Våre tester

Hvordan gikk det med blodprøve ? ❤️
Takk for at du spør ❤️
Hadde hcg på 173 på prøven som ble tatt på tirsdag, 20dpo, så er i det laveste siktet. Tok ny prøve på fredag som jeg får svar på over helgen. Har ikke noen god følelse....
Vet ikke hva legen tenker enda, da jeg ikke har fått noen tilbakemelding på første prøven. Eneste grunn til at jeg vet hva hcg var på på tirsdag er at jeg spurte sykepleier som tok blodprøven på fredag.
Jeg frykter en MA, eller svangerskap utenfor livmor. Men jeg har ingen blødninger, ingen smerter, og har ømme pupper som fy, og er trøttere enn vanlig ,så føler meg gravid.....
Men jeg tørr ikke håpe og glede meg, da hcg er så lav.
 
Takk for at du spør ❤️
Hadde hcg på 173 på prøven som ble tatt på tirsdag, 20dpo, så er i det laveste siktet. Tok ny prøve på fredag som jeg får svar på over helgen. Har ikke noen god følelse....
Vet ikke hva legen tenker enda, da jeg ikke har fått noen tilbakemelding på første prøven. Eneste grunn til at jeg vet hva hcg var på på tirsdag er at jeg spurte sykepleier som tok blodprøven på fredag.
Jeg frykter en MA, eller svangerskap utenfor livmor. Men jeg har ingen blødninger, ingen smerter, og har ømme pupper som fy, og er trøttere enn vanlig ,så føler meg gravid.....
Men jeg tørr ikke håpe og glede meg, da hcg er så lav.
Å.. håper sånn for deg, jeg ble helt sprø av mitt resultat på første hcg og leste alskens tabeller. Men det virker til å være helt enorme forskjeller på hcg, så jammen ikke å bli klok på :/ skal krysse alt for deg ❤️
 
Takk for at du spør ❤️
Hadde hcg på 173 på prøven som ble tatt på tirsdag, 20dpo, så er i det laveste siktet. Tok ny prøve på fredag som jeg får svar på over helgen. Har ikke noen god følelse....
Vet ikke hva legen tenker enda, da jeg ikke har fått noen tilbakemelding på første prøven. Eneste grunn til at jeg vet hva hcg var på på tirsdag er at jeg spurte sykepleier som tok blodprøven på fredag.
Jeg frykter en MA, eller svangerskap utenfor livmor. Men jeg har ingen blødninger, ingen smerter, og har ømme pupper som fy, og er trøttere enn vanlig ,så føler meg gravid.....
Men jeg tørr ikke håpe og glede meg, da hcg er så lav.
Uff, føler sånn med deg! Uvitenheten er grusom :( håper du får oppløftende svar :Heartred
 
11 dpo i dag og veldig fornøyd med denne testen ❤️ Håper på fin stigning fremover!
 

Vedlegg

  • IMG_4008.jpeg
    IMG_4008.jpeg
    678,5 KB · Visninger: 7
4+0 i dag men fortsatt 1-2 uker på digital som jeg fikk 10 dpo.. :dead: Får prøve ny digital med håp om 2-3 uker 16 dpo ( 4+2) :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_9038.jpeg
    IMG_9038.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 6
  • IMG_9037.jpeg
    IMG_9037.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 6
Back
Topp