Ser veldig fint utHva synes dere stigning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser veldig fint utHva synes dere stigning?
Altså vi må jo ligge veldig likt i hcg for jeg syns testene våre har så lik styrkeDagens
Ja synes de ser helt like utAltså vi må jo ligge veldig likt i hcg for jeg syns testene våre har så lik styrke
Ååå. Skjønner deeeg!! Ta en test i ettermiddag eller kveld å se om det har økt da? Sikkert ikke ett godt tips, men det gjorde jegJeg visste dette kom dersom jeg fortsatte å teste. Nå har ikke testen min økt i styrke. Jeg prøver å forholde meg rolig fordi sist test ble tatt på urin nr 2 for dagen og denne på urin nr 1. Jeg pleier å få sterkere på urin nr 2. Jeg burde egentlig ikke ha testet på morgenurin i det hele tatt, men falt for fristelsen. I tillegg så er jo ikke kvalitative tester noe som bør brukes når du leter etter kvantitative svar. Så nå er jeg selvfølgelig stressa, selv om jeg hadde sakt til andre at de ikke måtte stresse dersom de fikk en sånn test. Gårsdagens øverst og dagens nederst: Vis vedlegget 399370
Ja, tenker jeg nesten må detÅåå. Skjønner deeeg!! Ta en test i ettermiddag eller kveld å se om det har økt da? Sikkert ikke ett godt tips, men det gjorde jeg
Oj, den var sterk!Dagens test å siste testen før det kommer nye i posten, men vet ikke når.
Jaaa!Oj, den var sterk!
Jeg fikk også en svakere test som jeg la ut for noen dager siden, men nå er de sterkere igjen så tror det bare er forskjell på fargestoffet Skjønner du blir stresset for man vil jo ikke se en svakere test, men tror og håper det bare er det samme hos degJeg visste dette kom dersom jeg fortsatte å teste. Nå har ikke testen min økt i styrke. Jeg prøver å forholde meg rolig fordi sist test ble tatt på urin nr 2 for dagen og denne på urin nr 1. Jeg pleier å få sterkere på urin nr 2. Jeg burde egentlig ikke ha testet på morgenurin i det hele tatt, men falt for fristelsen. I tillegg så er jo ikke kvalitative tester noe som bør brukes når du leter etter kvantitative svar. Så nå er jeg selvfølgelig stressa, selv om jeg hadde sakt til andre at de ikke måtte stresse dersom de fikk en sånn test. Gårsdagens øverst og dagens nederst: Vis vedlegget 399370
Ja, som jeg skrev så er jeg veldig klar over at tester ikke gir noe klart svar på kvantitativ hcg, og at man egentlig burde slutte å etter positiv test. Men nå gjør man liksom så mye for å prøve å få ro i sjelaJeg fikk også en svakere test som jeg la ut for noen dager siden, men nå er de sterkere igjen så tror det bare er forskjell på fargestoffet Skjønner du blir stresset for man vil jo ikke se en svakere test, men tror og håper det bare er det samme hos deg