Perfekt fremgangOg her er samlebilde.
Vis vedlegget 400202
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Perfekt fremgangOg her er samlebilde.
Vis vedlegget 400202
Ååå så digg!! Grattis!! Tenker jeg gir meg når jeg også har fått 3+ Ble lykkelig av å ha fått 2-3 i dag, så mangler bare 3+ nå for å avslutte denne gale testingen jeg holder på med hahaEndelig fikk jeg denne! Wohoooo! Roe meg litt med testingen nå?? Når gir dere dere??
Hihi TaakkÅåå så digg!! Grattis!! Tenker jeg gir meg når jeg også har fått 3+ Ble lykkelig av å ha fått 2-3 i dag, så mangler bare 3+ nå for å avslutte denne gale testingen jeg holder på med haha
Tenker jeg sikkert kommer til å teste litt når jeg plutselig får lyst, allikevel haha jeg skal innrømme at jeg er en ganske ekstrem tester.. Bestilte meg også akkurat enda fler tester.. så ja hahahHihi Taakk
Ja jeg tenkte litt det samme jeg også! Haha for det blir myye testing her å jeg skulle ønske jeg kunne stoppe haha.
Hvor langt er du?Endelig fikk jeg denne! Wohoooo! Roe meg litt med testingen nå?? Når gir dere dere??
Hehe Ops Jeg dømmer ikkeTenker jeg sikkert kommer til å teste litt når jeg plutselig får lyst, allikevel haha jeg skal innrømme at jeg er en ganske ekstrem tester.. Bestilte meg også akkurat enda fler tester.. så ja hahah
5+6Hvor langt er du?
Jeg tenker også å kanskje avslutte testinga når jeg har 3+ Er 4+0 i dag, og har tenkt til å ta ny digital om ca. én uke. Nå tester jeg ikke hver dag, men ca. annenhver, eller når lysten kommer Hvor lenge skal du teste?Endelig fikk jeg denne! Wohoooo! Roe meg litt med testingen nå?? Når gir dere dere??
Hihi gøøøy! Jeg vet ikke når jeg skal slutte, derfor måtte jeg høre med dere. Haha kanskje jeg kunne finne noe fornuft i svarene deresJeg tenker også å kanskje avslutte testinga når jeg har 3+ Er 4+0 i dag, og har tenkt til å ta ny digital om ca. én uke. Nå tester jeg ikke hver dag, men ca. annenhver, eller når lysten kommer Hvor lenge skal du teste?
Når jeg tenker meg litt om tester jeg nok frem til jeg får dye stealerHihi gøøøy! Jeg vet ikke når jeg skal slutte, derfor måtte jeg høre med dere. Haha kanskje jeg kunne finne noe fornuft i svarene deres
Hehe hva er det??Når jeg tenker meg litt om tester jeg nok frem til jeg får dye stealer
At teststreken er sterkere enn kontrollstrekenHehe hva er det??
Tuller du? Er det en greie???At teststreken er sterkere enn kontrollstreken
Når pleier det å skje? Usikker på hvor lenge jeg skal teste.At teststreken er sterkere enn kontrollstreken
Eksempel på hvordan mine plutslig ser utTuller du? Er det en greie???
Jeg har spurt innpå forumet her.. hehe. Om hvorfor plutslig testene mine ble sånn. Å ingen svar på det. Å det gjorde meg nervøs å bekymret.. haha.. så det er faktisk en greie altså!! Gøy!!
Tuller du? Er det en greie???
Jeg har spurt innpå forumet her.. hehe. Om hvorfor plutslig testene mine ble sånn. Å ingen svar på det. Å det gjorde meg nervøs å bekymret.. haha.. så det er faktisk en greie altså!! Gøy!!
Ååh, det har jeg ikke sett Ja, det er en greie. Når HCG-nivået blir veldig høyt kan det skje at teststreken stjeler farge fra kontrollstreken. Teststrene blir da sterkere enn kontrollstreken. Dette kalles dye stealer. Akkurat slik som med eggløsningstesterNår pleier det å skje? Usikker på hvor lenge jeg skal teste.
Så gøy då!! Hihi da er det jo ett godt tegn da, å ikke noe å bli redd for!! Haha. Sånne tester kombinert med plutslig ikke så Ømme bryster mer gjorde at jeg freaket helt ut. Tenkte det værste. Men de er ømme igjen nå. Å positive tester såÅåh, det har jeg ikke sett Ja, det er en greie. Når HCG-nivået blir veldig høyt kan det skje at teststreken stjeler farge fra kontrollstreken. Teststrene blir da sterkere enn kontrollstreken. Dette kalles dye stealer. Akkurat slik som med eggløsningstester
Skjønner man blir kjemperedd Det er et veldig godt tegn jaSå gøy då!! Hihi da er det jo ett godt tegn da, å ikke noe å bli redd for!! Haha. Sånne tester kombinert med plutslig ikke så Ømme bryster mer gjorde at jeg freaket helt ut. Tenkte det værste. Men de er ømme igjen nå. Å positive tester så