Våre tester

Heia, våger meg over til termin gruppa her. Men må innrømme at jeg sliter virkelig med å la håpet og gleden slippe til. Etter et år med mislykka forsøk hadde jeg egentlig gitt opp nå, og skulle starte med IVF neste måned.
Får litt dårlig samvittighet for at ikke jeg tør og tro på testene. Med føste var det en test og lykkerusen var i 100 med en gang.. Noen som har hatt det på samme måte?
Gratulerer og velkommen hit!
Hadde det akkurat slik med første. Denne gang ble det 1 år og 7 mnd med prøving (mista to ganger) før vi skulle igang med ivf før det klaffa igjen. Er 5+1 idag og tørr fortsatt ikke glede meg helt enda..
Er nok mange som har prøvd lenge og føler det på samme måte her inne vil jeg tro:)
Håper spirene våre sitter hele veien denne gangen :Heartred

5+1 i dag, og litt lyst til å svi av den siste digitale- men redd for å ikke få 3+ ennå…

5+1 i dag, og litt lyst til å svi av den siste digitale- men redd for å ikke få 3+ ennå…
Når fikk du 2-3?
Jeg er 4+3 og har såå lyst å se 2-3 :smiley-ashamed008 Men tør ikke idag tror jeg.
Så skjønner deg godt, man vil liksom ikke bli skuffet:nailbiting:

Når fikk du 2-3?
Jeg er 4+3 og har såå lyst å se 2-3 :smiley-ashamed008 Men tør ikke idag tror jeg.
Så skjønner deg godt, man vil liksom ikke bli skuffet:nailbiting:
Tror det var på 4+3 jeg fikk 2-3 faktisk.

Nei, og vil ikke svi av den siste dyre på samme resultat, haha!

5+2 idag. Skjønner ikke hvorfor jeg tok den nå. Er helt overbevist om at dette ikke går veien:sorry:

Vedlegg

• BD292820-2087-4978-A7EA-580B1B16DE22.jpeg
    BD292820-2087-4978-A7EA-580B1B16DE22.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 99
5+2 idag. Skjønner ikke hvorfor jeg tok den nå. Er helt overbevist om at dette ikke går veien:sorry:
Men er det noen andre tegn til at det ikke skal gå? Er jo langt fra alle som får 3+ såpass tidlig etter hva jeg har lest. Kanskje du bare har bittelitt lavere hcg enn «vanlig», og det er jo ikke farlig :Heartred

Så svake har jeg aldri fått. enten blenda hvite eller tydelig strek. Men er bare 9dpo enda. Hva tror dere? Første bilde er tatt i morges og andre nå nylig. Måtte ta en til for å se at ikke den førate tulla med meg.

Vedlegg

• 20230308_065513.jpg
    20230308_065513.jpg
    1,2 MB · Visninger: 61
  • 20230308_123540.jpg
    20230308_123540.jpg
    1,2 MB · Visninger: 61
4+5 idag og fikk ENDELIG 2-3 uker på clearblue idag :love7 ikke hatt veldig sterke tester og 1-2 på testene i over en uke da er det deilig å se dette :)

Vedlegg

• 20230308_125805.jpg
    20230308_125805.jpg
    2,2 MB · Visninger: 19
Så svake har jeg aldri fått. enten blenda hvite eller tydelig strek. Men er bare 9dpo enda. Hva tror dere? Første bilde er tatt i morges og andre nå nylig. Måtte ta en til for å se at ikke den førate tulla med meg.
Men dette er jo ikke tidlig tester, tror nok streken hadde vært stekere på en tidligtest siden du enda bare er 9dpo.

4+5 idag og fikk ENDELIG 2-3 uker på clearblue idag :love7 ikke hatt veldig sterke tester og 1-2 på testene i over en uke da er det deilig å se dette :)
Så godt å lese!
Jeg har å ganske svake tester, men var så dum at jeg tok en digital idag, som fortsatt viste 1-2. Er 4+3.
Venter til en dag i helga tenker jeg å tar enda en digital :smiley-ashamed008

Men er det noen andre tegn til at det ikke skal gå? Er jo langt fra alle som får 3+ såpass tidlig etter hva jeg har lest. Kanskje du bare har bittelitt lavere hcg enn «vanlig», og det er jo ikke farlig :Heartred
Hatt mindre symptomer de siste dagene, som ikke nødvendigvis betyr noe. Men når man har angst for å miste igjen virker alt bare håpløst

Hatt mindre symptomer de siste dagene, som ikke nødvendigvis betyr noe. Men når man har angst for å miste igjen virker alt bare håpløst
Skjønner deg godt! Jeg har så svake tester (men har hatt stigning), så tenker at noe må være galt. Man blir jo kjemperedd.
Håper er alt er okei hos deg og at det bare var forskjell i konsentrasjon på urinprøven som gjøre at testene ble sånn :Heartred

Kveld 11 dpo øverst og midten + digital er i morges 12 dpo. 12 dpo er ikm dagen min.
Hvilke symptomer har dere? Føler meg helt støl nederst i magen og syns det er skummelt når det kjennes «vondt», blir redd for å miste

Vedlegg

• 130CEC30-02CA-4AE0-B4EF-E16DB521A2B8.jpeg
    130CEC30-02CA-4AE0-B4EF-E16DB521A2B8.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 54
Back
Topp