Våre tester

Ikke mye økning i farge hos meg :nailbiting:
Fått 1-2 på clearblue både idag og for en uke siden.

Vedlegg

• 20230307_080349.jpg
    20230307_080349.jpg
    1,4 MB · Visninger: 86
  • 20230307_080247.jpg
    20230307_080247.jpg
    1,8 MB · Visninger: 86
Hei! Utifra app er jeg 11 dpo idag, men om jeg er gravid må eggløsningen ha kommet tidligere. Jeg har ennå ikke testet, men har kjent symptomer gjennom helga. Har nettopp vært innom apoteket, litt skuffa for de hadde bare tidlige tester fra lloyds? Uansett, ville dere ha testet i dag eller skal jeg vente til i morgen. Jeg VET jo hva jeg bør, altså. Jeg bør jo bruke morgenurin, men har allerede ventet siden lørdag kan det funke dersom jeg venter noen timer med å gå på do, eller er det bortkastet test. Står at den skal kunne brukes 4 dager før forventet mens.
Hei☺️ Har du testet?
Jeg får masse symptomer lenge før positiv test, så vanskelig å si.

Heia, våger meg over til termin gruppa her. Men må innrømme at jeg sliter virkelig med å la håpet og gleden slippe til. Etter et år med mislykka forsøk hadde jeg egentlig gitt opp nå, og skulle starte med IVF neste måned.
Får litt dårlig samvittighet for at ikke jeg tør og tro på testene. Med føste var det en test og lykkerusen var i 100 med en gang.. Noen som har hatt det på samme måte?

Vedlegg

• 20230307_082453.jpg
    20230307_082453.jpg
    1.019,2 KB · Visninger: 58
Heia, våger meg over til termin gruppa her. Men må innrømme at jeg sliter virkelig med å la håpet og gleden slippe til. Etter et år med mislykka forsøk hadde jeg egentlig gitt opp nå, og skulle starte med IVF neste måned.
Får litt dårlig samvittighet for at ikke jeg tør og tro på testene. Med føste var det en test og lykkerusen var i 100 med en gang.. Noen som har hatt det på samme måte?
Akkurat likt her :) klarer ikke å slutte å teste heller :p

Back
Topp