Våre tester

Testen fra i natt og i dag er ganske like. Ser ikkje ut som eg har hatt nåke stigning dei siste dagene. :crybaby2 Irriterer meg mest at den digitale viste gravid :confused005 Kvalme og masse murringer. Blir nok sa denne gangen og.
Huff, det er ikke greit…., men hvilken dpo er du på nå da?
Jeg fikk positiv CB digital sist 1-2 i august også med kjemisk. Gi det noen dager til, jeg har sett at det tok seg opp hos ei her inne hvor det gikk bra!
Sender en trøsteklem uansett, det er ikke greit….
 
Testen fra i natt og i dag er ganske like. Ser ikkje ut som eg har hatt nåke stigning dei siste dagene. :crybaby2 Irriterer meg mest at den digitale viste gravid :confused005 Kvalme og masse murringer. Blir nok sa denne gangen og.
Be om blodprøver, så du kan sjekke hcgstigning. Ikke greit å bære på denne bekymringen, det unner jeg deg ikke ❤️
 
Huff, det er ikke greit…., men hvilken dpo er du på nå da?
Jeg fikk positiv CB digital sist 1-2 i august også med kjemisk. Gi det noen dager til, jeg har sett at det tok seg opp hos ei her inne hvor det gikk bra!
Sender en trøsteklem uansett, det er ikke greit….
Ja får gje det nåken dager til. Er 12dpo. Men hjelper ikkje med disse smertene.
 
Be om blodprøver, så du kan sjekke hcgstigning. Ikke greit å bære på denne bekymringen, det unner jeg deg ikke ❤️
Ja får vente til mandag og gå til legen. Ja dette e forferdelig.
 
Ja får vente til mandag og gå til legen. Ja dette e forferdelig.
Gjør det! Det er mange som produserer hcg forskjellig, så dette er vanskelig å følge opp uten hjelp. Håper du klarer å slappe av litt i helga og får den hjelpen du fortjener på mandag. Vi er her for deg og heier!
 
Her er mine @Sprudledamo, tatt på ulike tidspunkt på døgnet.
Øverste er 8dpo og jeg kan såvidt skimte noe.
Nederste er tatt nå, 12 dpo. Føler ikke det er all verdens med stigning, men det produseres i rykk og napp. Samtidig er det veldig tidlig og testene er dritt :facepalm: Heier på deg og spira:love7
 

Vedlegg

  • 3636094A-D1EE-4CC5-94EB-52452F2E0FF6.jpeg
    3636094A-D1EE-4CC5-94EB-52452F2E0FF6.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 92
Her er mine @Sprudledamo, tatt på ulike tidspunkt på døgnet.
Øverste er 8dpo og jeg kan såvidt skimte noe.
Nederste er tatt nå, 12 dpo. Føler ikke det er all verdens med stigning, men det produseres i rykk og napp. Samtidig er det veldig tidlig og testene er dritt :facepalm: Heier på deg og spira:love7

Takk ❤️ Håper på det beste.
 
Det er noen som ikke får positiv test før 12dpo. Håper du får tatt blodprøver og får fine tall! Det er ikke noe greit å gå og bekymre seg, det tar på! Ta vare på deg selv :Heartred
Takk ❤️ Ja den bekymringen er nåke drit. Reiste heim fra jobb i dag og heim til kjæresten som varter meg opp.
 
Takk ❤️ Ja den bekymringen er nåke drit. Reiste heim fra jobb i dag og heim til kjæresten som varter meg opp.
Så heldig du er. Min ofret meg knapt en tanke da jeg hadde kjemisk. Han tenkte vel det ikke gjorde noe siden jeg bare hadde positive tester litt over en uke. Da var det ikke så farlig… Det er nok en del menn som ikke skjønner at det er vondt selv om det er tidlig. Det er jo knuste drømmer.
Godt å lese om menn som gir trøst og tilbyr omtanke.
Så er du heldigvis ikke der at det er over enda. Det kan jo godt hende det går bra!
 
Så heldig du er. Min ofret meg knapt en tanke da jeg hadde kjemisk. Han tenkte vel det ikke gjorde noe siden jeg bare hadde positive tester litt over en uke. Da var det ikke så farlig… Det er nok en del menn som ikke skjønner at det er vondt selv om det er tidlig. Det er jo knuste drømmer.
Godt å lese om menn som gir trøst og tilbyr omtanke.
Så er du heldigvis ikke der at det er over enda. Det kan jo godt hende det går bra!
Ja vi har prøvd en stund nå og vært gravid ganske mange ganger. Ikkje alltid eg har orket å teste pga kjemisk abort har skjedd før. Drømmene Hannes blir like knust som mine, visst ikkje meir. Forferdelig at det skal være sånn. Men håpet er der fremdeles ❤️
 
Min 5.gang som gravid, 2 fullgåtte svangerskap og 2x MA.. Denne gangen syns jeg testene er veldig svake og med veldig lite stigning. Aldri opplevd dette de tidligere gangene. I følge digitale el tester var jeg på max 08.-09.11, men temping viste ikke el før 12. Jeg har ikke selv opplevd SA eller kjemisk, men bør jeg bekymre meg? Har fått gravid 1-2 på digital igår. Vet vi produserer ulikt hcg, men disse er så svake.

Har både masse murringer og superømme pupper, men ja, tør ikke håpe ennå…
 

Vedlegg

  • F6F178D6-6558-4CF0-AE25-109BE51E00B3.jpeg
    F6F178D6-6558-4CF0-AE25-109BE51E00B3.jpeg
    1 MB · Visninger: 115
Last edited:
Min 5.gang som gravid, 2 fullgåtte svangerskap og 2x MA.. Denne gangen syns jeg testene er veldig svake og med veldig lite stigning. Aldri opplevd dette de tidligere gangene. I følge digitale el tester var jeg på max 08.-09.11, men temping viste ikke el før 12. Jeg har ikke selv opplevd SA eller kjemisk, men bør jeg bekymre meg? Har fått gravid 1-2 på digital igår. Vet vi produserer ulikt hcg, men disse er så svake.

Har både masse murringer og superømme pupper, men ja, tør ikke håpe ennå…
Ganske like mine ser eg. Vi får bare krysse alt som krysses kan for at dette går fint ❤️
 
Ny test i dag. Synes bare det e så rart at den ikkje blir sterkere.
 

Vedlegg

  • CFEBA2EB-2286-4C73-9B37-43AF42E85D47.jpeg
    CFEBA2EB-2286-4C73-9B37-43AF42E85D47.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 59
Ny test i dag. Synes bare det e så rart at den ikkje blir sterkere.
Jeg syns den nederste er sterkere! Bruk premom sin el test stigning så ser du :D her er mine ;-) det er ulike tester og ulike tidspunkt :) det kan vel ta opptil 48t for å få en stigning, så se på annenhver når du sammenligner :Heartred
 

Vedlegg

  • 4DB1BC1C-D1E0-4F92-9294-0D189DB64699.png
    4DB1BC1C-D1E0-4F92-9294-0D189DB64699.png
    2,4 MB · Visninger: 77
Back
Topp