Våre tester

Sniker litt ;)
Har holdt en stund på med IVF, og der regner de befruktning/EL-dag (same same) som 2+0. Så kan du regne etter det :)
14 dpo blir derfor alltid 4+0 (så noen kommenterte på det over her). Eller bruke bv-kalkulatoren, men da vet du hvertfall hva som legges til grunn :)
For de med lange, korte eller ustabile sykluser kan dette være bedre, og mer riktige regnemåter enn mens :) kan fort skille både en uke og to.
Takk for utfyllende forklaring! Da skjønner jeg! Hadde el sent denne gang så da «fikk» jeg litt ekstra dager når jeg regnet første dag i siste mens :) så hvis jeg hadde el den 13nov er jeg da egentlig 6+6 idag da? :) eller skal jeg legge på en dag etter FF satt kryss? Så er da 6+5?

17dpo eller 4+3
Fortsatt kun 1-2 på den digitale :bag: Testet med digital på begge og fortsatt 1-2.. æsj altså. Og sååå kvalm idag. Har hatt hyperemesis med alle..
20221218_092107.jpg

20221218_105013.jpg

Screenshot_20221218_100736_FF App.jpg

Vet ikke helt om jeg tror deg, haha! Du er alt for lik undertegnete :hilarious: :hilarious: :hilarious: Uansett er jeg HELT sikker du vil se fargeforskjell der:D
Haha, det er faktisk ikke BS engang, har ikke gjort det :joyful: :D nå er jeg tom for tester, så får kjøpe flere imorgen. Så får vi se

Vet ikke helt om jeg tror deg, haha! Du er alt for lik undertegnete :hilarious: :hilarious: :hilarious: Uansett er jeg HELT sikker du vil se fargeforskjell der:D

Du, nå gjorde jeg det :p
Her ser du:

20221218_194753.jpg

Back
Topp