Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde mye stikking og murringer. Følte meg også støl da jeg var rundt 11-12 dpo Det er helt normalt. Noen beskriver det som «menssmerter». Nå som jeg er i midten av uka 4 kan jeg kjenne et par murringer i døgnet bare.Kveld 11 dpo øverst og midten + digital er i morges 12 dpo. 12 dpo er ikm dagen min.
Hvilke symptomer har dere? Føler meg helt støl nederst i magen og syns det er skummelt når det kjennes «vondt», blir redd for å miste
Oi se der! Teststreken din er jo sterkere allerede!
Ja En liten dye stealer alleredeOi se der! Teststreken din er jo sterkere allerede!
Ja det er den ekle følelsen av at noe er galt nettopp pga det og det. Helt irrasjonelle tanker. Blir nok ikke kvitt den følelsen før man evt ser et bankende hjerte eller begynne å kjenne liv denne gangen.Skjønner deg godt! Jeg har så svake tester (men har hatt stigning), så tenker at noe må være galt. Man blir jo kjemperedd.
Håper er alt er okei hos deg og at det bare var forskjell i konsentrasjon på urinprøven som gjøre at testene ble sånn
Jeg er veldig klar over at dette ikke er tidlig test. Jeg tok en bare for morroskyld i morges.Men dette er jo ikke tidlig tester, tror nok streken hadde vært stekere på en tidligtest siden du enda bare er 9dpo.
Fikk også 1-2 når 4+3, kommer nok skal du seSå godt å lese!
Jeg har å ganske svake tester, men var så dum at jeg tok en digital idag, som fortsatt viste 1-2. Er 4+3.
Venter til en dag i helga tenker jeg å tar enda en digital
Gratulerer!!I dag fikk jeg 3+
Noe mellom 5+1 og 5+6 i dag! Regner 5+4, men deg kan være helt feil
Vis vedlegget 400597
Takk!Gratulerer!!
4+5 virker svakere enn gårdsdagens.. håper det bare er utvannet urin som er årsaken.. (helt hvit bakgrunn var i går 4+4)
Tusen takk for beroligende ord Så flink du er som klarer å la være å teste! Er ikke sånn veldig urolig, men vil bare se en dye stealer! Så skal nok jeg å klare å stoppe den gale testingenSer ikke så stor forskjell, så kanskje det også er endring i fargestoff og/eller urinkons. Tror det er lurte å vente to tre dager mellom hver test, så slipper man å bekymre seg sånn. Jeg har vært flink, hadde ikke testa siden mandag
Din test er jo uansett ganske så sterk synes jeg!
Må bare si det at rfsu er kjempedårlige og viser mye svakere enn andre! Her ser du at min var mer eller mindre usynlig og fortsatt slo digital 25mlU ut! Håper det bare er dårlig testSluttet egentlig å teste på tirsdag, men har hatt en sånn uggen følelse idag. Så kjøpte en rfsu tidlig-test på Coop. Og den var veeeeldig svak Ingen av testene jeg har tatt har vært sterke, men har hatt stigning.
Har ikke flere babyplan tester så får ikke sammenlignet styrken sånn. Men syns den fra rfsu var så veldig svak!
Har en digital jeg tenkte jeg skal ta i morgen, er da 4+5 og må vell kunne forvente 2-3 på den da?
Har en dårlig følelse på at dette ikke går veien
4+5 virker svakere enn gårdsdagens.. håper det bare er utvannet urin som er årsaken.. (helt hvit bakgrunn var i går 4+4)
Enig med @Blenda Kan være lurt å heller teste annenhver dag f.eks. Det kan være litt forandringer om man tester hver dagSer ikke så stor forskjell, så kanskje det også er endring i fargestoff og/eller urinkons. Tror det er lurte å vente to tre dager mellom hver test, så slipper man å bekymre seg sånn. Jeg har vært flink, hadde ikke testa siden mandag
Din test er jo uansett ganske så sterk synes jeg!
Må bare si det at rfsu er kjempedårlige og viser mye svakere enn andre! Her ser du at min var mer eller mindre usynlig og fortsatt slo digital 25mlU ut! Håper det bare er dårlig test
Tester hver dag med strips for å ha «dokumentert» reisen fra første positiv til dye stealer.. Så kommer til å fortsette med det men, ser nå i ettertid at de er like sterke nå som de har tørket! Tror bare det var lyset egentlig som gjorde at de så forskjellige ut, og/eller det urinkonsentrasjonen. Jeg vet disse testene ikke er ment for å måle hcg nivåer, men ble bare litt betenkt når jeg plutselig så at den var lysere.. er ikke stresset pga detEnig med @Blenda Kan være lurt å heller teste annenhver dag f.eks. Det kan være litt forandringer om man tester hver dag