Får I kveld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får I kveld!
Hadde visst 2 tester igjen, så ble en i dag og en til i morgen
Fornøyd med den fine streken min, ganske god følelse på at dette er en terminspire
Eeelsker å følge med på dere med-testetøser Jeg tar min siste test i morgen og begynner å telle ned til jeg kan prøve å finne hjertelyden dopplerenBestilte makesure strimmeltester i dag, bare fordi jeg vil se hvordan de ser ut nå
Eeelsker å følge med på dere med-testetøser Jeg tar min siste test i morgen og begynner å telle ned til jeg kan prøve å finne hjertelyden doppleren
Jeg hadde egentlig ikke trengt å ta de siste 9 testene, men hadde bestilt 10 stk som kom etter jeg hadde fått positiv digital, så hvorfor ikke bare bruke de oppUfff, denne runden er jeg helt ille på testing Ga meg tidlig sist. Blir så påvirka her inne Spennende med doppler da!
Når tenker dere å stoppe? :-oJeg hadde egentlig ikke trengt å ta de siste 9 testene, men hadde bestilt 10 stk som kom etter jeg hadde fått positiv digital, så hvorfor ikke bare bruke de opp
Jeg fikk nettopp 15 nye strimler, en clearblue + og en digital i posten så kan jo like gjerne svi av iallfall de to fra clearblue i løpet av de neste dageneNår tenker dere å stoppe? :-o
Jeg tar den siste i morgen så stopper jeg De andre gangene har jeg bare tatt 3-4 tester første 1-2 dagene så har jeg gitt meg med testingen, men denne gangen fikk jeg mange i posten dagen etter jeg testet positiv, så kunne liksågreit bruke de oppNår tenker dere å stoppe? :-o
Hehe okei, jeg tror ikke jeg klarer å stoppe før begge strekene er likeJeg tar den siste i morgen så stopper jeg De andre gangene har jeg bare tatt 3-4 tester første 1-2 dagene så har jeg gitt meg med testingen, men denne gangen fikk jeg mange i posten dagen etter jeg testet positiv, så kunne liksågreit bruke de opp
Når begynner du å lete? Synes å huske vi fant fra uke 10 sistEeelsker å følge med på dere med-testetøser Jeg tar min siste test i morgen og begynner å telle ned til jeg kan prøve å finne hjertelyden doppleren
Har lest om folk som har funnet så tidlig som uke 8, så begynner nok å lete i uke 8/9 Fant i uke 10 eller 11 sist men prøvde ikke før, så spent å se når jeg finner nå!Når begynner du å lete? Synes å huske vi fant fra uke 10 sist
Husk å del teste-bilder her underveis!Hehe okei, jeg tror ikke jeg klarer å stoppe før begge strekene er like
Seff! Det må jeg jo!!Husk å del teste-bilder her underveis!
Jeg hadde egentlig ikke trengt å ta de siste 9 testene, men hadde bestilt 10 stk som kom etter jeg hadde fått positiv digital, så hvorfor ikke bare bruke de opp