Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Personlig synes jeg dye stealers er det morsomste med testingen! Når du er sååå gravid at den må stjele farge Gleder meg til jeg når min første dye stealer!Dye stealer eller ka det e
Så sterk og fin test!
Hørtes myyye bedre ut når du sa det på den måten Haha takkPersonlig synes jeg dye stealers er det morsomste med testingen! Når du er sååå gravid at den må stjele farge Gleder meg til jeg når min første dye stealer!
Helt enig!! Når du får det er du skikkelig gravid liksomPersonlig synes jeg dye stealers er det morsomste med testingen! Når du er sååå gravid at den må stjele farge Gleder meg til jeg når min første dye stealer!
Hihi så gøy at dere tenker sånn om det. Jeg tenkte først det motsatte å ble redd. Helt til jeg lærte noe annet herHelt enig!! Når du får det er du skikkelig gravid liksom
Kan skjønne det når man ikke vet ja!Hihi så gøy at dere tenker sånn om det. Jeg tenkte først det motsatte å ble redd. Helt til jeg lærte noe annet her
Bra! Heldigvis har jeg dere flotte damer som er så gode med gode svar!!Kan skjønne det når man ikke vet ja!
Men er heldigvis ingenting å være redd for!
Så sterk å fin test
Hei Har du testet?Hei! Utifra app er jeg 11 dpo idag, men om jeg er gravid må eggløsningen ha kommet tidligere. Jeg har ennå ikke testet, men har kjent symptomer gjennom helga. Har nettopp vært innom apoteket, litt skuffa for de hadde bare tidlige tester fra lloyds? Uansett, ville dere ha testet i dag eller skal jeg vente til i morgen. Jeg VET jo hva jeg bør, altså. Jeg bør jo bruke morgenurin, men har allerede ventet siden lørdag kan det funke dersom jeg venter noen timer med å gå på do, eller er det bortkastet test. Står at den skal kunne brukes 4 dager før forventet mens.
Her er min som ble tatt 4+0 til sammenligning! Synes den ser sterk og fin ut jeg!Ser denne ok ut til å være ca 4+3?
Nei, har ikke det litt mindre symptomtrykk i dag også, så vet ikke hva jeg skal tro.Hei Har du testet?
Jeg får masse symptomer lenge før positiv test, så vanskelig å si.
TakkHer er min som ble tatt 4+0 til sammenligning! Synes den ser sterk og fin ut jeg!
Akkurat likt her klarer ikke å slutte å teste hellerHeia, våger meg over til termin gruppa her. Men må innrømme at jeg sliter virkelig med å la håpet og gleden slippe til. Etter et år med mislykka forsøk hadde jeg egentlig gitt opp nå, og skulle starte med IVF neste måned.
Får litt dårlig samvittighet for at ikke jeg tør og tro på testene. Med føste var det en test og lykkerusen var i 100 med en gang.. Noen som har hatt det på samme måte?
Gratulerer med 3+ !!!