Det er en usikker tid. Men prøv å nyt at i dag er du GRAVIDDagens test.
Ser ut som det er stigning. Har fortsatt ikke klart å ta det helt innover meg eller glede meg enda. Alt er jo så usikkert. Men jeg har håp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en usikker tid. Men prøv å nyt at i dag er du GRAVIDDagens test.
Ser ut som det er stigning. Har fortsatt ikke klart å ta det helt innover meg eller glede meg enda. Alt er jo så usikkert. Men jeg har håp
Føler med deg!Jeg tror jeg må slutte med testingen altså. Men har 9 tester igjen!! :-O
Men ja selv om det er 2 streker der blir jo eg litt sånn spørrende, hvorfor er den andre streken(ikke kontrollstreken) sterkere enn kontrollstreken. De har plutslig byttet om!
Alt av småting man skal bli nervøs for.
Første svangerskap var enkelt sånn sett, tok 3 tester å ferdig med det. Ikke noe strek tyding eller teste senere, tok tester samme dag , var gravid å slo meg til ro med det. Hvorfor er det så vanskelig nå da?
5+3 idag!
Huff hehe godt vi har hverandre!!Føler med deg!
Var akkurat slik her med førstemann og; tok en strimle og en digital et par dager senere (siden mannen ikke var hjemme da jeg tok den første). Også var jeg liksom bare gravid. Var jo bekymret, men ikke som nå.
Fin test da ! :-DApropos; her er dagens test
Sniker. Virker som at det er sånn for de fleste, at test fra andre urin er sterkere enn morgenurinen. Vært sånn for meg også, og det er kjempe forskjell på de.Er det flere som har lagt merke til at test på morgenurin er svakere enn den på urin nr to eller senere? Mine tester på morgenen gir samme resultat som dagen før, mens de senere på dagen er sterkere. Kan det skyldes at morgenurin er produsert fra kvelden før og dermed har hcg-nivå fra kvelden før også?
Synes det er rart at produsentene anbefaler morgenurin, ja urinen er mer konsentrert men er det riktig for hcg i urinen?
Anyway, er man gravid får man jo pos. uansett, men det var dagens undring
StreeekDagens test, vill jo si den er litt sterkere enn i går? Streken var ikke super tydelig som på bildet i virkeligheten, måtte «lete» litt i riktig lys. Men dette er innenfor fristen iallfall. Hva tenker dere?