Våre tester

Det hadde vært kjempe gøy om det blir tvillinger, men har ikke så mange av de i familien :) kanskje tvilling boom? @HildeFraNordSør:hilarious:
Jeg målte hcg i går, og den var temmelig gjennomsnittlig, så jeg tror på én for min del. :) Men ja, siden du har 3+ og jeg 2-3 når vi har kommet like langt, så kanskje det blir det for din del? Blir spennende å se! :) Når tenker du første UL blir?

• Liker
Reactions: Ma3
Mine i dag :D tenkte å prøve på en test med ukesindikator når jeg er 5+1 og håpe at jeg får 3+ da :smiley-angelic001 :Heartred fikk det i forrige svangerskap da jeg testet 5+1 i hvert fall :)

Vedlegg

• 6EE5C19E-DCB9-4AEF-87B0-1CDA787A1A5F.jpeg
    6EE5C19E-DCB9-4AEF-87B0-1CDA787A1A5F.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 38
  • 49DA2CCA-E4A4-4C55-BAFD-61413BD2BCA3.jpeg
    49DA2CCA-E4A4-4C55-BAFD-61413BD2BCA3.jpeg
    215,1 KB · Visninger: 38
Jeg målte hcg i går, og den var temmelig gjennomsnittlig, så jeg tror på én for min del. :) Men ja, siden du har 3+ og jeg 2-3 når vi har kommet like langt, så kanskje det blir det for din del? Blir spennende å se! :) Når tenker du første UL blir?
Jeg så helt feil, tenkte din også var 3+ :hilarious: jeg tar sjansen på tul i neste uke, 5+3...må bare, sånn i tilfelle... mitt hode krisemaximerer alt, og nå lurer jeg på om høy hcg er galt....:inpain: så "trygger" megselv hele tiden, alle små ting som gir meg ro griper jeg etter:)

Jeg så helt feil, tenkte din også var 3+ :hilarious: jeg tar sjansen på tul i neste uke, 5+3...må bare, sånn i tilfelle... mitt hode krisemaximerer alt, og nå lurer jeg på om høy hcg er galt....:inpain: så "trygger" megselv hele tiden, alle små ting som gir meg ro griper jeg etter:)
Jeg har aldri hørt at høy hcg er negativt, så jeg har trua! :)

• Elsker
Reactions: Ma3
Back
Topp