Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
I tilfelle noen tester litt mer og vil dele 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper de kommer raskt for jeg er veldig nysgjerrig på hvor sterke de er! Jeg vurderer å prøve en digital i morgen. Får se hvordan strimmelen ser ut først.Skjønner ikke at cd digital slo ut på så svak, tydelig at rfsu er dårlig tidligtest! Får pakke med 10 tester i posten, så da blir det stortesting![]()
Ja veldig spent selv! De er forventet levert i morgen så håååper!Håper de kommer raskt for jeg er veldig nysgjerrig på hvor sterke de er! Jeg vurderer å prøve en digital i morgen. Får se hvordan strimmelen ser ut først.
Fine tester! GratulererAner ikke hvor langt jeg er på vei etter uregelmessig mens etter fødsel, men tipper noe rundt 4 uker ut fra testene![]()

Tusen takkFine tester! Gratulerer![]()

Se der ja !Tidlig test øverst og vanlig test nederst![]()

De har generelt dårlig fargestoff. De to testene er såpass like at jeg ikke ville bekymret meg. Husk at hcg dobler seg i løpet av 48 timer så man kan ikke alltid se så stor forskjell så fort. I tillegg kan fargestoffet i testene variere og utinkonsentrasjonen. De kan også endre litt farge når de har tørketErfaringer med rfsu test ofte? Den øverste er fra i går ettermiddag, mens den nederste er fra i dag og den i dag er jo litt svakere enn i går![]()

Takk for svarDe har generelt dårlig fargestoff. De to testene er såpass like at jeg ikke ville bekymret meg. Husk at hcg dobler seg i løpet av 48 timer så man kan ikke alltid se så stor forskjell så fort. I tillegg kan fargestoffet i testene variere og utinkonsentrasjonen. De kan også endre litt farge når de har tørket![]()

Det tror jeg nok!Takk for svarHar bestilt nye tester nå så håper de er sterkere
![]()