See der ja! Stor forskjell!!
Her er mine: 1-2 2-3 2-3 2-3 3+
Syns faktisk den siste der er sterkere enn min 2-3

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Her er mine: 1-2 2-3 2-3 2-3 3+
Syns faktisk den siste der er sterkere enn min 2-3![]()
Ser jo ut som jeg absolutt skulle fått 2-3 på den siste testen der, så jeg vetta sørem jeg

Ja det syns jeg og!! Sitter sikkert en liten ondskapsfull gnom inni hver test og bare «tja, vi setter 1-2, mohahaha!!» derfor de er så dyre! Gnomer koster penger, spesielt ondskapsfulle! Men man kjøper jo fler tester, så super markedsføringTusen takk for at du er så snill å deler dine bilder med meg, kjære duSer jo ut som jeg absolutt skulle fått 2-3 på den siste testen der, så jeg vetta sørem jeg
![]()

Ja det syns jeg og!! Sitter sikkert en liten ondskapsfull gnom inni hver test og bare «tja, vi setter 1-2, mohahaha!!» derfor de er så dyre! Gnomer koster penger, spesielt ondskapsfulle! Men man kjøper jo fler tester, så super markedsføring![]()
De tjener inn fete penger for CB- for man fortsetter jo helt til man får 3+
Nei dei ser veldig bra utEr dagens test for svak for 4+5? Mulig at det var forsinket eggløsning da

Er dagens test for svak for 4+5? Mulig at det var forsinket eggløsning da
Se der ja! Endelig en snill-gnom

Se der ja! Endelig en snill-gnom![]()
![]()
![]()

Do it! For scienceVurderer å ta ut stripsene for å se inni![]()

Veldig lik min, bare bittelitt sterkere Jeg er 4+3 i dag. Virker lovende detteDagens test 4+5syns tiden går fort !
Se der ja! Var jo en liten økning, men helt sykt at de første ikke slo ut på 2-3 altså

Mhm, synes det er rart selv også, menSe der ja! Var jo en liten økning, men helt sykt at de første ikke slo ut på 2-3 altså![]()
tenker neste test ryker om ei uke, så får vi se