Våre tester

5+0 :Heartred Var litt vel optimistisk å testet med cb digital i håp om å få 3+ hihi men endte opp med 2-3 fortsatt :P Vet det er veldig tidlig å forvente, men hadde et lite håp der:joyful: Nå sparer jeg siste digital til neste helg, så jeg har størst sjanse for 3+:hilarious:

Øverste er fmu
Nederste smu
:joyful:

Vedlegg

• CD987445-57D8-4EDE-9181-051C4B46C062.jpeg
    CD987445-57D8-4EDE-9181-051C4B46C062.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 58
Ja det er noe med deg, du er flink og normal :laughing002 Ikke testegal!

Jeg testet og testet men ble bare nervøs, selv om jeg så stingning. For testene var så mye svakere enn mange andre sine.
Bestemte meg tilslutt for å bare slutte 15 dpo. Tror jeg tok sånn 10-12 tester fra 12-15 dpo :hilarious: Hadde 3-4 tester igjen pluss en digital og har gitt de vekk. Resultatet på graviditeten blir det samme uansett om jeg tester en masse :smiley-ashamed008 så prøøøver å slappe litt av nå
Jeg har testa en del etter positiv test, men jeg merker jeg får mindre og mindre lyst nettopp fordi det er litt skummelt :nailbiting: Vil egentlig ikke vite om testen blir svakere. Det går flere dager nå mellom hver test, men tenker å bruke opp de siste testene jeg har. I tillegg vil jeg se 3+ på digital :happy:
Du har rett i at det er skummelt og egentlig er det bare tullete for det skaper så mye nervøsitet og usikkerhet. For tester kan gi ulikt resultat utifra når på døgnet man tester, hvor mye man har drukket, hvor lenge man har samlet urin, forskjellig innfarging i testen osv. Jeg stopper testingen i dag fordi jeg merker at jeg blir stressa av dette fordi jeg frykter at det kommer utslag som jeg ikke er fornøyd med. Nå vet jeg at strekene jeg fikk i dag er gode nok til å bekrefte graviditet så da får det holde.
Jeg har testa litt etter første positive 15dpo tirsdag 1.mars. Testa torsdag og lørdag den uka. Hadde en liten blødning onsdag denne uka, og nå har jeg ikke turt å svi av den siste digitale for å få 3+ (er 5+4 i dag) for er redd jeg freaker om den fortsatt gir 2-3. Testa hcg hos lege torsdag og måler på nytt mandag. Hvis det gir gode svar tar jeg aller siste digitale test etter det.
Ja lysten for å teste er der såklart :hilarious: Prøver bare å tenke at utfallet vil bli akkurat det samme om jeg tester eller ikke, og syns kanskje det er hakket «lettere» å ikke vite noe for da må man bare tenke at alt går bra til det motsatte er bevist:oops: Har selv vært gjennom exu to ganger og er livredd for det igjen, men legen mente at å måle hcg kunne skape unødvendig forvirring nettopp fordi det kan stige i rykk og napp. Fått ul 5+6 for å sjekke plassering så skal prøve å la være å teste noe mer

5+0 :Heartred Var litt vel optimistisk å testet med cb digital i håp om å få 3+ hihi men endte opp med 2-3 fortsatt :p Vet det er veldig tidlig å forvente, men hadde et lite håp der:joyful: Nå sparer jeg siste digital til neste helg, så jeg har størst sjanse for 3+:hilarious:

Øverste er fmu
Nederste smu
:joyful:
Jeg er også 5+0 og fikk 2-3 igjen idag. Jeg fikk 2-3 forrige lørdag så trodde kanskje den skulle bli 3+ idag. Strimmel testen er hvertfall ganske sterk her også :)

