Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! Velkommen tilbake!
TakkGratulerer!! Velkommen tilbake!
Ojj se der jaLitt av et sjokk til morgenen idag når jeg bare skulle ta en test "for sikkerhetsskyld" i tilfelle det ble afterski i helga
Har egentlig ikke fått mensen tilbake siden jeg fikk jenta mi i januar 2022. I tillegg brukte vi 4 år, ivf, hormoner og alt i verden for å få til nr 1. Så dette er jo faktisk et lite mirakel
Dumt at det er påske og jeg ikke får bestilt time til tidlig ultralyd for å se hvor langt jeg er på vei. Men et sted mellom 6-10 uker.
Så gøy å være i samme termingruppe igjen hvor langt er du på vei? Gratulerer til deg ogsåOjj se der ja
Husker deg fra januagruppa, så koselig å se deg igjen! Og for en spennende og fantastisk overraskelse
Gratulerer så mye
Ja er så koselig å se navn man kjenner igjen Jeg er 10+1 i dag, termin 2 november! Skal du bestille privat ul etter påske for å se hvor langt du er? Så spennede med en sånn overraskelse! For du hadde ikke hatt en eneste mens siden du fikk jenten din?Så gøy å være i samme termingruppe igjen hvor langt er du på vei? Gratulerer til deg også
Oioi, ja da begynner du jo å komme er stykke på vei jeg hadde en mini blødning rundt månedsskiftet januar-februar. Men det var så lite at jeg var usikker på om det var menstruasjon, men det må det jo ha værtJa er så koselig å se navn man kjenner igjen Jeg er 10+1 i dag, termin 2 november! Skal du bestille privat ul etter påske for å se hvor langt du er? Så spennede med en sånn overraskelse! For du hadde ikke hatt en eneste mens siden du fikk jenten din?
Ja har plutselig gått fort denne gangen, spent på om hele svangerskapet skal gå så fortOioi, ja da begynner du jo å komme er stykke på vei jeg hadde en mini blødning rundt månedsskiftet januar-februar. Men det var så lite at jeg var usikker på om det var menstruasjon, men det må det jo ha vært
Har en historikk med sen eggløsning og lange sykluser, så blir feil å regne fra forrige mens hos meg. Satser på å få en time til tidlig ultralyd i uka etter påske
Veldig greit når de første ukene går fort ihvertfall har vært sykt heldig og sluppet mensen ja, men ammer faktisk litt enda så er vel derforJa har plutselig gått fort denne gangen, spent på om hele svangerskapet skal gå så fort
Heldig du da! Jeg fikk første mens 5 uker etter fødsel Kanskje det enten var en liten mens eller festeblødning? Blir spennende å se etter påske da!
Fikk mensen etter 5 uker med begge, første ble fullammet og andre var flaskebarn, så sliter med å tro på at amming skal hjelpeVeldig greit når de første ukene går fort ihvertfall har vært sykt heldig og sluppet mensen ja, men ammer faktisk litt enda så er vel derfor
Ja, jeg gleder meg virkelig til TUL
Ååh, gratulererEndelig viser testen 3+ Søndag viste den 2-3