Våre tester

Da begynte jeg å blø i dag. Kjente at det var like greit egentlig, så får jeg startet på null igjen relativt raskt. Har en tidligere MA bak meg som ikke ble oppdaget før i uke 9, så kunne ikke orke tanken på å gå så lenge igjen. Masse lykke til til deg, krysser fingrene for at du får en fin stigning veldig snart :Heartpink
Å nei, så leit! Ta vare på deg :Heartbigred

Da begynte jeg å blø i dag. Kjente at det var like greit egentlig, så får jeg startet på null igjen relativt raskt. Har en tidligere MA bak meg som ikke ble oppdaget før i uke 9, så kunne ikke orke tanken på å gå så lenge igjen. Masse lykke til til deg, krysser fingrene for at du får en fin stigning veldig snart :Heartpink
Sender deg så mange varme tanker! ❤️

Ja eg husker eg gjorde det en del med mellomste, for det var det eg hadde i hus :)

Fant dette :
Eggløsnings tester kan derfor reagere og vise positivt når man er gravid. Men man skal ikke tolke et positivt resultat fra en eggløsningstest som et sikkert tegn på at man er gravid. Eggløsningstester kan nemlig reagere på flere ulike typer av graviditetshormonet og ikke bare Beta graviditetshormonet.

Så man kan jo ikke være sikker.
Er nemlig det jeg også har i heimen, men har bestilt graviditetstester nå

Takk for svar

Er nemlig det jeg også har i heimen, men har bestilt graviditetstester nå

Takk for svar

Jeg har prøvd endel med det dette gangen, for å sammenligne.
Nederste el-testen er idag, samme med den sterkeste graviditetstesten.
Først idag det egentlig har gjort noe særlig slag på el-testen hos meg:happy:
4126EAF8-A8FF-47F6-9940-1323887FCA03.pngA6851049-CD60-4B21-A485-FEF06E5F3869.jpeg

Jeg har prøvd endel med det dette gangen, for å sammenligne.
Nederste el-testen er idag, samme med den sterkeste graviditetstesten.
Først idag det egentlig har gjort noe særlig slag på el-testen hos meg:happy:
Vis vedlegget 393159Vis vedlegget 393160
Oi se der!! Så gøy gratulerer

Da har jeg et lite håp på el testene mine, krysser fingrene for at hcg testene kommer snart og viser to streker dem også!
:love017

Kjente litt på det samme faktisk. Bedre å bare få ey klart svar og starte med blanke ark. Vi satser på neste pp❤️

Hadde SA 29/10 og tok hcg 31/10 som var 7. Tok test som var negativ og disse testene er fra siste uken. Håper den sitter nå. Klarer ikke å regne ut dpo siden jeg ikke har hatt en syklus mellom og har bare SA å gå ut ifra. Klarer ikke helt å se gleden enda da jeg er redd det skal gå galt denne gangen også.
Snapchat-389407251.jpg

Last edited:
Hadde SA 29/10 og tok hcg 31/10 som var 7. Tok test som var negativ og disse testene er fra siste uken. Håper den sitter nå. Klarer ikke å regne ut dpo siden jeg ikke har hatt en syklus mellom og har bare SA å gå ut ifra. Klarer ikke helt å se gleden enda da jeg er redd det skal gå galt denne gangen også.
Vis vedlegget 393173
Du har fin stigning ser det ut til, sånn uten at jeg vet hvor lang tid det er i mellom testene.
Du er gravid, så jeg sier nå gratulerer og velkommen hit.
Ingen her vet jo noe sikkert. Det er vondt å miste, så forstår at du er avventende.

15 dpo :happy: :happy: :happy:
Endelig føler eg at eg kan glede meg litt ❤️

Vedlegg

• 20B4DC04-F3EC-4E1B-9F37-79265E71ABD9.jpeg
    20B4DC04-F3EC-4E1B-9F37-79265E71ABD9.jpeg
    321,2 KB · Visninger: 95
Her er testene mine, nederst fra idag. Men nå er jeg veldig redd fordi jeg blødde en del friskt blod igår kveld. Det har stoppet opp igjen, bare litt brunt utflod under natten, men det kan jo gå begge veier nå... :sorry:

Vis vedlegget 393191Krysser fingrene for at det går bra . Veldig fine tester da ❤️

Her er testene mine, nederst fra idag. Men nå er jeg veldig redd fordi jeg blødde en del friskt blod igår kveld. Det har stoppet opp igjen, bare litt brunt utflod under natten, men det kan jo gå begge veier nå... :sorry:

Vis vedlegget 393191
Du har jo SÅ fine tester! Blod er bare fælt i vår situasjon og det får en til å bli SÅ bekymret! Håper det bare er noe forbigående. Har sett flere i de andre gruppene før oss som har hatt små uskyldige blødninger.
Håper vi får lov til å bli her….

Du har jo SÅ fine tester! Blod er bare fælt i vår situasjon og det får en til å bli SÅ bekymret! Håper det bare er noe forbigående. Har sett flere i de andre gruppene før oss som har hatt små uskyldige blødninger.
Håper vi får lov til å bli her….
Enig her! Mange som opplever blod uten at det betyr at noe er galt. Du har så fine tester, så her ser det ut som kroppen spiller på lag. Krysser fingrene for at vi alle kommer i mål i August!

Back
Topp