Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sies at det endres sånn ca annenhver dag, så ingen grunn til bekymringDagens,Vis vedlegget 393631
Ingen endring fra i går, blitt litt stressa for det kjenner jeg
Må nok kjøpe flere tester og ta en til senere, ellers kommer dette til å kverne seg i hode!
Sies at det endres sånn ca annenhver dag, så ingen grunn til bekymring![]()
Hvordan går det? Har det kommet en blødning? Vi får satse på at spiren sitter for oss begge neste ppHer er min siste testrekke:
Den er alltid sterkest på kveld og jeg vet nå at løpet er kjørt. Fikk en svakere test i morrest og enda svakere i kveld.
Vis vedlegget 393524
Nei, ingen blødning. Hcg ble svakere og så sterkere igjen i dag, men fortsatt svakt 25 dpo…. Redd for exu, men ingen smerter eller blødninger… skjønner ingenting.. har ikke vært sånn her før…
Vis vedlegget 393664
Så rart! Men det er vel den sterkeste man kan stole på?Tidligere vært veldig fornøyd med make sure sine tester, men ikke så mye denne gangen, disse to testene er tatt på samme urin!
Vis vedlegget 393674
Tok en ny en halv time etterpå, som var mye sterkere.Så rart! Men det er vel den sterkeste man kan stole på?
Jeg opplevde også igår å få en strek som var svakere enn jeg hadde håpet, men da så det ut som at det var feil, at den liksom ikke tok inn fargestoff øverstTok en ny en halv time etterpå, som var mye sterkere.

Nei, det skjønner jeg!Ja, er den jeg tar utgangspunkt i, men burde jo ikle gå an å ha så vist forskjellige tester på samme urin! Stoler ikke på de testene her i det heletatt snart når de viser så forskjellige resultater![]()

Ja, er den jeg tar utgangspunkt i, men burde jo ikle gå an å ha så vist forskjellige tester på samme urin! Stoler ikke på de testene her i det heletatt snart når de viser så forskjellige resultater![]()

Godt å se! Nå var jo mine ok stigning på, men veldig treg i forhold til Babyplan som jeg brukte forrige svangerskap. Jeg slutta å testa 17 dpo, og ikke tatt digital denne gangen. Det klør i fingrene
Vis vedlegget 393692
like greit å stoppe å teste, blir bare tull i hode av testing, hahaSå gøy! Har ul på torsdagSiste testen jeg hadde og sier meg fornøyd med den! Lege og ul på fredag![]()
Dere har ul så tidlig ja. Hvor langt er dere på veg da?Så gøy! Har ul på torsdag![]()