Våre tester

Bestilte makesure strimmeltester i dag, bare fordi jeg vil se hvordan de ser ut nå:angelic:
Eeelsker å følge med på dere med-testetøser:hilarious: Jeg tar min siste test i morgen og begynner å telle ned til jeg kan prøve å finne hjertelyden doppleren:love017

Eeelsker å følge med på dere med-testetøser:hilarious: Jeg tar min siste test i morgen og begynner å telle ned til jeg kan prøve å finne hjertelyden doppleren:love017

Ufff, denne runden er jeg helt ille på testing:hilarious: Ga meg tidlig sist. Blir så påvirka her inne :laughing002 Spennende med doppler da!:love017

Jeg tar den siste i morgen så stopper jeg:smiley-ashamed004 De andre gangene har jeg bare tatt 3-4 tester første 1-2 dagene så har jeg gitt meg med testingen, men denne gangen fikk jeg mange i posten dagen etter jeg testet positiv, så kunne liksågreit bruke de opp:hilarious:
Hehe okei, jeg tror ikke jeg klarer å stoppe før begge strekene er like :-p

Kjenner nå når jeg ser andre som går igjennom spontanabort blir jeg ganske nervøs. :-(
Må være helt forferdelig å gå gjennom.
Jeg bare håååååper denne lille spiren min vil bli hele veien. Hadde blitt helt knust visst ikke :-(
Huff… ikke lett når disse tankene dukker opp. Men jeg tok en ettermiddagstest idag bare fordi jeg ble nervøs. Å den så jo fin ut. Å jeg kan uansett ikke bestemme hva som skjer i kroppen min. Så jeg må jo bare nyte det jeg har så lenge jeg har det ❤️ men lettere sagt enn gjort da. :-)

Når begynner du å lete? Synes å huske vi fant fra uke 10 sist
Har lest om folk som har funnet så tidlig som uke 8, så begynner nok å lete i uke 8/9:joyful: Fant i uke 10 eller 11 sist men prøvde ikke før, så spent å se når jeg finner nå!

Jeg hadde egentlig ikke trengt å ta de siste 9 testene, men hadde bestilt 10 stk som kom etter jeg hadde fått positiv digital, så hvorfor ikke bare bruke de opp:hilarious::bag:

Er 5+1 og bestilte intet mindre enn 12 tester. 10 strimmel, 2 digital. Så, jeg syns de 9 testene dine var helt på sin plass :hilarious:

Back
Topp