Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, sender deg masse omsorg og tanker. En ekstra god klem herifra.Da gikk det galt her… Begynt spotte og digitaltesten viste «ikke gravid» idag..
Ja det gjør den nokTil 4+5 da. Da bør den jo vise mer.
Nei så tristDa gikk det galt her… Begynt spotte og digitaltesten viste «ikke gravid» idag..
sender deg masse klemmer!
Urettferdig og hjerteskjærende! Sender deg varme tankerDa gikk det galt her… Begynt spotte og digitaltesten viste «ikke gravid» idag..
Gratulerer så mye og velkommen til AugustHei
Krysser fingrene for alle her inne
Her er mine tester for ca. 11, 12 og 13 DPO (tok ikke eggløsningstest så litt usikker på akkurat dag for eggløsning).
Ta vare på deg og få litt trøst. Det er vondt. Føler med deg.Da gikk det galt her… Begynt spotte og digitaltesten viste «ikke gravid» idag..
Gratulerer og velkommenHei
Her er mine tester for ca. 11, 12 og 13 DPO (tok ikke eggløsningstest så litt usikker på akkurat dag for eggløsning).
Neeei.. ååå det e så urettferdig. Føler sånn med deg. Sender deg masse klemmer og varme tankerDa gikk det galt her… Begynt spotte og digitaltesten viste «ikke gravid» idag..
Heisann og velkommenHei
Ja eg husker eg gjorde det en del med mellomste, for det var det eg hadde i husHei, ny her og på denne reisen
Jeg lurer på om det er mulig å teste graviditet med eggløsningstester?
Dpo 16- første barn
Gratulerer så mye og velkommen.Hei, ny her og på denne reisen
Jeg lurer på om det er mulig å teste graviditet med eggløsningstester?
Dpo 16- første barn
Nydelige og stigende tester!14 dpo vs 17 dpo. Hva tenker dere?
Vis vedlegget 393153Vis vedlegget 393152
Og rekken med tester, nå er jeg tom, og har bestemt meg for å ikke kjøpe digital eller flere tester denne gangen
Vis vedlegget 393151Å
Da begynte jeg å blø i dag. Kjente at det var like greit egentlig, så får jeg startet på null igjen relativt raskt. Har en tidligere MA bak meg som ikke ble oppdaget før i uke 9, så kunne ikke orke tanken på å gå så lenge igjen. Masse lykke til til deg, krysser fingrene for at du får en fin stigning veldig snartKrysser fingrene for deg ogsåOppdater meg gjerne videre

Ja det ser kjempe bra ut14 dpo vs 17 dpo. Hva tenker dere?
Vis vedlegget 393153Vis vedlegget 393152
Og rekken med tester, nå er jeg tom, og har bestemt meg for å ikke kjøpe digital eller flere tester denne gangen
Vis vedlegget 393151Å
Krysser alt som krysses kan for dere beggeDa begynte jeg å blø i dag. Kjente at det var like greit egentlig, så får jeg startet på null igjen relativt raskt. Har en tidligere MA bak meg som ikke ble oppdaget før i uke 9, så kunne ikke orke tanken på å gå så lenge igjen. Masse lykke til til deg, krysser fingrene for at du får en fin stigning veldig snart![]()