Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker, veldig fin stigningHva tenker dere om stigningen her? 13 dpo (siste testen) er fra i dag.

Takk! Håper dette blir en terminspireTenker, veldig fin stigning![]()

Så herlig! Da må du jo ha mye hcg? Kanskje tvillinger?I dag er dagen her, har endelig etter mye om&men fått 3+ på clearblue digital, aldri kommet så langt!
Er 4+4 eller 19dpo i dag, for en fantastisk følelse
Vis vedlegget 394518
Det hadde vært kjempe gøy om det blir tvillinger, men har ikke så mange av de i familienSå herlig! Da må du jo ha mye hcg? Kanskje tvillinger?
Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+3 til sammenligning bare![]()

Jeg målte hcg i går, og den var temmelig gjennomsnittlig, så jeg tror på én for min del.Det hadde vært kjempe gøy om det blir tvillinger, men har ikke så mange av de i familienkanskje tvilling boom? @HildeFraNordSør
![]()
Jeg så helt feil, tenkte din også var 3+Jeg målte hcg i går, og den var temmelig gjennomsnittlig, så jeg tror på én for min del.Men ja, siden du har 3+ og jeg 2-3 når vi har kommet like langt, så kanskje det blir det for din del? Blir spennende å se!
Når tenker du første UL blir?
jeg tar sjansen på tul i neste uke, 5+3...må bare, sånn i tilfelle... mitt hode krisemaximerer alt, og nå lurer jeg på om høy hcg er galt....
så "trygger" megselv hele tiden, alle små ting som gir meg ro griper jeg etterHar gjort mye "reasearch", når teststeken en lik eller sterkere kommer 3+Mine i dagtenkte å prøve på en test med ukesindikator når jeg er 5+1 og håpe at jeg får 3+ da
![]()
fikk det i forrige svangerskap da jeg testet 5+1 i hvert fall
![]()

Jeg har aldri hørt at høy hcg er negativt, så jeg har trua!Jeg så helt feil, tenkte din også var 3+jeg tar sjansen på tul i neste uke, 5+3...må bare, sånn i tilfelle... mitt hode krisemaximerer alt, og nå lurer jeg på om høy hcg er galt....
så "trygger" megselv hele tiden, alle små ting som gir meg ro griper jeg etter
![]()
Så gøy!! Da skal jeg ta en test når teststreken er litt sterkere enn kontrollstrekenHar gjort mye "reasearch", når teststeken en lik eller sterkere kommer 3+![]()