Våre tester

Vis vedlegget 394975
De to nederste er fra i går, den andre er dagens! Jeg fikk 3+ på den digitale på fredag! Er dette maks farge man får på de liksom? Skjønner ikke hvorfor jeg vil meg selv så vondt å teste etter 3+ ! Bare bekymring om strekene er sterk nok etter det heldigvis TUL på torsdag :laughing025
Dette er min fra i går da jeg var 4+5. syns det er mørkere enn din, så det går absolutt an. Men det er jo forskjellig fra batch til batch. Men ja, det er lite vits i å bekymre deg, og godt å høre at su skal på tul på torsdag. Det vil nok hjelpe på bekymringene. Hvor langt på vei er du?

Vedlegg

• 03087C3E-B28C-4CC8-8B72-2BC716A9B7C3.jpeg
    03087C3E-B28C-4CC8-8B72-2BC716A9B7C3.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 87
Dette er min fra i går da jeg var 4+5. syns det er mørkere enn din, så det går absolutt an. Men det er jo forskjellig fra batch til batch. Men ja, det er lite vits i å bekymre deg, og godt å høre at su skal på tul på torsdag. Det vil nok hjelpe på bekymringene. Hvor langt på vei er du?
Ja den var jo mye mørkere :oops: Jeg er 5+6 :0

Ja den var jo mye mørkere :oops: Jeg er 5+6 :0
Trenger ikke bety noen ting. Noen bare produserer mer hcg enn andre og noen tester har mer fargestoff enn andre.

Jeg har produsert så mye hcg at fastlegene mine har trodd jeg har vært gravid med tvillinger begge de to andre gangene. Var bare en hver gang. Samme hadde sikkert skjedd nå :p

Trenger ikke bety noen ting. Noen bare produserer mer hcg enn andre og noen tester har mer fargestoff enn andre.

Jeg har produsert så mye hcg at fastlegene mine har trodd jeg har vært gravid med tvillinger begge de to andre gangene. Var bare en hver gang. Samme hadde sikkert skjedd nå :p
Aha ok:) var på hcg måling i forrige uke og da var i allefall stigningen fin:) så prøver å slå meg til ro med det frem til torsdag:)

4+6 eller 20dpo
Nå gidder jeg ikke teste mer. Tror ikke den streken kan bli noe mørkere :p Den dukket opp og ble kjempesterk ca 10 sekunder etter at det rosa gikk over testen :Heartred Så nå er det bare å vente på ultralyd på nyåret en gang :)

Vedlegg

• 255D2DA8-3B15-4688-B425-E5F7BA99FBE0.jpeg
    255D2DA8-3B15-4688-B425-E5F7BA99FBE0.jpeg
    1 MB · Visninger: 68

Tok en ny test nå :woot: Den blir vell neppe sterkere :laughing0256FCC297C-4AEB-4352-A4CD-9197AEF98F52.jpeg

Back
Topp