Våre tester

Veldig sterk og fin da! Er noe magisk med sånne ivf-prosesser. Jeg testa positivt på «gamlemåten» dagen etter at vi fikk svar på at vi får utredning for ivf offentlig i Porsgrunn :Heartred
Takk ❤️ det er absolutt noe eget og magisk over hjemmelaget etter et langt ivf-løp!
 
Jeg har veldig overraskende blitt gravid midt i ventetiden mellom siste innsett via ivf og innsett av donoregg! I tillegg fikk jeg "mensen" så dette er veldig overraskende! 4+6/5+0. Noen tanker om styrke på testen? :smiley-angelic001
Vis vedlegget 402113
Wow, dette er jo hekt fantastisk❤️ :love017 Flott, sterk strek detta❤️ Gratulerer så mye med spiren❤️
 
Jeg har veldig overraskende blitt gravid midt i ventetiden mellom siste innsett via ivf og innsett av donoregg! I tillegg fikk jeg "mensen" så dette er veldig overraskende! 4+6/5+0. Noen tanker om styrke på testen? :smiley-angelic001
Vis vedlegget 402113
Woowww!! :Heartred Gratulerer så mye med spiren, @Høsteple! Dette er jo fantastisk!!:love7
 
Jeg har jo termin helt i slutten av november, så de fleste er nok langt foran meg og kanskje godt ferdig med å teste, men jeg holder liv i denne tråden jeg :angel12
5+0 og superfin test, men digital viste bare 2-3! Synes egentlig det er rart jeg...

20230327_131850.jpg
 
Jeg har jo termin helt i slutten av november, så de fleste er nok langt foran meg og kanskje godt ferdig med å teste, men jeg holder liv i denne tråden jeg :angel12
5+0 og superfin test, men digital viste bare 2-3! Synes egentlig det er rart jeg...

Vis vedlegget 402172
Jeg fikk fortsatt 2-3 på digital 5+0, og 3+ først 5+1 :)
 
Nå tok jeg min aller siste test dette svangerskapet. Kjøpte to nye digitale forrige helg og tok den ene 4+6 og da viste testen 3+. Den siste tok jeg nå på 6+0 og den viste fremdeles 3+. Så nå kjøper jeg ikke flere.

Noen som vet om hcg synker dersom utvikling stopper opp uten at kroppen blør og rydder opp? Eller holder den seg da på stedet hvil frem til man blir satt igang med medisiner?
 
Nå tok jeg min aller siste test dette svangerskapet. Kjøpte to nye digitale forrige helg og tok den ene 4+6 og da viste testen 3+. Den siste tok jeg nå på 6+0 og den viste fremdeles 3+. Så nå kjøper jeg ikke flere.

Noen som vet om hcg synker dersom utvikling stopper opp uten at kroppen blør og rydder opp? Eller holder den seg da på stedet hvil frem til man blir satt igang med medisiner?
Maya, jeg har nettopp fått beskjed fra lege at UL er det som bekrefter eller avkrefter problem ved svangerskapet. Og at vi skal ikke ta flere graviditets tester for å sjekke hcg. Jeg har skrevet litt om mitt opplevelse i dag med akkurat det med hcg på "Nedtelling til TUL". Håper det hjelper. :love7
 
Endelig kom den :love017 :happy093. :dance011 Da sier jeg meg ferdig med testetøsa for aller siste gang i mitt liv:sad010:greet008 Trist, vemodig og veldig gøy på én og samme gang:Heartred
20230330_183655.jpg
20230330_183640.jpg
 
2-3 dager etter at jeg ikke fikk forventet mens
 

Vedlegg

  • C75641BD-E4D5-4A7B-AD53-4C1396E49E15.jpeg
    C75641BD-E4D5-4A7B-AD53-4C1396E49E15.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 12
Back
Topp