Jeg har kjøpt meg noen flere tester og digital for å følge litt med, når bruker man å få 2-3 og 3+ på digital? Fikk 1-2 når jeg testet på søndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt meg noen flere tester og digital for å følge litt med, når bruker man å få 2-3 og 3+ på digital? Fikk 1-2 når jeg testet på søndag.
Eg fikk 2-3 når eg var 4+4.
3+ får ein vel som oftast når ein bikkar 5+0, men det varierar jo frå person til person. Er sjølv 5+0 i dag, men for å unngå en evt skuffelse, ventar eg eit par dagar til, før eg tek den siste digitale, i håp om 3+
Sniker.Jeg har kjøpt meg noen flere tester og digital for å følge litt med, når bruker man å få 2-3 og 3+ på digital? Fikk 1-2 når jeg testet på søndag.
Endte dessverre i en SA streken holdt seg sånn i 3-4 dager før jeg begynte å blø, og hcg viste 4 på mandag, 3 på onsdag.Streeek
Nei så kjiptKrysser fingere for at spiren sitter neste gangEndte dessverre i en SA streken holdt seg sånn i 3-4 dager før jeg begynte å blø, og hcg viste 4 på mandag, 3 på onsdag.
Ånei, så utrolig leit Håper det går etter forholdene bra med deg .Endte dessverre i en SA streken holdt seg sånn i 3-4 dager før jeg begynte å blø, og hcg viste 4 på mandag, 3 på onsdag.
Jeg er 4+3 i følge eggløsning men 3+6 i følge menstermin (testa for el og vet den var tidlig). Fikk disse testene på onsdag, som enten da er 4+1 eller 3+4 Fikk 2-3 på CB digital i går. Jeg synes mine virker uvanlig sterke- men det er jo enorm forskjell på hcg-produksjonen, så trolig er vi helt innafor begge to. Du har jo fin stigningLurer på om jeg er kortere på vei enn beregnet.. i følge Flo er jeg 4+4 i dag, men jeg har sykluser på 31/32 dager.. Første dag i siste mens var 31.januar og eggløsning skjedde 18.02 (Ifølge eggløsningstester) Synes ikke strekene er så sterke? Eller overtenker jeg nå? Fikk fortsatt 1-2 på clearblue i dag
Etter å beregnet på nytt nå med eggløsning istedet for menstermin, har jeg landet på at jeg er 4+1 istedet for 4+4. Føler meg litt tryggere på det så bruker det som utgangspunkt! Tusen takk for betryggende ord! Skal følge med nå de neste dagene og fortsette å teste til jeg får 2-3 og 3+ på cb digital. Etter det tør jeg kanskje stoppe testingenJeg er 4+3 i følge eggløsning men 3+6 i følge menstermin (testa for el og vet den var tidlig). Fikk disse testene på onsdag, som enten da er 4+1 eller 3+4 Fikk 2-3 på CB digital i går. Jeg synes mine virker uvanlig sterke- men det er jo enorm forskjell på hcg-produksjonen, så trolig er vi helt innafor begge to. Du har jo fin stigning
Jeg hadde også eggløsning 18/2, da er man 3+6 i dag I morgen er det 14 dager siden EL, altså blir det 4+0. Vi har lik styrke på testeneLurer på om jeg er kortere på vei enn beregnet.. i følge Flo er jeg 4+4 i dag, men jeg har sykluser på 31/32 dager.. Første dag i siste mens var 31.januar og eggløsning skjedde 18.02 (Ifølge eggløsningstester) Synes ikke strekene er så sterke? Eller overtenker jeg nå? Fikk fortsatt 1-2 på clearblue i dag
Ser helt nydelig ut
Jaha! Ikke sant Se der ja! Tusen takk! Skjønner at å prøve å regne med covidhjerne er ikke så lett! Men da er ikke strekene så svake like vel! Tusen takk!Jeg hadde også eggløsning 18/2, da er man 3+6 i dag I morgen er det 14 dager siden EL, altså blir det 4+0. Vi har lik styrke på testene
Bare hyggelig Nei, det ser veldig bra utJaha! Ikke sant Se der ja! Tusen takk! Skjønner at å prøve å regne med covidhjerne er ikke så lett! Men da er ikke strekene så svake like vel! Tusen takk!
Så fin test-rekke!!Og her er samlebilde.
Vis vedlegget 400202