Våre tester

Dagens,20221203_093821.jpg
Ingen endring fra i går, blitt litt stressa for det kjenner jeg :facepalm:
Må nok kjøpe flere tester og ta en til senere, ellers kommer dette til å kverne seg i hode!

Test streken er sterkest :smiley-bounce022 5+1 uke:happy:
Sku ønske eg kjøpte ein digital, regner med den hadde visst 3+ i dag

Vedlegg

• A470DE0A-AA7D-4CFE-9E29-19843BF1C579.jpeg
    A470DE0A-AA7D-4CFE-9E29-19843BF1C579.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 20
Hvordan går det? Har det kommet en blødning? Vi får satse på at spiren sitter for oss begge neste pp❤️

Nei, ingen blødning. Hcg ble svakere og så sterkere igjen i dag, men fortsatt svakt 25 dpo…. Redd for exu, men ingen smerter eller blødninger… skjønner ingenting.. har ikke vært sånn her før…
A14A4FFE-3CE0-4646-93B1-A51B936B7B25.jpeg

Tidligere vært veldig fornøyd med make sure sine tester, men ikke så mye denne gangen, disse to testene er tatt på samme urin!
20221204_062550.jpg

Tidligere vært veldig fornøyd med make sure sine tester, men ikke så mye denne gangen, disse to testene er tatt på samme urin!
Vis vedlegget 393674
Så rart! Men det er vel den sterkeste man kan stole på?

Jeg opplevde også igår å få en strek som var svakere enn jeg hadde håpet, men da så det ut som at det var feil, at den liksom ikke tok inn fargestoff øverst :bored: Tok en ny en halv time etterpå, som var mye sterkere.

Så rart! Men det er vel den sterkeste man kan stole på?

Jeg opplevde også igår å få en strek som var svakere enn jeg hadde håpet, men da så det ut som at det var feil, at den liksom ikke tok inn fargestoff øverst :bored: Tok en ny en halv time etterpå, som var mye sterkere.

Ja, er den jeg tar utgangspunkt i, men burde jo ikle gå an å ha så vist forskjellige tester på samme urin! Stoler ikke på de testene her i det heletatt snart når de viser så forskjellige resultater :shifty:

Ja, er den jeg tar utgangspunkt i, men burde jo ikle gå an å ha så vist forskjellige tester på samme urin! Stoler ikke på de testene her i det heletatt snart når de viser så forskjellige resultater :shifty:
Nei, det skjønner jeg!:shifty:

Godt å se! Nå var jo mine ok stigning på, men veldig treg i forhold til Babyplan som jeg brukte forrige svangerskap. Jeg slutta å testa 17 dpo, og ikke tatt digital denne gangen. Det klør i fingrene :hilarious:
FBDECFA2-61A5-4464-8E76-CBF0B3F07034.jpeg

Godt å se! Nå var jo mine ok stigning på, men veldig treg i forhold til Babyplan som jeg brukte forrige svangerskap. Jeg slutta å testa 17 dpo, og ikke tatt digital denne gangen. Det klør i fingrene :hilarious:
Vis vedlegget 393692

Godt å høre vi er flere med samme erfaring, var veldig fornøyd med de nærmeste jeg brukte de ved sist graviditet, men nå synes jeg de var skikkelig dårlige! :wacky: like greit å stoppe å teste, blir bare tull i hode av testing, haha

Back
Topp