Våre tester

Ja, det ser lovende ut og jeg har for første gang en god merkelig følelse også.
Fikk time hos gyn 2 Jan så håper jeg får litt mer svar da.
Skjønner så godt hva du mener med å ha en god følelse. Dette er 3 gang jeg er gravid i år, 4 totalt (1 Sa og 2 MA) og har aldri hatt den roen og godfølelsen som jeg har nå. Satser på at det er et godt tegn for oss begge! :)
 
Skjønner så godt hva du mener med å ha en god følelse. Dette er 3 gang jeg er gravid i år, 4 totalt (1 Sa og 2 MA) og har aldri hatt den roen og godfølelsen som jeg har nå. Satser på at det er et godt tegn for oss begge! :)
Oj, har du også ❤️❤️
For en deilig følelse:smiley-bounce016

Jeg har ei fra jeg gikk gravid for 10 år siden, resten har jeg mistet og det har blitt noen.
Dette fortjener vi!
 
Klarte ikke å dy meg, så kjøpte en sånn i sta. Var sååå spent og nervøs mens jeg ventet på resultatet for var litt redd for at dette ikke gikk veien (fordi jeg er dum og ikke klarer å tro på at jeg er gravid). Men dere, jeg er GRAVIIIID og den viste 3+. Så det går fremover :Heartred :Heartred Nå skal jeg pakke til jul for vi reiser til svigers i morgen og jeg gleder meg til ungene legger seg i morgen kveld for da skal vi fortelle svigers at de får enda et barnebarn :) Nå skal jeg nyte juleferien og alle dagene framover. Dette er antageligvis mitt siste svangerskap, og jeg skal nyte det og sette pris på det hver eneste dag:love7
 

Vedlegg

  • B53D5E09-B6A7-4F2F-89F8-DD44AD28FEA7.jpeg
    B53D5E09-B6A7-4F2F-89F8-DD44AD28FEA7.jpeg
    861,2 KB · Visninger: 26
Back
Topp