Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+0 og 3+ når jeg var 4+6Disse ble tatt i går, 4+1. Skulle egentlig vente med den digitale til i morgen siden jeg fikk 1-2 uker da jeg var 3+6, men tok sjansen
Veldig lyst til å se 3+ denne gangen, men usikker på hvor lenge jeg burde vente! Vet HcG stiger ulikt, men når har dere andre fått 3+?
Fikk 2-3, 4+0 og 3+, 5+1 Testet jevnlig så fikk fortsatt 2-3 når jeg var 5+0 og 3+ først da dagen etterDisse ble tatt i går, 4+1. Skulle egentlig vente med den digitale til i morgen siden jeg fikk 1-2 uker da jeg var 3+6, men tok sjansen
Veldig lyst til å se 3+ denne gangen, men usikker på hvor lenge jeg burde vente! Vet HcG stiger ulikt, men når har dere andre fått 3+?
Takk for svar!Fikk 2-3, 4+0 og 3+, 5+1 Testet jevnlig så fikk fortsatt 2-3 når jeg var 5+0 og 3+ først da dagen etter
Skjønner den! De er ikke så billige de digitale testeneTakk for svar!
Har én digital igjen, så vil helst få 3+ på den og slippe å kjøpe en ny Kanskje jeg prøver om en uke da!
Se der ja Har du prøvd digital og sett hvor mange uker du får opp?Dye stealer på utvannet urin er 5+2. Blir jo tydeligvis påvirket av alle testetøsene innpå her ikke planlagt og ferdig med barn, men nå må jeg følge med at streken blir sterkere håper eg kan stoppe etter de 8 siste e brukt opp
Når skal du prøve neste digital?
Hvilken dag prøver du neste digital?Takk for svar!
Har én digital igjen, så vil helst få 3+ på den og slippe å kjøpe en ny Kanskje jeg prøver om en uke da!
Nei det har jeg ikke. Har lurt på det, men tenker at jeg får vel 3+ nå siden de er så sterke uansett. Så føler det e bortkastede pengerSe der ja Har du prøvd digital og sett hvor mange uker du får opp?
Ja, du sier vel noe derNei det har jeg ikke. Har lurt på det, men tenker at jeg får vel 3+ nå siden de er så sterke uansett. Så føler det e bortkastede penger
Jeg er veldig usikker fikk 2-3 da jeg var 4+1, er 4+5 i dag og vurderer å ta et sted mellom tirsdag og torsdag neste uke da er jeg 5+2 - 5+4. Men ser jo at noen får fra 5+0 også. Når skal du ta?Hvilken dag prøver du neste digital?
Jeg vil helst være sikker på å få 3+, for jeg har bare en igjen. Tenker kanskje på søndag, 5+1 Tror jeg har ganske greit sterke tester.Skulle sikkert ha ventet et par dager til da.Jeg er veldig usikker fikk 2-3 da jeg var 4+1, er 4+5 i dag og vurderer å ta et sted mellom tirsdag og torsdag neste uke da er jeg 5+2 - 5+4. Men ser jo at noen får fra 5+0 også. Når skal du ta?
Skjønner den altså - har også bare én igjen, og vil ikke få 2-3 på den ogsåJeg vil helst være sikker på å få 3+, for jeg har bare en igjen. Tenker kanskje på søndag, 5+1 Tror jeg har ganske greit sterke tester.Skulle sikkert ha ventet et par dager til da.