Våre tester

Svakere test idag :sorry: :sorry: :sorry:Nest nederste testen er idag, 20 dpo på morgenurin. Men 2 timer tidligere enn vanlig da jeg måtte tisse. Nederste tok jeg på andre urin. Jeg hadde bare den ene friske blødningen søndag kveld og så stoppet det opp, så jeg trodde ikke det var nok for en abort... Siden dess har jeg bare hatt litt rosa spotting som jeg har hatt hele veien, trodde det var pga lutinus. Er alt håp ute? Jeg skal prøve å få målt hcg idag og torsdag.

IMG_20221129_072153_edit_618289075799404.jpg

Svakere test idag :sorry: :sorry: :sorry:Nest nederste testen er idag, 20 dpo på morgenurin. Men 2 timer tidligere enn vanlig da jeg måtte tisse. Nederste tok jeg på andre urin. Jeg hadde bare den ene friske blødningen søndag kveld og så stoppet det opp, så jeg trodde ikke det var nok for en abort... Siden dess har jeg bare hatt litt rosa spotting som jeg har hatt hele veien, trodde det var pga lutinus. Er alt håp ute? Jeg skal prøve å få målt hcg idag og torsdag.

Vis vedlegget 393295
Synes ikke testen din er tydelig svakere :) har lest at testene kan ha ulik mengde farge som gjør at det kan være vanskelig å fange opp de små endringene. Kan ikke snakke for andre, men når jeg opplevde SA så var mengden blod betydelig. Jeg tror ikke en liten mengde som du beskriver nødvendigvis er et dårlig tegn. Ta kontakt med legen din og få blodprøver så du slipper å bekymre deg unødvendig mye (bekymre oss gjør vi uansett) ❤️

Vis vedlegget 393295
Mål hcg, eg hadde bedre streker på urinen på dagen.

Ny digital 4+4 :smiley-bounce022 :happy::joyful:

Vedlegg

• BF5AB637-114C-458D-8024-EB26690DC75F.jpeg
    BF5AB637-114C-458D-8024-EB26690DC75F.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 67

Vis vedlegget 393295
Ja, mål hcg! Jeg føler sånn med deg. Skjønner at du er bekymret nå, selv om jeg er enig med over her: Det kan være forskjell på testene , men også urinkonsentrasjonen.

Håper veldig for deg, og for meg!

Ja, mål hcg! Jeg føler sånn med deg. Skjønner at du er bekymret nå, selv om jeg er enig med over her: Det kan være forskjell på testene , men også urinkonsentrasjonen.

Håper veldig for deg, og for meg!
Håper for deg også ❤️ Det tok fem timer innen jeg endelig fikk rekvisisjon :rolleyes: Men nå er jeg på vei for å ta blodprøve.

Fortsatt 1-2 i ettermiddag….Syns ikke den er svakere, men usikker på om den er noe sterkere… Får prøve igjen i morgen…. Håper på 2-3….Blir tullete…

EE6D9B89-195F-4553-BD78-08033392744A.jpeg

Jeg er 4+6 og ikke 2-3 på digital, men testene mine har så langt fortsatt blitt sterkere. Likevel kjenner jeg at jeg er litt oppgitt… Så mulig jeg tar en liten pause herfra til jeg får. 2-3 eller fått målt hcg hos lege…

Dette tar litt på…
Huff, skjønner bekymringene.
Håper du får målt hos legen og får litt ro i magen. Det er kanskje litt mer pålitelig enn hjemmetestene. Lykke til :Heartred

Jeg er 4+6 og ikke 2-3 på digital, men testene mine har så langt fortsatt blitt sterkere. Likevel kjenner jeg at jeg er litt oppgitt… Så mulig jeg tar en liten pause herfra til jeg får. 2-3 eller fått målt hcg hos lege…

Dette tar litt på…
Uff, så kjipt! Skjønner at det tar på. Ta vare på deg selv! Håper du får sjekket opp snart!

Back
Topp