Jeg fikk 2-3 5+0, testet ikke igjen før 5+4 og da viste den 3+ Men veldig forskjellig! Forrige svangerskap fikk jeg 3+ allerede 4+6.5+0. Når slår digital ut med 3+ tro? Sparer den siste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 2-3 5+0, testet ikke igjen før 5+4 og da viste den 3+ Men veldig forskjellig! Forrige svangerskap fikk jeg 3+ allerede 4+6.5+0. Når slår digital ut med 3+ tro? Sparer den siste
Det er jo såklart veldig individuelt, men jeg fikk fortsatt 2-3 når jeg var 5+0, men 3+ dagen etter (5+1) Fikk 2-3 første gang 4+05+0. Når slår digital ut med 3+ tro? Sparer den siste
Sniker! Testen er nok bare «mettet»Ca 6+6 og ikke sterkere enn dette?
Tok ukeindikator for over en uke siden og fikk 3+.
Vis vedlegget 401273
Sniker! Testen er nok bare «mettet»
Sluttet egentlig å teste på tirsdag, men har hatt en sånn uggen følelse idag. Så kjøpte en rfsu tidlig-test på Coop. Og den var veeeeldig svak Ingen av testene jeg har tatt har vært sterke, men har hatt stigning.
Har ikke flere babyplan tester så får ikke sammenlignet styrken sånn. Men syns den fra rfsu var så veldig svak!
Har en digital jeg tenkte jeg skal ta i morgen, er da 4+5 og må vell kunne forvente 2-3 på den da?
Har en dårlig følelse på at dette ikke går veien
Hvordan er deres tester nå?Mine foreløpig:
Vis vedlegget 399105
Hei! Er disse tidligtester (10mlu)?Tok en test idag bare for å sammenligne med for ca en uke siden. Hadde veldig svake tester da, men fikk bekreftet graviditet med måling av hCG forrige fredag og mandag som var . Dette er en sønn billigtest, husker ikke navnet. Make sure? Hadde 144 hcg på mandag. Legger ved bilde av de gamle testene også.
Hei! Nei, 25.Hei! Er disse tidligtester (10mlu)?
For meg endte det i spontanabort så mine sluttet å utvikle seg 14dpo og begynte å synke etter det. Men mine ble heller aldri så sterke som dine!
Tok en ny digital 5+0 og den viste 2-3. har ikke testet mer etter detHvordan er deres tester nå?
Mine har fullstendig stoppet opp siden 13dpo!
Tenker på deg hver gang jeg ser nick-bildet ditt her inne Hvordan går det med deg?For meg endte det i spontanabort så mine sluttet å utvikle seg 14dpo og begynte å synke etter det. Men mine ble heller aldri så sterke som dine!
Å, så tristFor meg endte det i spontanabort så mine sluttet å utvikle seg 14dpo og begynte å synke etter det. Men mine ble heller aldri så sterke som dine!
Gratulerer til deg og HURRAAAAAAAAAA,ENDELIG 3+ fikk 2-3 i går (5+1) og 3+ i dag 5+2. da var testingen ferdig for min del.