Den ser jo veldig fin ut!Takk
Jeg fikk de andre testene i sted (som jeg hadde bestilt før jeg fikk positiv), så tok en til begge er jo tatt på utvannet urin (ikke 4 timer), synes den under her så bedre ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser jo veldig fin ut!Takk
Jeg fikk de andre testene i sted (som jeg hadde bestilt før jeg fikk positiv), så tok en til begge er jo tatt på utvannet urin (ikke 4 timer), synes den under her så bedre ut
Gratulerer og velkommen hit!Heia, våger meg over til termin gruppa her. Men må innrømme at jeg sliter virkelig med å la håpet og gleden slippe til. Etter et år med mislykka forsøk hadde jeg egentlig gitt opp nå, og skulle starte med IVF neste måned.
Får litt dårlig samvittighet for at ikke jeg tør og tro på testene. Med føste var det en test og lykkerusen var i 100 med en gang.. Noen som har hatt det på samme måte?
Når fikk du 2-3?5+1 i dag, og litt lyst til å svi av den siste digitale- men redd for å ikke få 3+ ennå…
Tror det var på 4+3 jeg fikk 2-3 faktisk.Når fikk du 2-3?
Jeg er 4+3 og har såå lyst å se 2-3 Men tør ikke idag tror jeg.
Så skjønner deg godt, man vil liksom ikke bli skuffet
Men er det noen andre tegn til at det ikke skal gå? Er jo langt fra alle som får 3+ såpass tidlig etter hva jeg har lest. Kanskje du bare har bittelitt lavere hcg enn «vanlig», og det er jo ikke farlig5+2 idag. Skjønner ikke hvorfor jeg tok den nå. Er helt overbevist om at dette ikke går veien
Jeg fikk 3+ i går (5+0), den var fremdeles 2-3 på søndagVis vedlegget 400547
Tidlig og vanligtest 5+1, dye stealer? Når kan jeg svi av siste digitale tro?
Kanskje ta en i morgen på 5+2 da…Jeg fikk 3+ i går (5+0), den var fremdeles 2-3 på søndag
Men dette er jo ikke tidlig tester, tror nok streken hadde vært stekere på en tidligtest siden du enda bare er 9dpo.Så svake har jeg aldri fått. enten blenda hvite eller tydelig strek. Men er bare 9dpo enda. Hva tror dere? Første bilde er tatt i morges og andre nå nylig. Måtte ta en til for å se at ikke den førate tulla med meg.
Jeg hadde tatt den nå!!Vis vedlegget 400547
Tidlig og vanligtest 5+1, dye stealer? Når kan jeg svi av siste digitale tro?
Så godt å lese!4+5 idag og fikk ENDELIG 2-3 uker på clearblue idag ikke hatt veldig sterke tester og 1-2 på testene i over en uke da er det deilig å se dette
Hatt mindre symptomer de siste dagene, som ikke nødvendigvis betyr noe. Men når man har angst for å miste igjen virker alt bare håpløstMen er det noen andre tegn til at det ikke skal gå? Er jo langt fra alle som får 3+ såpass tidlig etter hva jeg har lest. Kanskje du bare har bittelitt lavere hcg enn «vanlig», og det er jo ikke farlig
Skjønner deg godt! Jeg har så svake tester (men har hatt stigning), så tenker at noe må være galt. Man blir jo kjemperedd.Hatt mindre symptomer de siste dagene, som ikke nødvendigvis betyr noe. Men når man har angst for å miste igjen virker alt bare håpløst