1825.jpeg
    IMG_1825.jpeg
    78 KB · Visninger: 37
Har en clearblue med ukesindikator som jeg venter på å ta. Vil ta den sånn at jeg får 3+ :) når burde jeg ta den? Noen som har erfaringer? Er 4+6 i dag og det er 3 uker siden el, sånn ca :D
 
fikk denne igår kveld. Aner ikke hvor langt jeg er på veg da jeg ikke har hatt mensen siden mai og en SA 19 juli. Veldig glad siden forje var ikke HCG mer enn 900 før jeg begynte å blø. Og her har jeg tatt HCG blodprøver med fin stigning
 
Har en clearblue med ukesindikator som jeg venter på å ta. Vil ta den sånn at jeg får 3+ :) når burde jeg ta den? Noen som har erfaringer? Er 4+6 i dag og det er 3 uker siden el, sånn ca :D
Tenkte å vente til 5+0, en uke etter jeg fikk 2-3 :happy: Tror det er rundt 5+ de fleste får 3+ på CB.
 
Noen som har fått 3+ på Clear blue også fått 2-3 dagen etter på utvannet kveldsurin? Burde jeg være bekymret eller er det mest sannsynlig pga svakere HCG utskillelse?
 
Noen som har fått 3+ på Clear blue også fått 2-3 dagen etter på utvannet kveldsurin? Burde jeg være bekymret eller er det mest sannsynlig pga svakere HCG utskillelse?
HCG konsentrasjonen i urinen har utrolig mye å si. Så man kan i teorien få to forskjellige svar ila en dag :) Ville ikke vært bekmret med mindre du blør, eller kjenner mye smerter.
 
Jeg fikk panikk da jeg hadde litt brun utflod så smelte av den siste digitale jeg skulle spare til helgen i helga som var.. Men tok strimmel idag og den var sterk og fin. Bestilte selvsagt masse billigtester før jeg fikk positiv digital, så har nok å ta av når de kommer. Skal vente til OTUL så må ha noen tester jeg kan ta underveis.
 
Back
Topp