Vedlegg

• A2441F19-E20A-4900-9C7D-2582DD0C8D31.jpeg
    A2441F19-E20A-4900-9C7D-2582DD0C8D31.jpeg
    986,8 KB · Visninger: 60
Ser at mange tester og tester etter positiv. Jeg fikk positiv stav kveld 11 dpo og morgen 12 dpo + 1-2 på cb digital. Klart jeg er fristet til å teste videre for å sjekke stigning, men syns også det er litt skummelt så har latt være og prøver å tenke at tre tester er nok :angelic: Er det noen som er med meg?
Jeg har bare tatt 2 tester, en strimmel test når tr ikke kom + en cb digital dagen etterpå. :)

Jeg er også 5+0 og fikk 2-3 igjen idag. Jeg fikk 2-3 forrige lørdag så trodde kanskje den skulle bli 3+ idag. Strimmel testen er hvertfall ganske sterk her også :)
Var akkurat sånn her og! Fikk 2-3 første gang lørdag forrige uke. Da var jeg 4+0, var derfor jeg trodde den skulle bli 3+ i dag :D Var heldigvis godt å se så sterk strimmel her og! :)

Tok siste testen nå i formiddag og hadde bestemt meg for å ikke kjøpe flere. Meeeen nå har jeg vært på butikken å kjøpt en 10 pakning:bag:
Tok en ny nå og de stiger så fint i styrke. Til og med vanlige tester får tydelig strek nå. I går morges var det bare svak strek på tidligtest. Så det øker raskt. Nesten så jeg er redd for at det er flere nå også, for det er mye økning på kort tid og bare 10 eller 11 dpo.

Ser at mange tester og tester etter positiv. Jeg fikk positiv stav kveld 11 dpo og morgen 12 dpo + 1-2 på cb digital. Klart jeg er fristet til å teste videre for å sjekke stigning, men syns også det er litt skummelt så har latt være og prøver å tenke at tre tester er nok :angelic: Er det noen som er med meg?
Jeg er med deg på den! Jeg gikk i fella da jeg hadde igjen en strimmel fra BP etter jeg hadde testet positivt med en BP strimmel + 1-2 på CB digital. Så jeg testet dagen etter med den jeg hadde til overs, og streken var svakere enn den første jeg fikk positiv, men likevel sterk nok til at man vet den er positiv.

Bestemte meg for at så lenge jeg har fått positiv på BP strimmel og positiv med 1-2 på CB så er jeg gravid inntil jeg eventuelt begynner å blø eller oppdager på tidlig UL at det ikke er noe bankende hjerte. Ikke noe vits å ødelegge denne perioden med unødvendig beskymringer når man har gått så lenge og gledet seg til å endelig bli gravid❤️

Klarer ikke la være å teste så blir vel å bruke opp de 9 jeg har igjen :wacky: Testen på morgenen i dag var fortsatt fin, så jeg er fornøyd :happy:

For en følelsesmessig berg og dalbane.. Jeg er antakelig kortere enn appen sier (4+5) siden el var 4-5 dager forsinket. Jeg vet jeg ikke skal måle stigning med strimmeltestene, men jeg synes ikke de blir merkverdig sterkere.. Jeg prøver å glede meg over de positive testene, men det er noe i meg som er urolig :arghh:
4C5CFB36-33AC-4CF9-B781-D608EF07B8FC.jpeg

Testet «Gravid 1-2» da jeg var 3+4 (10dpo)
I dag 4+0 fikk jeg «Gravid 2-3» :)❤ og herved er alle testene i hus slutt. Det går fremover, og nå skal det ingen nye tester inn i hus. Nå er jeg gravid og skal glede meg over det inntil TUL i uke 6.
8E273284-47C6-4A8A-AD1D-6BC032D1F110.jpeg

Hei Alle!
Her fikk vi positiv igår. 10 dpo, ikm på onsdag. Håper sånn at spiren klorer seg fast og holder hele veien! Merker jeg er mye mer nervøs etter vi mistet i desember!

Vedlegg

• 20230311_162525.jpg
    20230311_162525.jpg
    987,5 KB · Visninger: 28
Back
Topp