Våre tester

Klarte ikke dy meg! Ny digital tatt 4+4.
her er også sammenligning mellom 1-2 (nederst) og 2-3 :)

Vedlegg

• 9F6D62E4-CE27-47B9-A98A-E4DB7592B6DA.jpeg
    9F6D62E4-CE27-47B9-A98A-E4DB7592B6DA.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 108
  • A5720E95-BBD9-482E-A446-6896396EEB0E.jpeg
    A5720E95-BBD9-482E-A446-6896396EEB0E.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 108
4+4 men fortsatt 1-2….. Ser slik ut inni. Lurer på om det stopper her da eller om det er andre som har fått 2-3 senere enn 4+4 når de jakter på 2-3…

5433A593-EF4E-492F-A8DC-6A20EAB189E3.jpeg

4+4 men fortsatt 1-2….. Ser slik ut inni. Lurer på om det stopper her da eller om det er andre som har fått 2-3 senere enn 4+4 når de jakter på 2-3…

Vis vedlegget 393217
Nei vent no ett par dager og ta ny. Hvor lenge siden er det du tok den som sto 1-2 ??

Mens jeg venter på å ta en digital: 5+0 ❤️

Må ærlig innrømme at jeg aldri blir lei av å se de to strekene dukke opp!
Helt enig! Tror jeg fortsatt er litt i vantro, og tester fortsatt daglig for å se de to strekene. Nesten litt euforisk følelse av å se på testene :hilarious:

4+4 og fortsatt 1-2 på digital….Fant en BP strimmel gjemt i skuffen og fikk den nederste i kveld…. Ikke fornøyd med stigningen…men hva tror dere. Gjerne ærlige svar…Nervøs..

7D160BA9-8587-43B9-AC24-67F355062F2C.jpeg

4+4 og fortsatt 1-2 på digital….Fant en BP strimmel gjemt i skuffen og fikk den nederste i kveld…. Ikke fornøyd med stigningen…men hva tror dere. Gjerne ærlige svar…Nervøs..

Vis vedlegget 393262
Den nederste streken har ikke blitt svakere, synes den er litt sterkere enn den forrige også. Jeg tenker det beste for din del må være å ta blodprøver, så du får det litt mer svart på hvitt. Forhåpentligvis vil de gi deg en mindre bekymring. Unner deg ikke å være nervøs ❤️

Den nederste streken har ikke blitt svakere, synes den er litt sterkere enn den forrige også. Jeg tenker det beste for din del må være å ta blodprøver, så du får det litt mer svart på hvitt. Forhåpentligvis

Vis vedlegget 393262

Vis vedlegget 393262
Den nederste streken har ikke blitt svakere, synes den er litt sterkere enn den forrige også. Jeg tenker det beste for din del må være å ta blodprøver, så du får det litt mer svart på hvitt. Forhåpentligvis vil de gi deg en mindre bekymring. Unner deg ikke å være nervøs ❤️
Enig i at den siste er litt sterkere enn den før. Jeg ville bedt om blodprøve hos legen for å finne ut av det. Ikke noe godt å være nervøs! Krysser fingerene for at alt er bra :Heartred

Enig i at den siste er litt sterkere enn den før. Jeg ville bedt om blodprøve hos legen for å finne ut av det. Ikke noe godt å være nervøs! Krysser fingerene for at alt er bra :Heartred
Jeg skal teste noen dager til. Dersom det ikke tar seg opp eller synker, drar jeg til legen ja.

Vis vedlegget 393262
Den er litt sterkere ja :-)
Har hørt at egget kan gå i «dvale» slik at hcg stiger saktere en liten periode (opptil 14 dager mener jeg å ha lest). Men anbefaler deg å få målt hos lege og evt ta en ul om noen uker for å sjekke ❤️ det er ennå tidlig og de digitale ukesindikatorene kan være heeeelt på bærtur!

Back
Topp