Skal teste igjen på fredag, 5+0. Håper på 3+ da! Hvor langt er du i dag?Tipper den er to dager om å gjøre, mine tester så slike ut for tre dager siden og i dag fikk jeg 3+ før tiden hadde gått ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal teste igjen på fredag, 5+0. Håper på 3+ da! Hvor langt er du i dag?Tipper den er to dager om å gjøre, mine tester så slike ut for tre dager siden og i dag fikk jeg 3+ før tiden hadde gått ut.
Ja, gjør det. Spennende!Skal teste igjen på fredag, 5+0. Håper på 3+ da! Hvor langt er du i dag?
Huff, det skjønner jeg da! Ser jo lovende ut Krysser fingrene!Ja, gjør det. Spennende!
Jeg er 5+3 i dag, har blødd siden 13 desember derfor synes jeg det var så vanvittig deilig å se at det stiger.
Kanskje, kanskje det er håp
Ja, det ser lovende ut og jeg har for første gang en god merkelig følelse også.Huff, det skjønner jeg da! Ser jo lovende ut Krysser fingrene!
Skjønner så godt hva du mener med å ha en god følelse. Dette er 3 gang jeg er gravid i år, 4 totalt (1 Sa og 2 MA) og har aldri hatt den roen og godfølelsen som jeg har nå. Satser på at det er et godt tegn for oss begge!Ja, det ser lovende ut og jeg har for første gang en god merkelig følelse også.
Fikk time hos gyn 2 Jan så håper jeg får litt mer svar da.
Oj, har du ogsåSkjønner så godt hva du mener med å ha en god følelse. Dette er 3 gang jeg er gravid i år, 4 totalt (1 Sa og 2 MA) og har aldri hatt den roen og godfølelsen som jeg har nå. Satser på at det er et godt tegn for oss begge!
5+3 skulle ikke teste mer men har noen tester liggende i skuffa som bare skriker etter megDeilig syn! Hvor langt er du nå?