Våre tester

Tester hver dag med strips for å ha «dokumentert» reisen fra første positiv til dye stealer.. Så kommer til å fortsette med det :) men, ser nå i ettertid at de er like sterke nå som de har tørket! Tror bare det var lyset egentlig som gjorde at de så forskjellige ut, og/eller det urinkonsentrasjonen. Jeg vet disse testene ikke er ment for å måle hcg nivåer, men ble bare litt betenkt når jeg plutselig så at den var lysere.. er ikke stresset pga det
(Klarte å poste litt for fort hehe)

Er ikke stresset pga det heldigvis, var bare ment litt sånn «blææ håpet jeg var nærmere dye stealer, også var jeg ikke det likevel» hvis du skjønner >< haha ikke så lett å forklare :D

(Klarte å poste litt for fort hehe)

Er ikke stresset pga det heldigvis, var bare ment litt sånn «blææ håpet jeg var nærmere dye stealer, også var jeg ikke det likevel» hvis du skjønner >< haha ikke så lett å forklare :D
Skjønner :joyful:

Googlet litt (såklart siden jeg er litt engstelig :smiley-ashamed008 ) og kom over denne tråden:

Og nå er jeg egentlig ganske beroliget igjen:Heartred skal vente med å teste no mer til uti neste uke og håpe på det beste.

Samme test i orginal, endret kontrast og svart/hvitt. Tatt 10 dpo på morgenurin. Streken er tydeligere og mere rosa i virkeligheten.

Vedlegg

• 20230310_090627.jpg
    20230310_090627.jpg
    1,8 MB · Visninger: 16
  • 20230310_090459.jpg
    20230310_090459.jpg
    1,5 MB · Visninger: 16
  • 20230310_090426.jpg
    20230310_090426.jpg
    1,6 MB · Visninger: 16
Bilde 1 er dagnes test og bilde to er test for 2 dager siden sammenlignet med dagens. Ser jo streken tydeligere men har ikke helt troa på dette enda. 2 dager igjen til ikm.

Vedlegg

• 20230310_095118.jpg
    20230310_095118.jpg
    1,3 MB · Visninger: 34
  • 20230310_095229.jpg
    20230310_095229.jpg
    1,1 MB · Visninger: 34
Bilde 1 er dagnes test og bilde to er test for 2 dager siden sammenlignet med dagens. Ser jo streken tydeligere men har ikke helt troa på dette enda. 2 dager igjen til ikm.
Synes det ser veldig fint ut jeg! HCG dobles jo etter 48 timer, og du er fortsatt før ikm! Heier på deg og håper alt går din vei! :Heartred Så håper jeg også at du blir betrygget nok til å kunne glede deg! :D

Nye tester nå på 2.gangs urin oppsamla i 4 timer.

Høyre er tørr og fra i morges klokka 7.
De to til venstre er en Babyplan tidligtest og en Make Sure vanlig test. Alle tre har fått strek med en gang.

Vedlegg

• 20230310_110006.jpg
    20230310_110006.jpg
    1,2 MB · Visninger: 32
Dagens :love7 begynner å være bra sterke nå

Vedlegg

• 20230310_112705.jpg
    20230310_112705.jpg
    1,7 MB · Visninger: 31
  • 20230310_112705.jpg
    20230310_112705.jpg
    1,7 MB · Visninger: 31
Ny testrunde nå på mårran. Tror jeg har blitt gal for hadde på alarm 07.00 på en frilørdag for å få best mulig sammenligningsgrunnlag siden jeg tok første test i går klokka 07.00 :hungover: Men her er resultatet :Heartred

Øverste er tidligtest fra Babyplan tatt på morgenurin 10 dpo, 3+3

De tre nederste er Babyplan vanlig test, babyplan tidligtest og Make Sure vanlig test. Det rare er jo at tidligtesten slår dårligere ut enn de vanlige. Disse er også tatt på morgenurin.
11dpo, 3+4

Vedlegg

• 20230311_075639.jpg
    20230311_075639.jpg
    1,9 MB · Visninger: 59
Ny testrunde nå på mårran. Tror jeg har blitt gal for hadde på alarm 07.00 på en frilørdag for å få best mulig sammenligningsgrunnlag siden jeg tok første test i går klokka 07.00 :hungover: Men her er resultatet :Heartred

Øverste er tidligtest fra Babyplan tatt på morgenurin 10 dpo, 3+3

De tre nederste er Babyplan vanlig test, babyplan tidligtest og Make Sure vanlig test. Det rare er jo at tidligtesten slår dårligere ut enn de vanlige. Disse er også tatt på morgenurin.
11dpo, 3+4
Fin økning fra i går da i hvert fall :Heartpink

Ser at mange tester og tester etter positiv. Jeg fikk positiv stav kveld 11 dpo og morgen 12 dpo + 1-2 på cb digital. Klart jeg er fristet til å teste videre for å sjekke stigning, men syns også det er litt skummelt så har latt være og prøver å tenke at tre tester er nok :angelic: Er det noen som er med meg?

Ser at mange tester og tester etter positiv. Jeg fikk positiv stav kveld 11 dpo og morgen 12 dpo + 1-2 på cb digital. Klart jeg er fristet til å teste videre for å sjekke stigning, men syns også det er litt skummelt så har latt være og prøver å tenke at tre tester er nok :angelic: Er det noen som er med meg?
Ja det er noe med deg, du er flink og normal :laughing002 Ikke testegal!

Jeg testet og testet men ble bare nervøs, selv om jeg så stingning. For testene var så mye svakere enn mange andre sine.
Bestemte meg tilslutt for å bare slutte 15 dpo. Tror jeg tok sånn 10-12 tester fra 12-15 dpo :hilarious: Hadde 3-4 tester igjen pluss en digital og har gitt de vekk. Resultatet på graviditeten blir det samme uansett om jeg tester en masse :smiley-ashamed008 så prøøøver å slappe litt av nå

Jeg har testa en del etter positiv test, men jeg merker jeg får mindre og mindre lyst nettopp fordi det er litt skummelt :nailbiting: Vil egentlig ikke vite om testen blir svakere. Det går flere dager nå mellom hver test, men tenker å bruke opp de siste testene jeg har. I tillegg vil jeg se 3+ på digital :happy:

Du har rett i at det er skummelt og egentlig er det bare tullete for det skaper så mye nervøsitet og usikkerhet. For tester kan gi ulikt resultat utifra når på døgnet man tester, hvor mye man har drukket, hvor lenge man har samlet urin, forskjellig innfarging i testen osv. Jeg stopper testingen i dag fordi jeg merker at jeg blir stressa av dette fordi jeg frykter at det kommer utslag som jeg ikke er fornøyd med. Nå vet jeg at strekene jeg fikk i dag er gode nok til å bekrefte graviditet så da får det holde.

Jeg har testa litt etter første positive 15dpo tirsdag 1.mars. Testa torsdag og lørdag den uka. Hadde en liten blødning onsdag denne uka, og nå har jeg ikke turt å svi av den siste digitale for å få 3+ (er 5+4 i dag) for er redd jeg freaker om den fortsatt gir 2-3. Testa hcg hos lege torsdag og måler på nytt mandag. Hvis det gir gode svar tar jeg aller siste digitale test etter det.

Back
Topp