Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden legen flytta meg en uke bak fra 7+0 til 6+0 betyr det at jeg fikk 3+ på digital 5+1 da?![]()
El var 13 novVet du når el var?de vokser litt i rykk og napp og 1 mm kan endre ganske mye, såkan fort være du blir flyttet frem neste gang
Men er fult mulig å få 3+ 5+1, fått det 4+5 og 4+4 tidligere selv![]()
Hmm. Ville tenkt at du er 6+5 om el var 13. novemberEl var 13 novhar tempet så den er sikker
![]()
Denne ser ut som om den er rett før, så ja, vent et par dager så har du nok 3+4+2
Vente et par dager før jeg tar med ukesindikator? Da burde den vel vise 3+ ?
Mulig hjernen min har sluttet å fungere, men hvordan regner du det ut?Hmm. Ville tenkt at du er 6+5 om el var 13. novemberHadde nok forholdt meg til dette fram til neste ultralyd i og med at du vet når eggløsning var pga temping.
Mulig hjernen min har sluttet å fungere, men hvordan regner du det ut?![]()
![]()
Brukte terminkalkulatoren fra babyverden som du fikk linket over herMulig hjernen min har sluttet å fungere, men hvordan regner du det ut?![]()
![]()
Synes testene ser fine ut jeg. De er ofte ganske svake de strimmel testene synes jeg.Litt redd for at dette er svake streker, hva tenker dere? Skulle hatt mensen i går.
Så fine tester!Tok disse nå4+3 i dag. Nå kommer jeg ikke til å teste noe særlig mer framover, bortsett fra en gang i blant.
Alt ligger i Guds hender![]()
Sniker littMulig hjernen min har sluttet å fungere, men hvordan regner du det ut?![]()
![]()