Våre tester

Disse ble tatt i går, 4+1. Skulle egentlig vente med den digitale til i morgen siden jeg fikk 1-2 uker da jeg var 3+6, men tok sjansen :p
Veldig lyst til å se 3+ denne gangen, men usikker på hvor lenge jeg burde vente! Vet HcG stiger ulikt, men når har dere andre fått 3+? :)
 

Vedlegg

  • 2323BB8B-E2DD-4AC2-B0F4-BA06695550FA.jpeg
    2323BB8B-E2DD-4AC2-B0F4-BA06695550FA.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 33
Disse ble tatt i går, 4+1. Skulle egentlig vente med den digitale til i morgen siden jeg fikk 1-2 uker da jeg var 3+6, men tok sjansen :p
Veldig lyst til å se 3+ denne gangen, men usikker på hvor lenge jeg burde vente! Vet HcG stiger ulikt, men når har dere andre fått 3+? :)
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+0 og 3+ når jeg var 4+6
 
Last edited:
Disse ble tatt i går, 4+1. Skulle egentlig vente med den digitale til i morgen siden jeg fikk 1-2 uker da jeg var 3+6, men tok sjansen :p
Veldig lyst til å se 3+ denne gangen, men usikker på hvor lenge jeg burde vente! Vet HcG stiger ulikt, men når har dere andre fått 3+? :)
Fikk 2-3, 4+0 og 3+, 5+1 :) Testet jevnlig så fikk fortsatt 2-3 når jeg var 5+0 og 3+ først da dagen etter :p
 
  • Liker
Reactions: KVH
Hei :)
Det er første gang jeg legger ut noe her, og forsøker i denne tråden. Vi har forsøkt i 9 måneder, og dette er første gang jeg ser at babyplan sin tidlig test har gitt rosa utslag. har fått skygge, der det er litt rosa spesielt på ene siden på dro 7, 8 og 9.
Dette bildet er fra i går (8 dpo). Hva tenker dere? Er det håp denne gang? :)
IMG_0823.jpeg
 
Dye stealer på utvannet urin er 5+2. Blir jo tydeligvis påvirket av alle testetøsene innpå her :p ikke planlagt og ferdig med barn, men nå må jeg følge med at streken blir sterkere :laughing001 håper eg kan stoppe etter de 8 siste e brukt opp :laughing002
Se der ja :D Har du prøvd digital og sett hvor mange uker du får opp?
 
Hvilken dag prøver du neste digital? :)
Jeg er veldig usikker :nailbiting: fikk 2-3 da jeg var 4+1, er 4+5 i dag og vurderer å ta et sted mellom tirsdag og torsdag neste uke:p da er jeg 5+2 - 5+4. Men ser jo at noen får fra 5+0 også. Når skal du ta? :)
 
Jeg er veldig usikker :nailbiting: fikk 2-3 da jeg var 4+1, er 4+5 i dag og vurderer å ta et sted mellom tirsdag og torsdag neste uke:p da er jeg 5+2 - 5+4. Men ser jo at noen får fra 5+0 også. Når skal du ta? :)
Jeg vil helst være sikker på å få 3+, for jeg har bare en igjen. Tenker kanskje på søndag, 5+1 :nailbiting: Tror jeg har ganske greit sterke tester.Skulle sikkert ha ventet et par dager til da.
 
Jeg vil helst være sikker på å få 3+, for jeg har bare en igjen. Tenker kanskje på søndag, 5+1 :nailbiting: Tror jeg har ganske greit sterke tester.Skulle sikkert ha ventet et par dager til da.
Skjønner den altså - har også bare én igjen, og vil ikke få 2-3 på den også :p
Jeg har ikke testet mer med strimmel, kanskje jeg tar en ny i morgen.
 
Back
Topp