Våre tester

Bestilte makesure strimmeltester i dag, bare fordi jeg vil se hvordan de ser ut nå:angelic:
Eeelsker å følge med på dere med-testetøser:hilarious: Jeg tar min siste test i morgen og begynner å telle ned til jeg kan prøve å finne hjertelyden doppleren:love017

Eeelsker å følge med på dere med-testetøser:hilarious: Jeg tar min siste test i morgen og begynner å telle ned til jeg kan prøve å finne hjertelyden doppleren:love017

Ufff, denne runden er jeg helt ille på testing:hilarious: Ga meg tidlig sist. Blir så påvirka her inne :laughing002 Spennende med doppler da!:love017

Jeg tok også en test idag :-p huff… når skal jeg slutte å teste????

Vedlegg

• 297EDCD2-7B3F-4AE4-9EE7-4D9457B5765C.jpeg
    297EDCD2-7B3F-4AE4-9EE7-4D9457B5765C.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 34
Når tenker dere å stoppe? :-o
Jeg tar den siste i morgen så stopper jeg:smiley-ashamed004 De andre gangene har jeg bare tatt 3-4 tester første 1-2 dagene så har jeg gitt meg med testingen, men denne gangen fikk jeg mange i posten dagen etter jeg testet positiv, så kunne liksågreit bruke de opp:hilarious:

Jeg tar den siste i morgen så stopper jeg:smiley-ashamed004 De andre gangene har jeg bare tatt 3-4 tester første 1-2 dagene så har jeg gitt meg med testingen, men denne gangen fikk jeg mange i posten dagen etter jeg testet positiv, så kunne liksågreit bruke de opp:hilarious:
Hehe okei, jeg tror ikke jeg klarer å stoppe før begge strekene er like :-p

Kjenner nå når jeg ser andre som går igjennom spontanabort blir jeg ganske nervøs. :-(
Må være helt forferdelig å gå gjennom.
Jeg bare håååååper denne lille spiren min vil bli hele veien. Hadde blitt helt knust visst ikke :-(
Huff… ikke lett når disse tankene dukker opp. Men jeg tok en ettermiddagstest idag bare fordi jeg ble nervøs. Å den så jo fin ut. Å jeg kan uansett ikke bestemme hva som skjer i kroppen min. Så jeg må jo bare nyte det jeg har så lenge jeg har det ❤️ men lettere sagt enn gjort da. :-)

Når begynner du å lete? Synes å huske vi fant fra uke 10 sist
Har lest om folk som har funnet så tidlig som uke 8, så begynner nok å lete i uke 8/9:joyful: Fant i uke 10 eller 11 sist men prøvde ikke før, så spent å se når jeg finner nå!

Husk å del teste-bilder her underveis!:woot:
Seff! Det må jeg jo!!
Haha.
Samboer sier vi trenger ikke teste mer. Så da sa jeg bare, men jeg trenger det. Så han trenger ikke være med på det. Men jeg vil gjerne se at det stiger som det skal!! :-)

Vedlegg

• 29A44BD6-EA9B-4826-B81D-219CF4301C89.jpeg
    29A44BD6-EA9B-4826-B81D-219CF4301C89.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 28
Back
Topp