See der ja! Stor forskjell!!
Her er mine: 1-2 2-3 2-3 2-3 3+
Syns faktisk den siste der er sterkere enn min 2-3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er mine: 1-2 2-3 2-3 2-3 3+
Syns faktisk den siste der er sterkere enn min 2-3
Ja det syns jeg og!! Sitter sikkert en liten ondskapsfull gnom inni hver test og bare «tja, vi setter 1-2, mohahaha!!» derfor de er så dyre! Gnomer koster penger, spesielt ondskapsfulle! Men man kjøper jo fler tester, så super markedsføringTusen takk for at du er så snill å deler dine bilder med meg, kjære du Ser jo ut som jeg absolutt skulle fått 2-3 på den siste testen der, så jeg vetta sørem jeg
Ja det syns jeg og!! Sitter sikkert en liten ondskapsfull gnom inni hver test og bare «tja, vi setter 1-2, mohahaha!!» derfor de er så dyre! Gnomer koster penger, spesielt ondskapsfulle! Men man kjøper jo fler tester, så super markedsføring
Nei dei ser veldig bra utEr dagens test for svak for 4+5? Mulig at det var forsinket eggløsning da
Er dagens test for svak for 4+5? Mulig at det var forsinket eggløsning da
Se der ja! Endelig en snill-gnom
Se der ja! Endelig en snill-gnom
Do it! For scienceVurderer å ta ut stripsene for å se inni
Do it! For science
Veldig lik min, bare bittelitt sterkere Jeg er 4+3 i dag. Virker lovende detteDagens test 4+5 syns tiden går fort !
Se der ja! Var jo en liten økning, men helt sykt at de første ikke slo ut på 2-3 altså
Mhm, synes det er rart selv også, men tenker neste test ryker om ei uke, så får vi seSe der ja! Var jo en liten økning, men helt sykt at de første ikke slo ut på 2-3 altså