Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liten overraskelse på vei her også. Vi trodde også vi var forsiktig og ferdig. Blødde en del 5-6 dager etter eggløsning i 6 dager. Synes d var veldig merkelig, begynte å mistenke festeblødning men hadde ikke så mye blod med forrige. Dagen før ikm tok jeg en test for sikkerhetsskyld og her inne er jeg nåFørste bilde er en LP tidlig test, tok den to dager etter jeg fikk en knappenål med rosa utflod på papiret, ekstreme ensidige brystsmerter og kraftige murringer. Ca. 6-7 dpo (måtte vært festeblødning). Kunne skimte en svak strek, men ikke farge i den. Tok så en vanlig CB + to dager etterpå midt på dagen urin. Null utslag. Antok att jeg ikke var gravid (dette var overhode ikke planlagt, vi har vært så sinnsykt forsiktige og har fått de små vi ønsker oss, trodde vi..). Men to dager før ikm fikk jeg en følelse av att noe ikke stemte, tok en CB+ test på kvelden, og det var ikke tvil. Tok en til bare for att ja.. men heller ingen tvil. Dette er såååå sinnsykt. Venter to digitale i posten for å dobbeltsjekke. Flere her hvor en novemberskatt kanskje kommer som en overraskelse?
Vis vedlegget 400965
Samme ståa her var liksom ferdig med barn. Jeg er 41, skulle bare ha en liten pause fra pillen grunnet småblødninger.. han var uforsiktig EN gang Merket det fra dag en at det skjedde noe.. testet og testet selvom var for tidlig så fikk jeg en svak skyggestrek 8 dpo. Tok flere tester dagene etterpå og strekene ble bare sterkere og sterkere, så det var ingen tvil er nå 3+6.Første bilde er en LP tidlig test, tok den to dager etter jeg fikk en knappenål med rosa utflod på papiret, ekstreme ensidige brystsmerter og kraftige murringer. Ca. 6-7 dpo (måtte vært festeblødning). Kunne skimte en svak strek, men ikke farge i den. Tok så en vanlig CB + to dager etterpå midt på dagen urin. Null utslag. Antok att jeg ikke var gravid (dette var overhode ikke planlagt, vi har vært så sinnsykt forsiktige og har fått de små vi ønsker oss, trodde vi..). Men to dager før ikm fikk jeg en følelse av att noe ikke stemte, tok en CB+ test på kvelden, og det var ikke tvil. Tok en til bare for att ja.. men heller ingen tvil. Dette er såååå sinnsykt. Venter to digitale i posten for å dobbeltsjekke. Flere her hvor en novemberskatt kanskje kommer som en overraskelse?
Vis vedlegget 400965
Blir noen skikkelig luringer disse novemberbarnaLiten overraskelse på vei her også. Vi trodde også vi var forsiktig og ferdig. Blødde en del 5-6 dager etter eggløsning i 6 dager. Synes d var veldig merkelig, begynte å mistenke festeblødning men hadde ikke så mye blod med forrige. Dagen før ikm tok jeg en test for sikkerhetsskyld og her inne er jeg nå
Vi var SUPER ferdige. Mannen har time til snipp-snapp i april… Kan nesten ikke skjønne att det her er muuuuuligSamme ståa her var liksom ferdig med barn. Jeg er 41, skulle bare ha en liten pause fra pillen grunnet småblødninger.. han var uforsiktig EN gang Merket det fra dag en at det skjedde noe.. testet og testet selvom var for tidlig så fikk jeg en svak skyggestrek 8 dpo. Tok flere tester dagene etterpå og strekene ble bare sterkere og sterkere, så det var ingen tvil er nå 3+6.
Er 6+3 nå og kjenner på symptomene at jeg er gravid,men vet ikke helt om det kommer til å synke helt inn før TUL. Ammer også en 2 åring, ser ikke ut til at han vil gi seg med det første. Har liksom ikke hastet heller siden han skulle være sistemann, trodde viDet kommer nok til å bli litt utfordringer der. Men wow det er surrealistisk å tenke på at det kommer en liten baby til.Samme ståa her var liksom ferdig med barn. Jeg er 41, skulle bare ha en liten pause fra pillen grunnet småblødninger.. han var uforsiktig EN gang Merket det fra dag en at det skjedde noe.. testet og testet selvom var for tidlig så fikk jeg en svak skyggestrek 8 dpo. Tok flere tester dagene etterpå og strekene ble bare sterkere og sterkere, så det var ingen tvil er nå 3+6.
Samme her også, kom som en overraskelse. Har en baby på ti måneder. Tenkte oss flere, men ikke så tett.Første bilde er en LP tidlig test, tok den to dager etter jeg fikk en knappenål med rosa utflod på papiret, ekstreme ensidige brystsmerter og kraftige murringer. Ca. 6-7 dpo (måtte vært festeblødning). Kunne skimte en svak strek, men ikke farge i den. Tok så en vanlig CB + to dager etterpå midt på dagen urin. Null utslag. Antok att jeg ikke var gravid (dette var overhode ikke planlagt, vi har vært så sinnsykt forsiktige og har fått de små vi ønsker oss, trodde vi..). Men to dager før ikm fikk jeg en følelse av att noe ikke stemte, tok en CB+ test på kvelden, og det var ikke tvil. Tok en til bare for att ja.. men heller ingen tvil. Dette er såååå sinnsykt. Venter to digitale i posten for å dobbeltsjekke. Flere her hvor en novemberskatt kanskje kommer som en overraskelse?
Vis vedlegget 400965
Det lurer jeg også på. Fikk 2-3 på digital 4+0 og sparer den siste i håp om å få 3+.5+0. Når slår digital ut med 3+ tro? Sparer den siste