Våre tester

Vil advare møt makesure testene. Kjøpte to pakker for å sjekke stigning. Ikke helt ferdig med pakke 2 enda, men har allerede måtte kaste fire tester fordi de ikke har reagert eller reagert etter tidsfristen (ikke skjedd noe på testen før flere minutter er gått). Til morgen i dag skjedde det samme! Den første virket ikke. Kastet den. Den andre begynte ikke å reagere før et par minutter, den siste reagerte som normalt. Så tre tester på en morgen :banghead: De to testene som resultater kom opp på så var det også to forskjellige resulterer. Veldig misfornøyd med disse testene, egentlig brukt babyplan før.
Så kjedelig at du har hatt det slik. Jeg derimot er super fornøyd med disse testene å foretrekker de framfor alle andre :-)

Veldig usikker på når eggløsning var. Hat skrevet at jeg er 4+2, men mulig jeg er litt kortere siden streken ikke er så sterk enda?
Synes fargestoffet var litt ujevnt på siste testen. Det kan variere litt hvor gode hver enkelt test er. Ser fint ut, tipper det er mer forskjell i morgen :Heartred

Synes fargestoffet var litt ujevnt på siste testen. Det kan variere litt hvor gode hver enkelt test er. Ser fint ut, tipper det er mer forskjell i morgen :Heartred
Blir spennende å se! Forsøker å ikke teste mer enn annen hver dag! Har bare en test igjen nå også, men har bestilt noen flere slike og en dobbeltpakke med ukeindikator :p Greit å kunne følge litt med nå i starten:)

Blir spennende å se! Forsøker å ikke teste mer enn annen hver dag! Har bare en test igjen nå også, men har bestilt noen flere slike og en dobbeltpakke med ukeindikator :p Greit å kunne følge litt med nå i starten:)
Ja, helt enig. Føles rart å være ferdig å teste nå etter jeg fikk 3+. Men godt også. Neste blir tidlig UL....:nailbiting:

Dagens test.
Ser ut som det er stigning. Har fortsatt ikke klart å ta det helt innover meg eller glede meg enda. Alt er jo så usikkert. Men jeg har håp :smiley-angelic001

Vedlegg

• F88798C0-43F2-4B8C-A9DC-E99E9E605988.jpeg
    F88798C0-43F2-4B8C-A9DC-E99E9E605988.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 18
Back
Topp