Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns det ser bra ut! Bare i dag har den jo blitt mye sterkereVis vedlegget 399394Vis vedlegget 399396
Trooor økningen er ok, selv om jeg selvfølgelig helst skulle hatt en sterkere streker.
Vis vedlegget 399394Vis vedlegget 399396
Trooor økningen er ok, selv om jeg selvfølgelig helst skulle hatt en sterkere streker.
Ser fine utVis vedlegget 399394Vis vedlegget 399396
Ser super bra ut!Vis vedlegget 399394Vis vedlegget 399396
Synes den nederste ser sterkere ut! Håper så veldig for degØverste fra i går og de to nederste fra i dag. Ser ikke bra ut desverre.
Vis vedlegget 399474
Jeg håper også, men vet ikke heeelt hvor mye jeg tørr å håpe.Synes den nederste ser sterkere ut! Håper så veldig for deg
Så er det jo vanlig babyplan og ikke tidlig, så det kan jo ha en betydning, kanskje det trengs mer hcg for å få tydelig forskjell!Jeg håper også, men vet ikke heeelt hvor mye jeg tørr å håpe.
Ååå, Don har jo blitt mye sterkereDagens! Har 1 test igjen, får se om jeg bare tar den for å bli kvitt den og unngå unødvendig stress mtp stigning, eller om jeg sparer den
Hvordan går det?Jeg håper også, men vet ikke heeelt hvor mye jeg tørr å håpe.
Jeg syntes de også så bra ut?Øverste fra i går og de to nederste fra i dag. Ser ikke bra ut desverre.
Vis vedlegget 399474
Venter på svar på blodprøve nåJeg syntes de også så bra ut?
Du sa jo at de skulle stige på 48 timer? Og om det bare var fra i går er det vell bra?
Jeg håper! Har du vært å tatt flere prøver? God klem til deg
Det med vanlig vs tidlig er jo ett godt poeng. Jeg har bare testet med vanlig denne runden.Så er det jo vanlig babyplan og ikke tidlig, så det kan jo ha en betydning, kanskje det trengs mer hcg for å få tydelig forskjell!
Så bra. Vet du om du må vente til i morgen for å få svar?Venter på svar på blodprøve nå
Får I kveld!Så bra. Vet du om du må vente til i morgen for å få svar?