Våre tester

Ny test i dag. Synes bare det e så rart at den ikkje blir sterkere.
Jeg drikker så mye brus (pepsi max) på kveldene så min morgenurin er alltid utvannet. Jeg skal derfir teste ved lunsj og håper jeg får mer stigning. Men ser stigning hos deg også, selv om den fortsatt er svak. Egget kan feste seg opptil 7 dager etter befruktning, så kan jo krysse fingrene og håpe det er det vi begge opplever og at derfor er hcg nivået lavt i starten

Jeg drikker så mye brus (pepsi max) på kveldene så min morgenurin er alltid utvannet. Jeg skal derfir teste ved lunsj og håper jeg får mer stigning. Men ser stigning hos deg også, selv om den fortsatt er svak. Egget kan feste seg opptil 7 dager etter befruktning, så kan jo krysse fingrene og håpe det er det vi begge opplever og at derfor er hcg nivået lavt i starten
Ja vi får håpe det. Kjøpe noen andre tester i dag.

Endelig ein som er sterkere. Fremdeles redd for disse murringene. Gleder meg til mandag og eg kan ta blodprøve.

Vedlegg

• B7123E1C-7BF8-43FA-BCCA-B795CAEB4645.jpeg
    B7123E1C-7BF8-43FA-BCCA-B795CAEB4645.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 53
Her går det nok ikke veien… 14DPO idag og fortsatt veldig svake streker. Syns ikke de øker noe særlig… Og selv om jeg tydeligvis hadde nok HCG til å slå ut på digital for et par dager siden, burde jo testene absolutt blitt tydeligere. Prøvd andre tester også, men like svake. Aldri opplevd kjemisk før, bare 2x ma, og da ordner jo ikke kroppen opp.. Jeg har superømme bryster fortsatt og murringer i livmoren, men antar man kan ha slike gravidsymptomer selv om det blir en kjemisk/tidlig sa?

Her går det nok ikke veien… 14DPO idag og fortsatt veldig svake streker. Syns ikke de øker noe særlig… Og selv om jeg tydeligvis hadde nok HCG til å slå ut på digital for et par dager siden, burde jo testene absolutt blitt tydeligere. Prøvd andre tester også, men like svake. Aldri opplevd kjemisk før, bare 2x ma, og da ordner jo ikke kroppen opp.. Jeg har superømme bryster fortsatt og murringer i livmoren, men antar man kan ha slike gravidsymptomer selv om det blir en kjemisk/tidlig sa?
Jeg blir sprø av disse testene altså. Tror jeg er i samme situasjon.. mine tester har ikke steget siden tirsdag og alle har samme styrke som denne.. 16 DPO i dag. Krysser fingrene for deg :Heartpink 55D63CE1-05DC-4EA2-819F-49C4DF7239A1.jpeg

Dette er så trist.
Jeg hadde kjemisk i august og jeg syns dette var veldig sårt og vondt. Det var så rart, for jeg hadde fler gravidsymptomer da enn nå og positiv CB digital 1-2 frem til dagen før jeg begynte å blø. Skjønte at slaget var tapt da. Fikk bare en kraftig mens.

Det er lett å si at det er « bare å prøve igjen» , jeg vil heller si , ikke gi opp.

Vegen mot å gi liv kan være kranglete og vond, men det er som regel verdt det til slutt.
Sender en trøsteklem :Heartbigred

Eg trur vi bare må ta dagene med hjelp. Eg orker ikkje å holde på sånn, så tar turen til lege og tar blodprøve. Trur du berre må gjere det samme ❤️

Sier meg fornøyd med stigningen :Heartred nå er jeg fri for vanlig tester, kun en digital igjen:wideyed:
Har ikke helt bestemt meg for når den skal tas

Vedlegg

• 9F070260-A4AF-429F-8941-E99B0E794E31.jpeg
    9F070260-A4AF-429F-8941-E99B0E794E31.jpeg
    404,4 KB · Visninger: 74
Sier meg fornøyd med stigningen :Heartred nå er jeg fri for vanlig tester, kun en digital igjen:wideyed:
Har ikke helt bestemt meg for når den skal tas
Kjempe fin stigning ❤️ 4+3 er vel greit :)

Back
Topp