Våre tester

Trodde jeg var tom for tester men fant en til i skuffen min. Det var bare 2 timer siden sist jeg hadde tissa men alikevel kom streken sterkt frem allerede før testen var ferdig med å trekke opp. Det er fremgang siden tirsdag når jeg tok forrige for da tok jeg på 4 timers urin og måtte vente litt mens streken gradvis ble sterkere. 20230324_111326.jpg
 
Skjønner den altså - har også bare én igjen, og vil ikke få 2-3 på den også :p
Jeg har ikke testet mer med strimmel, kanskje jeg tar en ny i morgen.
Det blir spennende å se om vi får 3+ når vi tar sjansen :dance008
 
  • Elsker
Reactions: KVH
Når tar du neste digital? Jeg tenker søndag, 5+1. da håper jeg på 3+, for det er min siste.

Prøver når jeg er 4+5, da fikk jeg 3+ sist gang med mini på 17mnd❤️ Tenker du har en fin test å vise fram på søndag:cool14
 
Var hos legen i går å målte hcg. Vurderte å ta en clearblue digital for å se ukene, men hcg lå på 5500 nå, så tenker jeg sparer meg de pengene :p :Heartred

Så herlig :love7 Hvor langt er du på vei?
 
Altså.....ehm....jeg var på apoteket for å hente et par esker Lutinus og dumme meg tok med en 2-pak digitale med ukesindikator. Jeg fikk jo 3+ på digital om mandagen 4+6, så jeg skjønner ikke helt hva jeg vil med dette kjøpet. Tror det bare er en bekreftelsestrang på at ting opprettholder seg inne i bildet her :hilarious: :confused2 :wacky: :bag: Kjære vene asså. Har ultralydtime fredag om en uke så jeg burde jo klare å vente til det med å sjekke noe mere nå :angelic:
 
Jeg har veldig overraskende blitt gravid midt i ventetiden mellom siste innsett via ivf og innsett av donoregg! I tillegg fikk jeg "mensen" så dette er veldig overraskende! 4+6/5+0. Noen tanker om styrke på testen? :smiley-angelic001
Vis vedlegget 402113
Veldig sterk og fin da! Er noe magisk med sånne ivf-prosesser. Jeg testa positivt på «gamlemåten» dagen etter at vi fikk svar på at vi får utredning for ivf offentlig i Porsgrunn :Heartred
 
Back
Topp