TakkVeldig sterk og fin da! Er noe magisk med sånne ivf-prosesser. Jeg testa positivt på «gamlemåten» dagen etter at vi fikk svar på at vi får utredning for ivf offentlig i Porsgrunn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkVeldig sterk og fin da! Er noe magisk med sånne ivf-prosesser. Jeg testa positivt på «gamlemåten» dagen etter at vi fikk svar på at vi får utredning for ivf offentlig i Porsgrunn![]()
Åh så fintWow!! Ååå, nå gikk jeg gåsehud. Så fantastiskGratulerer!
Wow, dette er jo hekt fantastiskJeg har veldig overraskende blitt gravid midt i ventetiden mellom siste innsett via ivf og innsett av donoregg! I tillegg fikk jeg "mensen" så dette er veldig overraskende! 4+6/5+0. Noen tanker om styrke på testen?
Vis vedlegget 402113
Flott, sterk strek dettaTusen takkWow, dette er jo hekt fantastisk![]()
Flott, sterk strek detta
Gratulerer så mye med spiren
![]()
Gratulerer så masseLille meg igjentok en ny test på mer konsentrert urin. Er veldig fornøyd med streken
4+6
Vis vedlegget 402121
Fantastisk fin babystrek du har der 
Woowww!!Jeg har veldig overraskende blitt gravid midt i ventetiden mellom siste innsett via ivf og innsett av donoregg! I tillegg fikk jeg "mensen" så dette er veldig overraskende! 4+6/5+0. Noen tanker om styrke på testen?
Vis vedlegget 402113
Gratulerer så mye med spiren, @Høsteple! Dette er jo fantastisk!!
Jeg fikk 2-3 på digital 5+1, men 3+ 5+2Jeg har jo termin helt i slutten av november, så de fleste er nok langt foran meg og kanskje godt ferdig med å teste, men jeg holder liv i denne tråden jeg
5+0 og superfin test, men digital viste bare 2-3! Synes egentlig det er rart jeg...
Vis vedlegget 402172

Jeg fikk fortsatt 2-3 på digital 5+0, og 3+ først 5+1Jeg har jo termin helt i slutten av november, så de fleste er nok langt foran meg og kanskje godt ferdig med å teste, men jeg holder liv i denne tråden jeg
5+0 og superfin test, men digital viste bare 2-3! Synes egentlig det er rart jeg...
Vis vedlegget 402172
Jeg fikk 2-3 på 5+2 og 3+ på 5+3Jeg har jo termin helt i slutten av november, så de fleste er nok langt foran meg og kanskje godt ferdig med å teste, men jeg holder liv i denne tråden jeg
Vis vedlegget 402172
Takk for at du delerJeg fikk fortsatt 2-3 på digital 5+0, og 3+ først 5+1![]()
Tusen takk for at du delerJeg fikk 2-3 på 5+2 og 3+ på 5+3
Maya, jeg har nettopp fått beskjed fra lege at UL er det som bekrefter eller avkrefter problem ved svangerskapet. Og at vi skal ikke ta flere graviditets tester for å sjekke hcg. Jeg har skrevet litt om mitt opplevelse i dag med akkurat det med hcg på "Nedtelling til TUL". Håper det hjelper.Nå tok jeg min aller siste test dette svangerskapet. Kjøpte to nye digitale forrige helg og tok den ene 4+6 og da viste testen 3+. Den siste tok jeg nå på 6+0 og den viste fremdeles 3+. Så nå kjøper jeg ikke flere.
Noen som vet om hcg synker dersom utvikling stopper opp uten at kroppen blør og rydder opp? Eller holder den seg da på stedet hvil frem til man blir satt igang med medisiner?